Нямах възможност за детайлите, просто не ги махах сам и неможеш да губя времето на майстора така!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Интериорно обновление
Collapse
X
-
-
Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 18:07.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеДа, но ако искаш изчакай няколко дена да пробвам как са като се ползват и да ти пиша, иначе се получава като тънък гумен слой, който като решиш се бели като кора! Мн е добър!sigpic
Subaru Legacy 3.0 H6
Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
0888 511 533 - Бонев
Comment
-
прпоръчаха ми точно това да изплзвам, сега ги гледам изсъхнали изглеждат н мн здрави, като гумен слой е. Мисля че няам да се обелят, но колега изчакай поне ден-два да тествам.
Сваляне на корите и таван от купето, последователност:
0) оплътненията на вратите се разкачат отчасти за да може да се работи безпроблемно и да не наранява нещо друго
1) предни колони откъм прозореца, на три щипки са
2) сенници, на няколко болта са (мислех си че моят таван е мн чист, като свалихме сенника, отдоло изникна един мн мн различен цвят от моят)
3) плафон за светлини отпред
4) дръжките над вратите
5) задните плафони се махат накрая като се разкачи тавана, отвътре са щипките, и няма проблем за тях
6) задни кори на колоните
7) трети стоп и кора на багажника (след като я свалите трябва да махнете палстмасите през които минава коалните, от вътрешната страна се махат, там си е мъка за да запазите здраво държачите, ще видите.)
средни колони около коланите - трябва да се разкачи и една щипка от долните долните кори под тях, за да се стигне до един винт, мн мн внимавайте тук.
Това с което се мърда нагоре надоло нивото на колата се разкача предварително, отдолната страна има едно щивче.
9) тавана се държи на няколко специално направени лепкави неща, които просто се залепят и отлепят: има три отзад, три посредата, и по едно отстрани на вратите. Като някои може и да липсват от махане през годините и неслагането им.
Това е процеса по махане, днес ще се монтира и ще опитам да направя няколко снимки, но все пак немога непрекъснато да кръжа като папарак, но ще дам поне обща представа.Last edited by rusiq86; d.m.y г., 12:34.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Страхотно стана, нямам думи, сега се прибирам от тапицера, тъмно е и няма снимки, утре ще я наснимам. Процеса неможах да снимам защото бързахме и не ми беше до снимки, иначе вс е супер, както го исках, стана като някой VIP CLUB вътре. мн добре стой. Направиха ми и скрит джоб на сенника, не се вижда дори. абе супер нямам думи. Мн е шикозно вътре, ех направих и подарък за празниците на милата.
По-късно ще пробвам с апарата 12мг пиксела е, дано се вижда с него, ако не утре сутрин.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Космос, черен мат с пластификатор! От бояджийски магазин, цена 9.5лв. Обезмасляваш добре, може с водна шкурка 2000, аз така направих и после птъскаш, като засъхне за ден някъде става номер едно, като гума е такова, мн добре.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеРешил съм да си претъпицирам тавана, кората на багажника, вс кори в черен материал като оригиналният, някой иначе ако му се намира такава снимка на такъв интериор...мисля ще се получи много добре, както вс вътре е черно и със светлото кожено салонче, ще контрастира мн добре. Какво ще кажете...
Защо черно колега? Първо ще изглежда много мрачно и тясно вътре а и лятото и климатика няма да може да те спасиsigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment