Първоначално публикувано от Mind_Control
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Конфискуват колите на джигитите на пътя?
Collapse
X
-
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
-
за темата,
Колеги, тъй като според физичните закони всяко действие си има равно по сила и обратно по посока противодействие, че предложението дори да не е тъпо (според мен нищо си му няма), е трудно приложимо на практика, ако го приемат ние шофьорите не можем ли да направим подписка като противодействие да се премахнат 400-500 безумни ограничения на скороста по междуградските пътища, където ни е болната тема, т.нар "знаци-хранилки" от типа "ограничение 60 км/ч на 3 километров равен прав път" като на излизане от Враца, дето е и еднопосочен с 2 ленти даже...Даже ще се обосновем - по-голямата част от тея знаци са слагани на места, избирани преди 10,15 и + години, когато средните скорости бяха други, нивото на сигурност на колите беше друго, ако щете и тракторите и каруците по мждуградските пътища бяха изключително повече. Така вероятността да прескочим тия 70 км ограничение, е по-малка. А на един гаден полу-пкланински двулентов между градски път от Ябланица до Шумен, задника да си скъсаш, пак няма как да караш с повече от 120, каквото и ограничение да има.
Пак намеквам, че става въпрос за ограниченията на междуградски пътища.Alfa 156 2.0 - ех,
Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.
Comment
-
Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение"ограничение 60 км/ч на 3 километров равен прав път" като на излизане от Враца, дето е и еднопосочен с 2 ленти даже."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Кой каквото ще да говори,факт е че безумни ограничения поставени от още по малоумни служители има.Как да се съобразя с с ограничение от рода 60,40,70 в рамките на няколко метра,което е на пътя София -Варна веднага след подминаване на завода на Идеал.Ма то не е само едно ограничение и не е на едно място.Аз си мисля че водачите не искат да правят компромис със собствения си интелект като се съобразяват с абсолютно безумно поставени ограничения, измислени от още по големи безумци.В скоро време съм намислил при едно такова ограничение от 30,40км и наличие на пътна полиция, най демнстративно да спра автомобила да го забутам покрай полицаите до местото където е края на ограничението след което да се кача и да продължа.Че то по добре да си ходим с каручки или пеш на сам на там.И още нещо.Подивявам когато се движа по път и трябва да навлеза в отбивка а табелата за указване на съответната дестинация е маалко след обивката.Ей на това му казвам аз гений.Само много болен мозък може да го направи това.А за копките по пътя какво да кажем.Прав равен път и на него дупки и сега кое по лесно,да сложим знак разбира се,да ограничим скоростта,хем от асфалтиране ще спестим хем и някой лев ще припадне ако се зложат момчетата.Пък и ей не е далеч времето може и кола да конфискуват,де да знае човек.
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеколега, това беше много тъпо изказване и не ти прилича! Аз не видях някой да твърди, че не трябва да се спазват законите и не трябва да има наказания. Тук коментираме конкретното предложение за конфискация, което предложение е тъпо и не води до нищо.Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 15:08.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениече е хубаво да се спазват законите, пък било то и малоумни, защото когато на вас ви се случи нещастието- тогава няма да ви се виждат малоумни същите тези закони."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеПреди време бащата с ладичка на 5к км, и с найлони на задните седалки, при ограничение 50, караше с 5 кмч, и щото пътя беше перфектно изчистен от снега, влезе в канавката - минаха куки, и му писаха акт за скорост несъобразена с пътните условия - на теория могат да му го пишат по всяко време, независимо какво е станало, независимо с колко е карал - закона позволява да ти се напише акт за несъобразена скорост, независимо че си в огнаричението.......е къв е смисъла........
Кретенско е, нали?Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Според мен проблема не се крие в ограничението на скоростта, просто трябва да се по-добри пътната инфраструктура като цяло, трябват ни повече магистрали да се свързват всички областни градове, за останалите пътища да се поправят знаци,маркировки и дори самите пътища, ето в Германия нямат лимит за скоростта на магистралата, разрових се и попадах на информация за 2006г имат 600 жертви при ПТП, а имат население 82-3 милиона, сравнено с нашите 7 ние имаме от 1000 до 1200, едвали ограниченията ще помогнат по някакъв начин, то е ясно , че всеки ако кара с 60 км/ч по извънградски пътища смъртните случаи ще намалеят , но това няма как да стане, затова както казах повече магистрали и инстинкт за самосъхсранение.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от danito__77 Покажи съобщениеПрестанете да давате за пример само убийства и катастрофи в темата се имаше друго впредвид
Много ясно,че ако по мария луиза през деня минеш със 120-130 ще трябва супер солена санкция защото едва ли ще бъде без произшествия.А примера за нашите внуци вашите деца беше уникално тъп и ми стана много неприятно защо някой може да пожелае такова нещо
После сигурно ще се радвате, че УБИЕЦЪТ на близките ви се разхожда на свобода, защото ТОЙ е ПРЕЦЕНИЛ, че може да кара КАКТО СИ ИСКА, вместо да спазва ограниченията!
Наистина, много хора изобщо не мислят, просто нямам думи!Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщениеповече магистрали и инстинкт за самосъхсранение.!
---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 14:49 ----------
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеДобре, може и да е било малко пресилено. Просто исках да го вземете присърце, за да разберете, че е хубаво да се спазват законите, пък било то и малоумни, защото когато на вас ви се случи нещастието- тогава няма да ви се виждат малоумни същите тези закони. Но в крайна сметка всеки, който е против този закон, е против него защото мисли да го нарушава. Или греша?
Ще ти дам един пример. Аз не пуша марихуана и няма да съм лично засегнат ако ще наказанието да е публично разчекване за един грам. Но бях категорично против криминализирането на каквато и да е доза преди няколко години. Няколко месеца след влизането в сила на поправката бях на стаж в Софийския градски съд за една седмица. Поне 8 от 10 наказателни дела които се гледаха, бяха по въпросния чл.354А. Всичките - срещу младежи на около 18-20 години, хванати с по една-две цигари. Е, с това ли трябва да се занимават окръжните съдилища?!? Целта на идиотската норма беше първо, съдилищата да регистрират повече осъдителни присъди - годината беше 2006, точно преди да влезем в ЕС, а и да имат оправдание колко са претоварени и не могат да гледат важните дела. Така стояха нещата. И затова избеснявах като чуех разни бабички - не по пол и възраст, а по манталитет - да ми обясняват с телешки възторг как "най-сетне ще ги изловят наркоманите".
Колкото до ограниченията и спазването им - ето пример, колегата Балев от Ловеч ще го разбере най добре. Карам от Плевен към Троян. Околовръстното на Ловеч е прав двулентов път без отбивки, с ускорителна лента за включващите се и без тротоари. Най - удобното място за изпреварване на бавнодвижещи се камиони преди да започне планински път с много завои и баири, където камионите ще карат с 50. И точно там - познайте - ограничение 60 ?!?!?! И естествено - в повечето случаи дебне хранилка.
Айде сега пътните пуритани да кажат кога ще съм по-безопасен - дали ако имам детектор, той не се обажда, изпреварвам си с 90 и излизам на чист път. Или се пазя да не наруша ограничението, влача се зад камионите и трябва да ги изпреварвам по тесния път със завоите.
П.С. Някой ако ще казва, че трябва да си карам до Троян зад камионите с 50-60, моля да си го спести. Това наистина ще е несериозно.
П.С. 2 - това ще го копна и в темата за детекторите.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеМного обичам когато някой с 5-6 думи каже повече от 5-6 страници спорове!!
---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 14:49 ----------
Ама даже представа си нямаш колко грешиш.
Ще ти дам един пример. Аз не пуша марихуана и няма да съм лично засегнат ако ще наказанието да е публично разчекване за един грам. Но бях категорично против криминализирането на каквато и да е доза преди няколко години. Няколко месеца след влизането в сила на поправката бях на стаж в Софийския градски съд за една седмица. Поне 8 от 10 наказателни дела които се гледаха, бяха по въпросния чл.354А. Всичките - срещу младежи на около 18-20 години, хванати с по една-две цигари. Е, с това ли трябва да се занимават окръжните съдилища?!? Целта на идиотската норма беше първо, съдилищата да регистрират повече осъдителни присъди - годината беше 2006, точно преди да влезем в ЕС, а и да имат оправдание колко са претоварени и не могат да гледат важните дела. Така стояха нещата. И затова избеснявах като чуех разни бабички - не по пол и възраст, а по манталитет - да ми обясняват с телешки възторг как "най-сетне ще ги изловят наркоманите".
Колкото до ограниченията и спазването им - ето пример, колегата Балев от Ловеч ще го разбере най добре. Карам от Плевен към Троян. Околовръстното на Ловеч е прав двулентов път без отбивки, с ускорителна лента за включващите се и без тротоари. Най - удобното място за изпреварване на бавнодвижещи се камиони преди да започне планински път с много завои и баири, където камионите ще карат с 50. И точно там - познайте - ограничение 60 ?!?!?! И естествено - в повечето случаи дебне хранилка.
Айде сега пътните пуритани да кажат кога ще съм по-безопасен - дали ако имам детектор, той не се обажда, изпреварвам си с 90 и излизам на чист път. Или се пазя да не наруша ограничението, влача се зад камионите и трябва да ги изпреварвам по тесния път със завоите.
П.С. Някой ако ще казва, че трябва да си карам до Троян зад камионите с 50-60, моля да си го спести. Това наистина ще е несериозно.
П.С. 2 - това ще го копна и в темата за детекторите.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеХем си прав, хем не си. Това, че всичко в нашата държава не е устроено по оптималния начин е факт. Но ако шофьора на тира си промени малко мисленето и спазва правилника най-вече, то просто ще те пусне да го надминеш отбивайки някъде, както е по правилник! Така, че пак опираме до правилника, който ни се вижда много малоумен, но който ако се спазва то явно не е чак толкова малоуменAlfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеХем си прав, хем не си."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЕто тук се зацикля, щом му казваш че хем е прав хем не, значи нещата за който говорим търпят изключително широко тълкувание, и са презмет на най - различни гледни точки......а при ситуации и положения като тези ако нещата търпят широко тълкуване, то значи е много възможно и двете страни да имат подходящи аргументи в защита на твърдението си, като е невъзможно да се определи кой е прав......
Аз съм стигал до парадоксален случай- спряла кола на пътя, с човек вътре и запален мотор и за да я заобиколя трябва да мина през двойна непрекъсната линия. Без да се замислям минавам, а по- нагоре ме спира полицай и ми заявява, че съм изпреварил неправилно. Фактически съм нарушил правилата- безпорно и то без да се замисля. Практически съм имал 2 избора- да спра зад спрялата кола, да сляза и да се скараме с шофьора или на пресека непрекъснатата линия. А можеше да е много по- просто ако всеки спазва правилата, а не да мисли само на него как му е по- удобно.Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 17:19.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеРеално нещата не търпят широко тълкуване. Специално закона за пътищата е пределно ясен. Прав е за това, че може да се оптимизира, но не е прав в това, че не спазва закона. Специално за примера с бавния камион законът е пределно ясен- караш зад него ако нямаш право на изпреварване, а той от своя страна е длъжен на първата отбивка да те пропусне. Ако и двете страни спазват закона предпоставката за ПТП е 0!
Аз съм стигал до парадоксален случай- спряла кола на пътя, с човек вътре и запален мотор и за да я заобиколя трябва да мина през двойна непрекъсната линия. Без да се замислям минавам, а по- нагоре ме спира полицай и ми заявява, че съм изпреварил неправилно. Фактически съм нарушил правилата- безпорно и то без да се замисля. Практически съм имал 2 избора- да спра зад спрялата кола, да сляза и да се скараме с шофьора или на пресека непрекъснатата линия. А можеше да е много по- просто ако всеки спазва правилата, а не да мисли само на него как му е по- удобно.
Това че е длъжен да пропуска - ми длъжен е, ами ако няма отбивки?!? А и може ли той да спира баш на всяка отбивка? Няма ли да е много по-просто да не се слагат идиотски ограничения?
Затова недей да търсиш под вола теле. Примерът, който дадох е много показателен защо малоумните ограничения и спазването им са опасни.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment