Известие

Collapse
No announcement yet.

Радардетекторите - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Хубава тема. Аз точно мисля да си купувам такова устройство. И ще си го ползвам без да ми мигне окото. В Перник преди година направиха пътя който обикаля града...много хубава настилка, плавни криви на места, дълги прави, 2 ленти в едната посока и две в другата с мантинела по средата, едни 100-120 в зависимост от колата не се усещат....и сложиха ограничение 60 80-90 да беше щях да го понеса, но сега е 60 и онея сините с фосфорните жилетки се крият в храстите като лалугери, така че без капка съвест ще си я ползвам машинката. Междудругото, под първия знак 60 има табела за неравности по пътя (по току-що направения) писах 2-3 и-мейла в кметството но сещайте се дали някой ми даде обяснение как така на току-що направен път сложиха табела за неравности и знак 60
    Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

    Comment


    • #17
      Ама то в цял свят има дървета - защо само при нас те са проблем?
      Аз искам да забранят радар-детекторите, да налага солени глоби за тяхното ползване и директно да ги конфискуват.
      Естествено, искам и полицаите да си вършат работата, а не да излизат само за да ни сурвакат - ясно е, че нито едно от двете няма да стане... поне не в близките 10 години.
      Иначе, аз нямам радар-мадар никога не съм имал, няма и да имам!
      sigpic

      Comment


      • #18
        Аз пък не мога да разбера какъв е проблема с полицейската засада. Ако не си с превишена скорост, няма да те хванат с такава, колко и навътре да са скрити в храстите. Оправданията, че имало и малоумни ограничения също не са много на място. Има и малоумни ограничения, ама не вярвам, че някой си купува детектор заради тях. Повечето хора си го купуват за да могат да си карат където с колкото им падне и да не ги хванат. Включително и на основателните ограничения.

        Всъщност аз вече го казах в темата за коланите. Наличието на радар-детектори е обезмисляне на контрола за скорост. Дава ви право пред патрулката да карате с 80 и лъжете, че не сте нарушители, а навсякъде, където я няма да си къпете както ви дойте. А когато се стигне до ситуация, в която няма контрол, каквато е фактически ситуацията с детектора, никой не може да ме убеди, че ще си кара кротко с 90 и си го е пуснал, за да не злоупотребят ченгетата с него с разни засади, показания на предни коли и т.н. Пуснете ли си детектора, ще дадете и газ. И ще нарушавате системно ограниченията за скорост. Това е целия проблем на детекторите - лишават органите за контрол от правото и задължението им да извършват контрола.

        А какви са КАТ - лоши ли са, добри ли са, дебели ли са, слаби ли са, с колко лева се минава ГТП, колко са ни надупчени пътищата, как катаджиите не обозначавали дупките няма никакво значение по темата. Наистина тия неща, дето всеки път ги обсъждаме и изместваме всяка тема с тях, са верни, но нямат отношение. На един и същ участък, колкото е по-висока скоростта, толкова е по-висок риска от инцидент и толкова по-тежки са последствията от инцидента. Така, че контрол за скорост трябва да има, независимо дали той се извършва от дебел или слаб полицай. Като нямаме слаб в наличност и дебелия е по-добре от нищо. Така, че тия приказки, "той не обозначил онова опасното място, пък тръгнал да ме глобява за колан на задната седалка" не са сериозни. Като не си е свършил работата има и друг начин да го накараме да я върши. Неносенето на колан и нарушаването на скоростта няма да го накарат да обозначава опасните места, нито пък ще направи колана излишен или скоростта безопасна
        Last edited by Sm0k; d.m.y г., 12:32.
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
          ...Други свежи идеи ?
          Неспиране на СТОП и/или отнемане на предимство - 1000 лв (примерно), плюс отпадане на това:

          Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
          ...на първокласен път, прав като конец, ограничение 60 ?!?!?!
          Откъде накъде на всяка селска отбивка ще намалявам на 60, защото можело някой да изскочи оттам?
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
          Блог за работа и кариера

          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
            Откъде накъде на всяка селска отбивка ще намалявам на 60, защото можело някой да изскочи оттам?
            И мен ме дразни, а кво правим ако трябва ние да излезем от отбивката и няма видимост към самолетите летящи към нас. Да се направят детелини на всяка отбивка може би?
            Ма то си е за сметка на водача от тия отбивки изскачат най-често трактори и комбайни. Карай както си щеш на един К-27 няма много да му пука ако го блъснеш.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
              И мен ме дразни, а кво правим ако трябва ние да излезем от отбивката и няма видимост към самолетите летящи към нас. Да се направят детелини на всяка отбивка може би?
              Ма то си е за сметка на водача от тия отбивки изскачат най-често трактори и комбайни. Карай както си щеш на един К-27 няма много да му пука ако го блъснеш.
              Е, и? Имаш ли по-добро предложение?

              Единственият ефект от сегашното положение е, че има хляб за куките - нищо друго.
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
              Блог за работа и кариера

              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                Аз пък не мога да разбера какъв е проблема с полицейската засада. Ако не си с превишена скорост, няма да те хванат с такава, колко и навътре да са скрити в храстите. Оправданията, че имало и малоумни ограничения също не са много на място. Има и малоумни ограничения, ама не вярвам, че някой си купува детектор заради тях. Повечето хора си го купуват за да могат да си карат където с колкото им падне и да не ги хванат. Включително и на основателните ограничения.

                Всъщност аз вече го казах в темата за коланите. Наличието на радар-детектори е обезмисляне на контрола за скорост. Дава ви право пред патрулката да карате с 80 и лъжете, че не сте нарушители, а навсякъде, където я няма да си къпете както ви дойте. А когато се стигне до ситуация, в която няма контрол, каквато е фактически ситуацията с детектора, никой не може да ме убеди, че ще си кара кротко с 90 и си го е пуснал, за да не злоупотребят ченгетата с него с разни засади, показания на предни коли и т.н. Пуснете ли си детектора, ще дадете и газ. И ще нарушавате системно ограниченията за скорост. Това е целия проблем на детекторите - лишават органите за контрол от правото и задължението им да извършват контрола.

                А какви са КАТ - лоши ли са, добри ли са, дебели ли са, слаби ли са, с колко лева се минава ГТП, колко са ни надупчени пътищата, как катаджиите не обозначавали дупките няма никакво значение по темата. Наистина тия неща, дето всеки път ги обсъждаме и изместваме всяка тема с тях, са верни, но нямат отношение. На един и същ участък, колкото е по-висока скоростта, толкова е по-висок риска от инцидент и толкова по-тежки са последствията от инцидента. Така, че контрол за скорост трябва да има, независимо дали той се извършва от дебел или слаб полицай. Като нямаме слаб в наличност и дебелия е по-добре от нищо. Така, че тия приказки, "той не обозначил онова опасното място, пък тръгнал да ме глобява за колан на задната седалка" не са сериозни. Като не си е свършил работата има и друг начин да го накараме да я върши. Неносенето на колан и нарушаването на скоростта няма да го накарат да обозначава опасните места, нито пък ще направи колана излишен или скоростта безопасна
                Аз пък не мога да разбера защо няколко човека тука не спирате да ги защитавате катаджиите?! Не може да убедите хората, че е правилно КАТ да ни глобява за нарушенията но в същото време да не ни защитава правата и да не си върши половината задължения. Крият се като лалугери не където има опасност от инцидент, а къде може да изкарат парички. Ограниченията и маркировките в БГ в повечето случаи са МАЛОУМНИ! Поне на 20 места съм виждал прекъсната лента в десен завой без видимост или в права с променящ се наклон където не виждаш кой идва отсреща...точно както са измислени тея маркировки (идиотски!) точно такива са и поне 30% от ограниченията за скоростта!
                Аз съм с двете ръце ЗА да се коригират тея измислици по пътищата и навсякъде да забодат камери та да няма мърдане. Но не да ми слагат 60 на околовръстен път без пресечни улици, който вместо да те стимулира да не минеш през центъра да те отблъсква.
                Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                  Е, и? Имаш ли по-добро предложение?

                  Единственият ефект от сегашното положение е, че има хляб за куките - нищо друго.
                  А ти имаш ли по-добро предложение?
                  Ограничителните табели по повод някоя отбивка се слагат преди нея, а както всички знаем такова ограничение отпада при следваща пресечека. Демек ограничението ти важи от табелата до отминването на отбивката. Подминеш ли отбивката си настъпвай. Какво ти пречи? Може би тавана от 90? И той ли е малък?
                  Относно детекторите....аз нямам и не мисля да имам, а и не знам за какво набивате пари за глупости. Ще подминеш една патрулка и ще те спаси на следващата обаче ще попаднеш на радар тип "пистолет" и какво правиш? Ще чуеш как джаджата за ххх лв ще изпищи за кратко и в крайна сметка пак ще те спрат, ще почнете да се уговаряте и в крайна сметка ще се разделите или с парички на ръка или с акт в джоба вместо талонче. После във форума ще четем някоя тема пълна с цветущи изрази как някой си го били спряли за превишена скорост и колко пари бил дал или ще търси съвет как да успори акта. Ако сте толкова недоволни от наличието на засади основавайте възраженията си срещу актовете на това, а не да викате "не бях аз, тия лъжат, искат ми пари" и не знам си какво още. В крайна сметка си е ваше право. Те и сега нямат право да седят в засада, но като няма кой да ги контролира....
                  The greatest of all scientific hobbies!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                    А ти имаш ли по-добро предложение?....
                    Ами аз вече го дадох:

                    Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                    Неспиране на СТОП и/или отнемане на предимство - 1000 лв (примерно), плюс отпадане на това:
                    Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                    ...на първокласен път, прав като конец, ограничение 60 ?!?!?!
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                    Блог за работа и кариера

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                      Ограничителните табели по повод някоя отбивка се слагат преди нея, а както всички знаем такова ограничение отпада при следваща пресечека. Демек ограничението ти важи от табелата до отминването на отбивката. Подминеш ли отбивката си настъпвай. Какво ти пречи?....
                      Ами пречи ми кривия принцип: "Понеже има идиоти, които не спазват закона и отнемат предимство, дай да наложим ограничение на останалите." Също така ми пречи, че до Варна има 78 отбивки и аз трябва 78 пъти да намалявам, вместо някой, който от Горно Нанадолнище отива до Долно Нанагорнище да намали ВЕДНЪЖ. И не само това, ами и 78 други пътуващи до Варна също трябва да намаляват по 78 пъти, вместо този от съответното Нанадолнище/Нанагорнище да намали ВЕДНЪЖ. Всъщност, започвам да се замислям дали пък Вселената не се върти около някоя точка в района на Горно Нанадолнище/Долно Нанагорнище? Или може би около местния "Петрол" или "Лукойл"?
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                      Блог за работа и кариера

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Без излишно парадиране, изсипах маса пари за най - добрия по мое мнение детектор на света, се ми е тая дали някой ми вярва че в права линия от 7-8-9 км съм засичал на Тракията куките, изключително съм доволен, не знам колко пари ми е спестил, но със сигурност ми е спестил адски много време......ако имаше джаджа дето саглушава тъпия Х- банд и нея щях да си купя.....

                        ---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:30 ----------

                        Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                        Наличието на радар-детектори е обезмисляне на контрола за скорост.
                        А наличието на безмислени ограничения на скороста най - вече, обезмисля самата нужда от истински контрол на скороста.....
                        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                        Ама то в цял свят има дървета - защо само при нас те са проблем?
                        Ми при нас няма абсолютно никакви прегради между тях, и колите - в китните евро държави когато се намират фиданки на междуградските пътища, между тях и пътя има красива мантинела......
                        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 16:39.
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Без излишно парадиране, изсипах маса пари за най - добрия по мое мнение детектор на света, се ми е тая дали някой ми вярва че в права линия от 7-8-9 км съм засичал на Тракията куките, изключително съм доволен, не знам колко пари ми е спестил, но със сигурност ми е спестил адски много време....
                          Дай някакво линкче
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            http://www.valentine1.com/
                            Сякакви фешън кобри и прочее уистлъри могат да ядът пасти.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                              Тема може и ДА има,
                              Само че идеята на тази е не да се разбере кой модел върши най-добра работа ....
                              А да се опитаме да разберем колко живота биха били спасени за една година ако забранят радар-детекторите ( за пример Гърция)
                              Всъщност беше тази тема беше провокирана от офтопика в темата за коланите, и то от мен .

                              Е нека започнем сега.
                              Мноооо ти разбира тиквата!!!
                              Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                              Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                                Откъде накъде на всяка селска отбивка ще намалявам на 60, защото можело някой да изскочи оттам?
                                Пак да дам за пример по белите държави - на така наречените "селски" отбивки има ускорителна лента, и може да звучи странно но към всяко по голямо място има кръгово, или детелина, това че за БГ това е абсурд, не са виновни шофьорите, или малоумниците, хората са си го направили това първо за улеснение, второ за безопасност....докано при нас за безопасност се пускат куки на хайка......уж......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X