Естествено е, че се предпочита колата да е нов внос. На запад хората спазват ограниченията, имат хубави пътища, всяка година минават стабилни техно тестове и шанса да попаднеш на части менте е доста по нисък. Аз като знам какво и причинявам на моята каляска, жална му майка на тоя дето ще я купи.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Никой не иска 156, да се смея или да плача?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение)...Коле, от Германия бате...колата е карал капитан на кораб.....6 месеца в морето, идва си за една седмица кара малко и след това пак 6 месеца без седмица в морето....и когато се връща вторият път пред гаража израснало дърво
)
или я е карала една баба която ходела с нея на пазар веднъж в седмицатаAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениеда и е само на 65 000 км
или я е карала една баба която ходела с нея на пазар веднъж в седмицатаАко ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Колега slav40, не мисля така, първо вс което е сменяно може да се провери, като например покажеш фискални бонове, фактури. И със сигорност вероятността да роди е в пъти по-голяма от новият внос. За сд, джанти и и др говоря от опит. Този нов внос какъв е, отиваш в накой автосалон, и кво колата идеална, ама нали се сещаш, че тази е била подарък към пакета от 9 и е страшно запазена и виж ли ще те изкара 200к км щото е нов внос...дано не го вярвате това.
Лично мнение, не те ангажирам с него
Относно на запад: ми моите скромни наблюения са, че там карат още по рисково, за смяната ако се сетят за смяната на масло добре е, и визирам доста държави включително Италия, Германия, и други. Единственото на което можеш да разчиташ е че ходовата част ще е ок, но имайки впредвид годинките на коалта и нашите лунни кратери, макс година-две и ще го смениш! Дебитомера ще започне да дава фира след толкова време също, щото виж ли нашите пътища не са прашни, и въздуха е все едно в безлюдна планина!
Това са си мои разсъждения, но ето заради такива неща неможе да кажеш виж на тая къща има един барутник за 5к лв, ти за кво ми искаш 7к лв, да не съм луд да давам две хилки отгоре, не че няма да ги даде, че и отгоре!!!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеАма то такива коли иам бе хора. Ама не са по две за лев. Аз отдавна питам и отговор не искам: как така за аналогичен модел в Германия и Италия цените почват от 3000 евро и то за коли със забележки и на по над 250 000 км, а тук ги продават за по 5000 лв - на 120 000 км, лъскави, без забележки.
съгласен съм че има и такива коли или коли купени на малко километри защото не им е изплатен лизинга такъв автомобил на 30 000 км спокоино можеш да купиш на 1/2 цена , ама то тука стана че едва ли не всяка 2ра кола е карана по малко седяла е в гараж само и незнам си какво , а тя в същност е сцепена от каране но чисто и просто тия атомобили трошат се , но не са правени с лист хартия и лепило .Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
За мен лично заради такива бангии по 4-5к лева и надоло се носи лоша слава на марката. Пр си купи минало лято АР156 2.4,99' от автосалон. Доволен мн била запазена, и я взел ефтинко, преди година за 5000лв.
Гледам я аз, би тя ужасна, няма стойка, броните ужулени, салона надупчен като рокфортско сирене от цигари, сенника го няма, железни джанти, двг като трактор се чува. След това едни ремонти по двг и ходова част почнаха, колата май седя повече в сервизи отколкото да се кара. И питаш ли колко е спестил от новият внос!!
Моята я взех, беше внесена преди 8к км от Италия. И вече съм и навъртял повече от 25к км и съм адски доволен, грижа се за нея, и само хубави части. Ако требва да я продавам за 5к лв, по-добре на брат си да дам да я кара!! Толкова любов съм вложил в тая кола, и някой виж сенегалец или селтак да я троши, не!Last edited by rusiq86; d.m.y г., 11:45.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Така е колегата русия86 е прав! Ако сте си стегнали колата и тя е кукла, по-добре я дайте на някой близък да и се радва, от колкото да я подарите за жълти стотинки на некой до вчерашен гоуфър. С 4000лв нито ще обеднеете, нито ще забогатеетеЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение...Ако сте си стегнали колата и тя е кукла, по-добре я дайте на някой близък да и се радва, от колкото да я подарите за жълти стотинки на некой до вчерашен гоуфър. С 4000лв нито ще обеднеете, нито ще забогатеете
Освен това, ако искаш си да купиш по-нова кола примерно за 20 000 лв, 4000 са ти 1/5. И ако изкараш още 2000 и нещо от останалите стари бангии, събираш 1/3 от сумата.
Не мисля, че помагате на човека като го карате да си държи 156-тицата, при положение, че той си е решил, че иска по-нова кола.
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеАбе много е лесно така да се дават съвети.Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
... много лесно ще ти изкарам фискални бонове фактури и тем подобни измишльотини,но купувача трябда да се доверява сляпо и да вярва ,че всичко което е описано е вярно и ,че след ремонтите колата е карана лекинко по уличките най-много 2000/3000 км ....
Мерси от такива запазени коли със сменени консумативи ...не си ли ги сменя аз на никой не вярвам .... Да моята беше такава със сменени консумативи ... и точно след 5-6 месеца започна верижната реакция ...МПХ,Дебитомер,Свещи,Ламбда,цялото окачване,радиатора се спука(бил лепен),накладки,дискове ...и изяде още 3500 за ремонт ...затова ако не си го сменя АЗ на никой не вярвам ,че го е направил независимо от листчетата които ми подмята,дето и за избърсване на г*за не стават ..... единствения + за който се сещам,е че има регистрация ,платена еко такса,евентуално платена застраховка,преглед,каско,аларма,но разликата е от порядъка на 700/800 лв. а не минимум 2000лв. ....... т.е. бих взел "запазена" кола само ако разликата спрямо новия внос е макс 700/800 лв(при условие,че има поне още 7-8 месеца валидност на засраховката и прегледа)
Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение..... аз лично бих взел кола за 3500- вместо за 7000 и да сменя всичко, за което се сетя и ще знам ,че за 7000 ще имам почти нова кола ,а не някоя "запазена" и "гледана", която ще роди след месец ... риийййш ли ....Last edited by slav40; d.m.y г., 14:28.
Comment
-
а пък вдигнеш ли капака и видиш измит двигател ,затваряй и да те няма без обяснения или директно забиваш цена с 1000 лв надолу .... коли колкото искаш ......
Comment
Comment