Известие

Collapse
No announcement yet.

Интериорно обновление

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Нямах възможност за детайлите, просто не ги махах сам и неможеш да губя времето на майстора така!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #17
      Оправих вс пластмаси с този спрей с палстификатор, той върши чудеса направо. Утре ще опитам да направя снимки на обратният процес поне по слагането. Няколко снимки на част от палстмасите 23 на брой са, извинете за лошото качество.
      Attached Files
      Last edited by rusiq86; d.m.y г., 17:39.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #18
        абе с тоя спрей може ли да си пръсна дръжките на вратите от вътрешната страна ( в купето)...Те не са точно пластмасови, ами нещо между гумено и пластмаса и се драскат ултра лесно....
        ето за това говоря
        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 18:07.
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #19
          Да, но ако искаш изчакай няколко дена да пробвам как са като се ползват и да ти пиша, иначе се получава като тънък гумен слой, който като решиш се бели като кора! Мн е добър!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            Да, но ако искаш изчакай няколко дена да пробвам как са като се ползват и да ти пиша, иначе се получава като тънък гумен слой, който като решиш се бели като кора! Мн е добър!
            Е добре де, ама при това положение няма ли да ти се обелят много лесно дръжките???
            sigpic
            Subaru Legacy 3.0 H6
            Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
            0888 511 533 - Бонев

            Comment


            • #21
              прпоръчаха ми точно това да изплзвам, сега ги гледам изсъхнали изглеждат н мн здрави, като гумен слой е. Мисля че няам да се обелят, но колега изчакай поне ден-два да тествам.

              Сваляне на корите и таван от купето, последователност:
              0) оплътненията на вратите се разкачат отчасти за да може да се работи безпроблемно и да не наранява нещо друго
              1) предни колони откъм прозореца, на три щипки са
              2) сенници, на няколко болта са (мислех си че моят таван е мн чист, като свалихме сенника, отдоло изникна един мн мн различен цвят от моят )
              3) плафон за светлини отпред
              4) дръжките над вратите
              5) задните плафони се махат накрая като се разкачи тавана, отвътре са щипките, и няма проблем за тях
              6) задни кори на колоните
              7) трети стоп и кора на багажника (след като я свалите трябва да махнете палстмасите през които минава коалните, от вътрешната страна се махат, там си е мъка за да запазите здраво държачите, ще видите.)
              средни колони около коланите - трябва да се разкачи и една щипка от долните долните кори под тях, за да се стигне до един винт, мн мн внимавайте тук.
              Това с което се мърда нагоре надоло нивото на колата се разкача предварително, отдолната страна има едно щивче.
              9) тавана се държи на няколко специално направени лепкави неща, които просто се залепят и отлепят: има три отзад, три посредата, и по едно отстрани на вратите. Като някои може и да липсват от махане през годините и неслагането им.

              Това е процеса по махане, днес ще се монтира и ще опитам да направя няколко снимки, но все пак немога непрекъснато да кръжа като папарак, но ще дам поне обща представа.
              Last edited by rusiq86; d.m.y г., 12:34.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #22
                Страхотно стана, нямам думи, сега се прибирам от тапицера, тъмно е и няма снимки, утре ще я наснимам. Процеса неможах да снимам защото бързахме и не ми беше до снимки, иначе вс е супер, както го исках, стана като някой VIP CLUB вътре. мн добре стой. Направиха ми и скрит джоб на сенника, не се вижда дори. абе супер нямам думи. Мн е шикозно вътре, ех направих и подарък за празниците на милата.
                По-късно ще пробвам с апарата 12мг пиксела е, дано се вижда с него, ако не утре сутрин.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #23
                  колега от къде купи спрея и за колко пари?
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Космос, черен мат с пластификатор! От бояджийски магазин, цена 9.5лв. Обезмасляваш добре, може с водна шкурка 2000, аз така направих и после птъскаш, като засъхне за ден някъде става номер едно, като гума е такова, мн добре.
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                      Решил съм да си претъпицирам тавана, кората на багажника, вс кори в черен материал като оригиналният, някой иначе ако му се намира такава снимка на такъв интериор...мисля ще се получи много добре, както вс вътре е черно и със светлото кожено салонче, ще контрастира мн добре. Какво ще кажете...

                      Защо черно колега? Първо ще изглежда много мрачно и тясно вътре а и лятото и климатика няма да може да те спаси
                      sigpic
                      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                      Comment


                      • #26
                        Изглежда мн шик дори! вс в колата е черно с бежав кожен салон, и бежава кожа по вратите. Сега с черният таван се довършва всичко. Мн е уютно вътре. Контраста е мн добър, изработката на вс два пъти повече. Ето и няколко снимки, на тъмно са и е кофти малко, утре повече:
                        Attached Files
                        Last edited by rusiq86; d.m.y г., 23:55.
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #27
                          Още няколко снимки: само един елемент немога да сваля да го боядисам, на колана, но за него коланите трябва да откача...та как ви се струва
                          Attached Files
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #28
                            густо е станало ....но даи некви по добри снимки да добием релна представа...че много много не се вижда колега
                            Mercedes C 200 compressor

                            Comment


                            • #29
                              Айде малко и от мене - едната снимка с дръжката на вратата стана кофти и цвета не си личи, но иначе е ярко кармазъ......

                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първите снимки са с апарат 12мг на тъмно и по се вижда, иначе другите от днес са с тела. Ще снимам тея дни на светло с апарата.
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X