Търтей, абсолютно съм съгласен с теб. Дори в една тема за лошите дървета се опитах да прокарам такава теория, но бях заклеймен като дървен философ, та ако продължаваш с тия изказвания, може да се присъединиш към групата
. А иначе темата е за радар детекторите и за това си говорим само за тях (и тук там за дърветата, ама то без тях не може).
Koolio, след като ти самия сега толкова настървено оплюваш ограниченията, какво ли ще стане ако ти сложат преди всяко населено място по още едно?! Въобще цялата история с трудното намаляване в населено място си звучи несериозно, но.... ти си знаеш. Не виждам какво толкова сложно има в моя въпрос, за да го увърташ толкова много. Ще опитам да го направя още по-лесно за конкретен отговор:С какво радар дектора и/или присветкането с фарове ти помага при управлението на МПС?
а) избегнеш акта
б) ще си предупреден за опасни пътни условия
Очаквам като отговор само "а" или " б" - няма нужда от пояснения.
Да те спаси от какво? От заслуженото наказание, което малко или много трябва да ти е за урок и да те накара следващия път да се замислиш? И след това ще трябва да обсъждаме и изсичането на дърветата, защото ако няма "хранилка", няма да намалиш и ще се налага липсата на дървета да те спасява.
Водач на МПС, който при ограничение 90 систематично кара със 120 е всичко останало, но е и нормално каращ борец за правда и свобода. И въобще, кое те кара да смяташ, че твоята преценка за максималната скорост е по-добра от тази на хората, които са определили, че за града ограничението е 50км/ч, за междуселищните пътища 90км/ч и т.н? Всъщност като човек с юридическо образование (ако не се лъжа), можеш ли да обясниш къде е мястото на личната преценка, когато има строго дефиниран закон? Ще си позволя да те цитирам - "аз си знам, но искам да чуя твоето мнение" (пък и първата ми мисъл е за едни части от към гърба, които не са за изтипосване по форумите).

Koolio, след като ти самия сега толкова настървено оплюваш ограниченията, какво ли ще стане ако ти сложат преди всяко населено място по още едно?! Въобще цялата история с трудното намаляване в населено място си звучи несериозно, но.... ти си знаеш. Не виждам какво толкова сложно има в моя въпрос, за да го увърташ толкова много. Ще опитам да го направя още по-лесно за конкретен отговор:С какво радар дектора и/или присветкането с фарове ти помага при управлението на МПС?
а) избегнеш акта
б) ще си предупреден за опасни пътни условия
Очаквам като отговор само "а" или " б" - няма нужда от пояснения.
А ако не ме спаси - имам сравнително достатъчни познания да се защитя пак със законни средства
Водач на МПС, който при ограничение 90 систематично кара със 120 е всичко останало, но е и нормално каращ борец за правда и свобода. И въобще, кое те кара да смяташ, че твоята преценка за максималната скорост е по-добра от тази на хората, които са определили, че за града ограничението е 50км/ч, за междуселищните пътища 90км/ч и т.н? Всъщност като човек с юридическо образование (ако не се лъжа), можеш ли да обясниш къде е мястото на личната преценка, когато има строго дефиниран закон? Ще си позволя да те цитирам - "аз си знам, но искам да чуя твоето мнение" (пък и първата ми мисъл е за едни части от към гърба, които не са за изтипосване по форумите).
Comment