Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за ремапването

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Цената доколкото знам е около 600 лева някъде.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
      А да използвам темата, има ли варианти за по-спортни и издържливи съединители за JTD, да речем керамичен? И бая сума ли е отгоре?

      За 2.4 знам че има подсилен, който е на сносна цена...Мисля че беше пак нещо като 500-600лв. предполагам има и керамични и много други, ама с брутални цени...

      За подсиления питай в www.alfisti.bg gigi беше си взел такъв
      Last edited by VFTI; d.m.y г., 19:44.
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • #18
        Aми чипната 156 2,4 JTD километри при чипването по километраж 136 000км - съединителя го сменихме на около 240 000 км по километраж, като преди това не знам кога е сменян. КОлата е карана повече извънградско (като служебна обаче) и километрите са навъртени за малко над година. В момента е тоталка колата ама не заради чипа , а от среща с друго МПС
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #19
          ...И друго нещо стила на каране и най-вече на смяна на предавките от 1ва+ е един от най-важните фактори за износване на Феродото!
          145 QV ex.
          146 Boxer TOTAL ex.
          147 T.S. Sele top

          Lancia Dedra 2000 16

          Comment


          • #20
            Да колеги ето намерих усилен съединител за чипнати Jtd-та, ама то май по евтино да смениш 2-пъти съединител отколкото да купиш този... http://www.alfisti.bg/?step=module_a..._cat=94&lang=2
            AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
            Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
            AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
              Да колеги ето намерих усилен съединител за чипнати Jtd-та, ама то май по евтино да смениш 2-пъти съединител отколкото да купиш този... http://www.alfisti.bg/?step=module_a..._cat=94&lang=2
              Не е вярно това си е супер оферта дори!!!
              Обикновен на VALEO за 2.4 е 450 лв...
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #22
                аз съм с такъв,сега остава и чипче да си сложа,когато ми го сменяха преди 2 седмици ме попитаха какъв искаш-нещо по сериозно или.....?Аз избрах по сериозния,цялата работа ми излезе 700£,с другия щеше да е с 50 надоло,но тук си е скъпо обслужването като цяло,това беше един от по ефтините вариянти.Една смяна на крушка на Рено Меган излиза около 150-200£ ако е с ксенон,защото трябва да се сваля джантата за да се смени.И не на последно място в сервизите тук работят на час а не на свършена работа,а 1 час варира от12£ до 25£.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от atilasl Покажи съобщение
                  аз съм с такъв,сега остава и чипче да си сложа,когато ми го сменяха преди 2 седмици ме попитаха какъв искаш-нещо по сериозно или.....?Аз избрах по сериозния,цялата работа ми излезе 700£,с другия щеше да е с 50 надоло,но тук си е скъпо обслужването като цяло,това беше един от по ефтините вариянти.Една смяна на крушка на Рено Меган излиза около 150-200£ ако е с ксенон,защото трябва да се сваля джантата за да се смени.И не на последно място в сервизите тук работят на час а не на свършена работа,а 1 час варира от12£ до 25£.

                  нда де ама за европа 700 паунда е 1/3 заплата примерно
                  а тука за такава интервенция трябва да задела 2 заплати .. и аз ако земам 2000 пауна на месец примерно много ше ме боли че керамичен струва 500 пауна ... иначе за 2.0 ТС съединителя замина за 1 година при мен, едновременно с лагер помпата ... кво да се прави съвпадение .. ма те си бяха и стари ..
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                  Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                    нда де ама за европа 700 паунда е 1/3 заплата примерно
                    а тука за такава интервенция трябва да задела 2 заплати .. и аз ако земам 2000 пауна на месец примерно много ше ме боли че керамичен струва 500 пауна ... иначе за 2.0 ТС съединителя замина за 1 година при мен, едновременно с лагер помпата ... кво да се прави съвпадение .. ма те си бяха и стари ..
                    Да,така беше допреди година,сега нещата се влошиха доста,и тук не е лесно.За тези пари трябва да работя 3 седмици.Говоря само за съеденителя,но няма начин иначе трябва да я държа пред къщата като паметник,или да я предам за 200 кинта на моргата.
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      Не е вярно това си е супер оферта дори!!!
                      Обикновен на VALEO за 2.4 е 450 лв...
                      Колега,кой те сапуниса така с тоя съединител бе...272лв струва комплекта Валео!Маховика ти е 570лв.
                      Говоря за 2.4 ЖТД.Я,все пак сподели-кой ти обади тия космически суми?
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                      Alfa Romeo 33

                      Comment

                      Working...
                      X