Известие

Collapse
No announcement yet.

Радардетекторите - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Превенцията не само не е шега, а е най-правилното решение. Шега е да обясняваш, че радар детекторите са позволени, защото по този начин предотвратяват възникването на опасни ситуации по пътищата! Иначе радар детекторите наистина имат превантивна фунцкия - предпазват ползвателите си от актове и глоби! Превенцията на опасните участъци се осъществява от пътни знаци с ограничения, които забележи са "задължителни" (каране според лична преценка не се толерира) . И май наистина няма много смисъл да говорим по темите за ЗДП, защото май според голяма част от хората, няма по-добро от това да си караш безнаказано по лична преценка!

    П.П. Очаквам някой да отвори тема дали има смисъл да се спазва ЗДП; дали има смисъл от контрол по пътищата; въобще "к'ви са тия, та ше ми казват на мене как да си карам колата"
    Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
    Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
    Lancia Kappa 2.4 5.20

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
      Kuku, няма смисъл да влизаш в този спор. Ще трябва да отговаряш какво предпочиташ да имаш, когато излезеш от пътя (дърво или гола поляна), след това ще станеш "дървен философ", после пак екзистенциалния въпрос: дърво или гола поляна и.......така в един кръг.

      Иначе на някои хора (явно на повечето от форума) им пречат дърветата,
      Да поставим въпроса по друг начин щом мнението е че те ни пречат да дишаме едва ли(гледам че почна да се говори в множествено число, и да се знаменува "философски", но разбирам че е трудно понякога за някой да разграничат с кого и как да общуват), тогава някой може ли да ми обясни каква е ползата от дърветата покрай пътищата?
      И защо дървета, а не заострени метални колове, насочени под 45 глрадуса срещу посоката на движение - каква ще е разликата....предполагам няма да пречат на тия дето дърветата и сега не им пречат, явно им е се тая какво ще има отстрани......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #63
        SIS, явно говорим на различни езици и няма смисъл да продължаваме. Като не ти харесва - не ползвай детектор, аз го смятам за полезен и го ползвам.
        Отделен въпрос е, че много по-често са ми помагали колегиални присветвания, отколкото скапания ми Сейвър.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
          П.П. Очаквам някой да отвори тема дали има смисъл да се спазва ЗДП; дали има смисъл от контрол по пътищата; въобще "к'ви са тия, та ше ми казват на мене как да си карам колата"
          Както виждаш, тая тема периодично се отваря... отново и отново. Сменя и се само заглавието, но вътре темата си е същата И края й е все един и същ, така че много смисъл да я бистрим повече едва ли има - аз го споменах вече - кучетата си лаят...
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • #65
            Добре бе, защо не направят ограничението 120 на главен път и 160 на магистрала? Ама като го превишиш да глобяват яко а не да се измъкваш с рушвет. Аз отговора го знам, ама искам да го чуя от тези дето само повтарят закона та закона.
            Отделно, като човек с юридическо образование ще ви кажа, че когато 3/4 от адресатите на една норма я нарушават, значи нормата не отговаря на общественото развитие и потребности.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
              Добре бе, защо не направят ограничението 120 на главен път и 160 на магистрала? Ама като го превишиш да глобяват яко а не да се измъкваш с рушвет. Аз отговора го знам, ама искам да го чуя от тези дето само повтарят закона та закона.
              Отделно, като човек с юридическо образование ще ви кажа, че когато 3/4 от адресатите на една норма я нарушават, значи нормата не отговаря на общественото развитие и потребности.
              90/130 не е ли общоевропейска практика?
              Ще е леко тъпичко да си измисляме собствени норми.
              А и файда от макс. стойност почти нулева - като през 2 км. имаш ограничение 60, заради недомислена отбивка, криво завойче, минал преди 5 години ремонт или липса на друга хранилка наоколо.
              А извън "магистралите" един ТИР или друга бавна гад може да те бави с километри при по-сериозен насрещен трафик, та при 90 ограничение да вземаш баира с 30 - че нема силици да отлепи нагоре.
              Я някой от състезателите да си замери средната скорост на междуградско ... и някой дето кара кротко и той - да видим каква ще е разликата
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #67
                Коолио, ама наистина говориш несериозно....
                Шофьорите нарушават закона, защото могат да го правят и знаят, че е безнаказано, а не защото закона не отговаря на нечии прищявки
                И понеже не ми се повтаря един и същи въпрос, ще задам нови два:
                - Вие в чужбина защо карате по правилата, нали си имате радар-детектори?
                - Чужденците в България защо нарушават правилата и без да имат радар-детектор?
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                  90/130
                  Я някой от състезателите да си замери средната скорост на междуградско ... и някой дето кара кротко и той - да видим каква ще е разликата
                  Аз в неделя взех София-Бургас под 3ч. и 20мин. без антирадар

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    SIS, явно говорим на различни езици и няма смисъл да продължаваме. Като не ти харесва - не ползвай детектор, аз го смятам за полезен и го ползвам.
                    Отделен въпрос е, че много по-често са ми помагали колегиални присветвания, отколкото скапания ми Сейвър.
                    И аз съм за радар-детекторите
                    Дори се чудя кой точно модел да си взема
                    А относто пресвяткането винаги го правя и аз и се радвам когато някой и н амен присветне и ме предупреди
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                      Коолио, ама наистина говориш несериозно....
                      Шофьорите нарушават закона, защото могат да го правят и знаят, че е безнаказано, а не защото закона не отговаря на нечии прищявки
                      И понеже не ми се повтаря един и същи въпрос, ще задам нови два:
                      - Вие в чужбина защо карате по правилата, нали си имате радар-детектори?
                      - Чужденците в България защо нарушават правилата и без да имат радар-детектор?
                      Мне, напълно сериозно говоря. неадекватните ограничения са поставени, за да има корупция, а корупцията ражда безнаказаност.
                      Иначе разстояние от 270 км (Плевен-Силистра) го взех наскоро за точно 3 часа, без да наруша с повече от 5-10 км/ч ограниченията в населено място и без да направя рисково изпреварване. София-Силистра - 430 км за 4 часа и половина пак по същия начин. Това прави ли ме "състезател", "малоумник", "убиец" и т.н. ?
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Мне, напълно сериозно говоря. неадекватните ограничения са поставени, за да има корупция, а корупцията ражда безнаказаност.
                        Иначе разстояние от 270 км (Плевен-Силистра) го взех наскоро за точно 3 часа, без да наруша с повече от 5-10 км/ч ограниченията в населено място и без да направя рисково изпреварване. София-Силистра - 430 км за 4 часа и половина пак по същия начин. Това прави ли ме "състезател", "малоумник", "убиец" и т.н. ?
                        Демек си карал със средна скорост малко над 90, та ти си изряден водач
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                          Демек си карал със средна скорост малко над 90, та ти си изряден водач
                          А знаем ли какво е средна скорост???
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                            Мне, напълно сериозно говоря. неадекватните ограничения са поставени, за да има корупция, а корупцията ражда безнаказаност.
                            Предполагам че ще ми се разреши да допълня че с това държавата може много лесно да хвърли вината за така наречената "война по пътищата" върху драйверите......за който е трудно да се влачат с 40 на двулентово платно, без да има особенна опасност по пътя......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              А знаем ли какво е средна скорост???
                              В случая е точно това - 270 делено на 3 е равно на 90. А 430 делено на 4.5 е равно на 95.5. Тази средна скорост се постига при поддържане на 120-150 с намаляване до 55-60 в населени места.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Добре бе, защо не направят ограничението 120 на главен път и 160 на магистрала? Ама като го превишиш да глобяват яко а не да се измъкваш с рушвет. Аз отговора го знам, ама искам да го чуя от тези дето само повтарят закона та закона.
                                Отделно, като човек с юридическо образование ще ви кажа, че когато 3/4 от адресатите на една норма я нарушават, значи нормата не отговаря на общественото развитие и потребности.
                                Защото няма нужда да го увеличават, пък после да не се измъкваш с рушвет. Навсякъде е в европа е 90 на главен път и 130 на магистрала и там не се измъкват с рушвети, въпреки тия скандално ниски ограничения

                                Не съм го очаквал, но наистина започваш да говориш несериозно. В много по-развити европейски страни, които имат много по-добри пътища, по-нови и по-добре подържани коли, по-строги технически прегледи и по-строг контрол на пътя имат същите ограничения като нашите - 90 на главен път и 130 на магистрала. Дори в прословутата Германия, дето разбираш ли настъпвали до дупка на много от магистралите има 130, само на най-големите няма и то само в най-лявата от четирите, петте, шестте или колкото са там ленти. И на главните им пътища има 90. Така, че това предложение за тия скорости незнам на какво основание го правиш, още повече като човек с юридическо образование. Просто не звучи нито сериозно, нито логчино, ние да си цапнем по-високи максимални скорости от другите държави при положение, че пътищата ни са по-лоши от техните Ако ми обясниш защи трябва да е така - ОК.

                                И това за нарушаването от 3/4 е тотален хит. И в Германия да ги оставят без контрол и там ще нарушават - не 3/4 ами 4/4 ще са нарушителите. Ама не ги оставят да стигнат до там. А тук са 3/4 щото никой не ги спира Незнам тоя принцип в правото в Германия не го ли занеха, че вместо да си похарчат парите от бюджета за скоростни камери, не бутнаха малко нагоре ограниченията
                                Last edited by Sm0k; d.m.y г., 19:52.
                                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                                Comment

                                Working...
                                X