Известие

Collapse
No announcement yet.

Конфискуват колите на джигитите на пътя?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
    Добре.. стана ясно, че по- голямата част от вас не иска да спазва закона и е над него. Браво! Искам децата ми да са като вас и един ден когато вашите внуци пресичат улицата, мойте деца да минат през тях с 150 км/ч, защото имали право на избор как да карат и никой не можел да им каже нищо. И тогава мойте деца ще се измъкнат безнаказано, заради хора като вас, а вашите внуци ще лежат 2 метра под земята на сигурно място!

    След като нямате отговорност към себе си, то поне имайте отговорност към останалите и стига с това, че всеки поне веднъж бил нарушавал закона, защото едно е да се случи инцидентно, а съвсем друго е да ви е практика, както оставам с впечатление, като ви чета постовете!

    Ясно ми е, че никога няма да го приемат тоя закон и че дори да го приемат няма да има конфискувани коли, ама вземете се стегнете малко!!! Живеете в ЕС не в Ирак!!
    колега, това беше много тъпо изказване и не ти прилича! Аз не видях някой да твърди, че не трябва да се спазват законите и не трябва да има наказания. Тук коментираме конкретното предложение за конфискация, което предложение е тъпо и не води до нищо.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • #77
      за темата,

      Колеги, тъй като според физичните закони всяко действие си има равно по сила и обратно по посока противодействие, че предложението дори да не е тъпо (според мен нищо си му няма), е трудно приложимо на практика, ако го приемат ние шофьорите не можем ли да направим подписка като противодействие да се премахнат 400-500 безумни ограничения на скороста по междуградските пътища, където ни е болната тема, т.нар "знаци-хранилки" от типа "ограничение 60 км/ч на 3 километров равен прав път" като на излизане от Враца, дето е и еднопосочен с 2 ленти даже...Даже ще се обосновем - по-голямата част от тея знаци са слагани на места, избирани преди 10,15 и + години, когато средните скорости бяха други, нивото на сигурност на колите беше друго, ако щете и тракторите и каруците по мждуградските пътища бяха изключително повече. Така вероятността да прескочим тия 70 км ограничение, е по-малка. А на един гаден полу-пкланински двулентов между градски път от Ябланица до Шумен, задника да си скъсаш, пак няма как да караш с повече от 120, каквото и ограничение да има.
      Пак намеквам, че става въпрос за ограниченията на междуградски пътища.
      Alfa 156 2.0 - ех,
      Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
      Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
      Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
        "ограничение 60 км/ч на 3 километров равен прав път" като на излизане от Враца, дето е и еднопосочен с 2 ленти даже.
        Брей, тия във Враца за какви се мислят да ми карат със 60 на място което така като слушам описанието би трябвало да се кара максимум с 40......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #79
          Кой каквото ще да говори,факт е че безумни ограничения поставени от още по малоумни служители има.Как да се съобразя с с ограничение от рода 60,40,70 в рамките на няколко метра,което е на пътя София -Варна веднага след подминаване на завода на Идеал.Ма то не е само едно ограничение и не е на едно място.Аз си мисля че водачите не искат да правят компромис със собствения си интелект като се съобразяват с абсолютно безумно поставени ограничения, измислени от още по големи безумци.В скоро време съм намислил при едно такова ограничение от 30,40км и наличие на пътна полиция, най демнстративно да спра автомобила да го забутам покрай полицаите до местото където е края на ограничението след което да се кача и да продължа.Че то по добре да си ходим с каручки или пеш на сам на там.И още нещо.Подивявам когато се движа по път и трябва да навлеза в отбивка а табелата за указване на съответната дестинация е маалко след обивката.Ей на това му казвам аз гений.Само много болен мозък може да го направи това.А за копките по пътя какво да кажем.Прав равен път и на него дупки и сега кое по лесно,да сложим знак разбира се,да ограничим скоростта,хем от асфалтиране ще спестим хем и някой лев ще припадне ако се зложат момчетата.Пък и ей не е далеч времето може и кола да конфискуват,де да знае човек.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            колега, това беше много тъпо изказване и не ти прилича! Аз не видях някой да твърди, че не трябва да се спазват законите и не трябва да има наказания. Тук коментираме конкретното предложение за конфискация, което предложение е тъпо и не води до нищо.
            Добре, може и да е било малко пресилено. Просто исках да го вземете присърце, за да разберете, че е хубаво да се спазват законите, пък било то и малоумни, защото когато на вас ви се случи нещастието- тогава няма да ви се виждат малоумни същите тези закони. Но в крайна сметка всеки, който е против този закон, е против него защото мисли да го нарушава. Или греша?
            Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 15:08.
            Lexus IS200

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
              че е хубаво да се спазват законите, пък било то и малоумни, защото когато на вас ви се случи нещастието- тогава няма да ви се виждат малоумни същите тези закони.
              Преди време бащата с ладичка на 5к км, и с найлони на задните седалки, при ограничение 50, караше с 5 кмч, и щото пътя беше перфектно изчистен от снега, влезе в канавката - минаха куки, и му писаха акт за скорост несъобразена с пътните условия - на теория могат да му го пишат по всяко време, независимо какво е станало, независимо с колко е карал - закона позволява да ти се напише акт за несъобразена скорост, независимо че си в огнаричението.......е къв е смисъла........
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Преди време бащата с ладичка на 5к км, и с найлони на задните седалки, при ограничение 50, караше с 5 кмч, и щото пътя беше перфектно изчистен от снега, влезе в канавката - минаха куки, и му писаха акт за скорост несъобразена с пътните условия - на теория могат да му го пишат по всяко време, независимо какво е станало, независимо с колко е карал - закона позволява да ти се напише акт за несъобразена скорост, независимо че си в огнаричението.......е къв е смисъла........
                Еми то несъобразена скорост е скорост при която настъпва птп, няма нищо общо с ограничението. Щом се е блъснал, значи е крала с несъобразена скорост.
                Кретенско е, нали?
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #83
                  Според мен проблема не се крие в ограничението на скоростта, просто трябва да се по-добри пътната инфраструктура като цяло, трябват ни повече магистрали да се свързват всички областни градове, за останалите пътища да се поправят знаци,маркировки и дори самите пътища, ето в Германия нямат лимит за скоростта на магистралата, разрових се и попадах на информация за 2006г имат 600 жертви при ПТП, а имат население 82-3 милиона, сравнено с нашите 7 ние имаме от 1000 до 1200, едвали ограниченията ще помогнат по някакъв начин, то е ясно , че всеки ако кара с 60 км/ч по извънградски пътища смъртните случаи ще намалеят , но това няма как да стане, затова както казах повече магистрали и инстинкт за самосъхсранение.
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от danito__77 Покажи съобщение
                    Престанете да давате за пример само убийства и катастрофи в темата се имаше друго впредвид
                    Много ясно,че ако по мария луиза през деня минеш със 120-130 ще трябва супер солена санкция защото едва ли ще бъде без произшествия.А примера за нашите внуци вашите деца беше уникално тъп и ми стана много неприятно защо някой може да пожелае такова нещо
                    Уникално тъп е, докато не ти се случи!
                    После сигурно ще се радвате, че УБИЕЦЪТ на близките ви се разхожда на свобода, защото ТОЙ е ПРЕЦЕНИЛ, че може да кара КАКТО СИ ИСКА, вместо да спазва ограниченията!

                    Наистина, много хора изобщо не мислят, просто нямам думи!
                    Alfa Romeo 166 3.0 V6
                    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                      повече магистрали и инстинкт за самосъхсранение.
                      Много обичам когато някой с 5-6 думи каже повече от 5-6 страници спорове! !

                      ---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 14:49 ----------

                      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                      Добре, може и да е било малко пресилено. Просто исках да го вземете присърце, за да разберете, че е хубаво да се спазват законите, пък било то и малоумни, защото когато на вас ви се случи нещастието- тогава няма да ви се виждат малоумни същите тези закони. Но в крайна сметка всеки, който е против този закон, е против него защото мисли да го нарушава. Или греша?
                      Ама даже представа си нямаш колко грешиш.
                      Ще ти дам един пример. Аз не пуша марихуана и няма да съм лично засегнат ако ще наказанието да е публично разчекване за един грам. Но бях категорично против криминализирането на каквато и да е доза преди няколко години. Няколко месеца след влизането в сила на поправката бях на стаж в Софийския градски съд за една седмица. Поне 8 от 10 наказателни дела които се гледаха, бяха по въпросния чл.354А. Всичките - срещу младежи на около 18-20 години, хванати с по една-две цигари. Е, с това ли трябва да се занимават окръжните съдилища?!? Целта на идиотската норма беше първо, съдилищата да регистрират повече осъдителни присъди - годината беше 2006, точно преди да влезем в ЕС, а и да имат оправдание колко са претоварени и не могат да гледат важните дела. Така стояха нещата. И затова избеснявах като чуех разни бабички - не по пол и възраст, а по манталитет - да ми обясняват с телешки възторг как "най-сетне ще ги изловят наркоманите".

                      Колкото до ограниченията и спазването им - ето пример, колегата Балев от Ловеч ще го разбере най добре. Карам от Плевен към Троян. Околовръстното на Ловеч е прав двулентов път без отбивки, с ускорителна лента за включващите се и без тротоари. Най - удобното място за изпреварване на бавнодвижещи се камиони преди да започне планински път с много завои и баири, където камионите ще карат с 50. И точно там - познайте - ограничение 60 ?!?!?! И естествено - в повечето случаи дебне хранилка.
                      Айде сега пътните пуритани да кажат кога ще съм по-безопасен - дали ако имам детектор, той не се обажда, изпреварвам си с 90 и излизам на чист път. Или се пазя да не наруша ограничението, влача се зад камионите и трябва да ги изпреварвам по тесния път със завоите.
                      П.С. Някой ако ще казва, че трябва да си карам до Троян зад камионите с 50-60, моля да си го спести. Това наистина ще е несериозно.
                      П.С. 2 - това ще го копна и в темата за детекторите.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Много обичам когато някой с 5-6 думи каже повече от 5-6 страници спорове! !

                        ---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 14:49 ----------



                        Ама даже представа си нямаш колко грешиш.
                        Ще ти дам един пример. Аз не пуша марихуана и няма да съм лично засегнат ако ще наказанието да е публично разчекване за един грам. Но бях категорично против криминализирането на каквато и да е доза преди няколко години. Няколко месеца след влизането в сила на поправката бях на стаж в Софийския градски съд за една седмица. Поне 8 от 10 наказателни дела които се гледаха, бяха по въпросния чл.354А. Всичките - срещу младежи на около 18-20 години, хванати с по една-две цигари. Е, с това ли трябва да се занимават окръжните съдилища?!? Целта на идиотската норма беше първо, съдилищата да регистрират повече осъдителни присъди - годината беше 2006, точно преди да влезем в ЕС, а и да имат оправдание колко са претоварени и не могат да гледат важните дела. Така стояха нещата. И затова избеснявах като чуех разни бабички - не по пол и възраст, а по манталитет - да ми обясняват с телешки възторг как "най-сетне ще ги изловят наркоманите".

                        Колкото до ограниченията и спазването им - ето пример, колегата Балев от Ловеч ще го разбере най добре. Карам от Плевен към Троян. Околовръстното на Ловеч е прав двулентов път без отбивки, с ускорителна лента за включващите се и без тротоари. Най - удобното място за изпреварване на бавнодвижещи се камиони преди да започне планински път с много завои и баири, където камионите ще карат с 50. И точно там - познайте - ограничение 60 ?!?!?! И естествено - в повечето случаи дебне хранилка.
                        Айде сега пътните пуритани да кажат кога ще съм по-безопасен - дали ако имам детектор, той не се обажда, изпреварвам си с 90 и излизам на чист път. Или се пазя да не наруша ограничението, влача се зад камионите и трябва да ги изпреварвам по тесния път със завоите.
                        П.С. Някой ако ще казва, че трябва да си карам до Троян зад камионите с 50-60, моля да си го спести. Това наистина ще е несериозно.
                        П.С. 2 - това ще го копна и в темата за детекторите.
                        Хем си прав, хем не си. Това, че всичко в нашата държава не е устроено по оптималния начин е факт. Но ако шофьора на тира си промени малко мисленето и спазва правилника най-вече, то просто ще те пусне да го надминеш отбивайки някъде, както е по правилник! Така, че пак опираме до правилника, който ни се вижда много малоумен, но който ако се спазва то явно не е чак толкова малоумен
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                          Хем си прав, хем не си. Това, че всичко в нашата държава не е устроено по оптималния начин е факт. Но ако шофьора на тира си промени малко мисленето и спазва правилника най-вече, то просто ще те пусне да го надминеш отбивайки някъде, както е по правилник! Така, че пак опираме до правилника, който ни се вижда много малоумен, но който ако се спазва то явно не е чак толкова малоумен
                          Е то нали знаеш, че тираджиите бързат, няма го този филм, много са малко дето ще го направят това, аз съм карал зад някакъв развален камион, който караше с 30км/ч , трафика беше много натоварен и възможност за изпреварване почти нямаше, да не ти казвам колко рисковани изпреварвания видях, това беше малко извън темата ама какво да се прави. Конфискуването на коли няма да помогне , то и СБА си го казват в статията нужни са повече кампании и прочие, изглежда не разбираме как стоят нещата. Статистика с Германия говори само по себе си .
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                            Хем си прав, хем не си.
                            Ето тук се зацикля, щом му казваш че хем е прав хем не, значи нещата за който говорим търпят изключително широко тълкувание, и са презмет на най - различни гледни точки......а при ситуации и положения като тези ако нещата търпят широко тълкуване, то значи е много възможно и двете страни да имат подходящи аргументи в защита на твърдението си, като е невъзможно да се определи кой е прав......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Ето тук се зацикля, щом му казваш че хем е прав хем не, значи нещата за който говорим търпят изключително широко тълкувание, и са презмет на най - различни гледни точки......а при ситуации и положения като тези ако нещата търпят широко тълкуване, то значи е много възможно и двете страни да имат подходящи аргументи в защита на твърдението си, като е невъзможно да се определи кой е прав......
                              Реално нещата не търпят широко тълкуване. Специално закона за пътищата е пределно ясен. Прав е за това, че може да се оптимизира, но не е прав в това, че не спазва закона. Специално за примера с бавния камион законът е пределно ясен- караш зад него ако нямаш право на изпреварване, а той от своя страна е длъжен на първата отбивка да те пропусне. Ако и двете страни спазват закона предпоставката за ПТП е 0!

                              Аз съм стигал до парадоксален случай- спряла кола на пътя, с човек вътре и запален мотор и за да я заобиколя трябва да мина през двойна непрекъсната линия. Без да се замислям минавам, а по- нагоре ме спира полицай и ми заявява, че съм изпреварил неправилно. Фактически съм нарушил правилата- безпорно и то без да се замисля. Практически съм имал 2 избора- да спра зад спрялата кола, да сляза и да се скараме с шофьора или на пресека непрекъснатата линия. А можеше да е много по- просто ако всеки спазва правилата, а не да мисли само на него как му е по- удобно.
                              Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 17:19.
                              Lexus IS200

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                                Реално нещата не търпят широко тълкуване. Специално закона за пътищата е пределно ясен. Прав е за това, че може да се оптимизира, но не е прав в това, че не спазва закона. Специално за примера с бавния камион законът е пределно ясен- караш зад него ако нямаш право на изпреварване, а той от своя страна е длъжен на първата отбивка да те пропусне. Ако и двете страни спазват закона предпоставката за ПТП е 0!

                                Аз съм стигал до парадоксален случай- спряла кола на пътя, с човек вътре и запален мотор и за да я заобиколя трябва да мина през двойна непрекъсната линия. Без да се замислям минавам, а по- нагоре ме спира полицай и ми заявява, че съм изпреварил неправилно. Фактически съм нарушил правилата- безпорно и то без да се замисля. Практически съм имал 2 избора- да спра зад спрялата кола, да сляза и да се скараме с шофьора или на пресека непрекъснатата линия. А можеше да е много по- просто ако всеки спазва правилата, а не да мисли само на него как му е по- удобно.
                                Вече почна да се оплиташ и да влизаш в теории. Първо, не си нарушил правилата, защото разминаването със спрялата кола е ЗАОБИКАЛЯНЕ НА ПРЕПЯТСТВИЕ а не ИЗПРЕВАРВАНЕ. Само че тъпият полицай го е мързяло да си помръдне дебелия задник (не, Смок, никакъв проблем не е, че полицаите са 120-килограмови пихтии) и да нареди на спрелия идиот да отстрани препятствието, т.е. себе си и да го санкционира. Затова му е по-лесно да те спре тебе и да ти поиска рушвет. Само че както виждаш - не се случва.
                                Това че е длъжен да пропуска - ми длъжен е, ами ако няма отбивки?!? А и може ли той да спира баш на всяка отбивка? Няма ли да е много по-просто да не се слагат идиотски ограничения?
                                Затова недей да търсиш под вола теле. Примерът, който дадох е много показателен защо малоумните ограничения и спазването им са опасни.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X