Известие

Collapse
No announcement yet.

Абе кво става с дир.бг???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
    Какво е тиер?
    TR=Turkey?
    Малко уикипедия не вреди да се промчете ама айде ето го смляно

    The TIA-942: Data Center Standards Overview describes the requirements for the data center infrastructure. The simplest is a Tier 1 data center, which is basically a server room, following basic guidelines for the installation of computer systems. The most stringent level is a Tier 4 data center, which is designed to host mission critical computer systems, with fully redundant subsystems and compartmentalized security zones controlled by biometric access controls methods. Another consideration is the placement of the data center in a subterranean context, for data security as well as environmental considerations such as cooling requirements.[3]

    The four levels are defined, and copyrighted, by the Uptime Institute, a Santa Fe, New Mexico-based think tank and professional services organization. The levels describe the availability of data from the hardware at a location. The higher the tier, the greater the accessibility. The levels are: [4] [5] [6]

    * Tier I - Basic site infrastructure guaranteeing 99.671% availability
    * Tier II - Redundant site infrastructure capacity components guaranteeing 99.741% availability
    * Tier III - Concurrently maintainable site infrastructure guaranteeing 99.982% availability
    * Tier IV - Fault tolerant site infrastructure guaranteeing 99.995% availability
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
      Малко уикипедия не вреди да се промчете ама айде ето го смляно

      The TIA-942: Data Center Standards Overview
      ....
      * Tier III - Concurrently maintainable site infrastructure guaranteeing 99.982% availability
      * Tier IV - Fault tolerant site infrastructure guaranteeing 99.995% availability
      Аха... благодаря за инфото, също така и за надменната забележка!
      Все си мисля, че ако беше го написал както си трябва "Tier III" щях да имам по-голям стимул да проверя какво значи във Wikipedia или пък да се сетя, че може би е стандарт за нещо си, но...
      Have A Nice Day
      o/_______\o
      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
      []=о===о=[]

      Comment


      • #18
        По принцип винаги цялото инфо се пази и в друга сграда... Точно заради такива ситуации...Все пак незнам как стои въпроса при дир, но смятам че са доста сериозни и със сигурност ще имат сигурен архив
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • #19
          Никога нищо не е сигурно, но предполагам са се подсигурили. Би било смешно да загубят всичко. Само като се сетя като бяха подгонили торент сайтовете арената как я изнесоха веднага в толкова копия, че не е истина. Дори бяха започнали да правят ежедневни бекъп копи,я които се предоставяха дори на обикновени юзъри да ги съхраняват на компютрите си. Дори аз по едно време бях изтеглил един бекъп. Та предвид информацията с която работят дир.бг и нейната сериозност все си мисля, че са се подсигорили подобаващо. Но нека не се отклоняваме повече от темата. Ако някой има инфо по въпроса нека пише, че и на мен онзи ден ми трябваше дир.бг, но останах неприятно изненадан.
          The greatest of all scientific hobbies!

          Comment


          • #20
            Пише си, че е имало пожар, всички данни са записани на паралелни устройства и сега тече процедура по възстановяване
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #21
              Еми така е то, като са решили да минат тънко , без резервираност на системите.
              Ама те тези неща струват пари и то много пари.
              А в България явно се кара на принципа "а какъв е шанса да се случи точно на мен "
              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                Еми така е то, като са решили да минат тънко , без резервираност на системите.
                Ама те тези неща струват пари и то много пари.
                А в България явно се кара на принципа "а какъв е шанса да се случи точно на мен "
                Така е, но не са виновни те, а потребителите. Защото като му обявиш двойна цена и той ще отиде при конкуренцията. А тая резервираност си струва пари..
                Lexus IS200

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                  Така е, но не са виновни те, а потребителите. Защото като му обявиш двойна цена и той ще отиде при конкуренцията. А тая резервираност си струва пари..
                  Абе не ги жали, да не мислиш, че са на загуба от сайт
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Ама те тези неща струват пари и то много пари.
                    Е аз какво съм написал ?
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                      Еми така е то, като са решили да минат тънко , без резервираност на системите.
                      Ама те тези неща струват пари и то много пари.
                      А в България явно се кара на принципа "а какъв е шанса да се случи точно на мен "
                      Под резервираност какво разбираме? Редундантност ли?
                      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                        Под резервираност какво разбираме? Редундантност ли?
                        Редукакво???

                        Ебаси, що не пробвате да научите български. Като джаскате некви чуждици, дето вероятно не знаете кво точно значат, не ставате по-големи спецове.
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          Редукакво???

                          Ебаси, що не пробвате да научите български. Като джаскате некви чуждици, дето вероятно не знаете кво точно значат, не ставате по-големи спецове.
                          Добре де, приемам забележката въпреки, че знам какво значи термина, пък и нямам нужда да се правя на спец точно в тоя форум

                          Мисълта ми беше следната. Под "редундантност" разбираме излишък (въпреки, че термина масово се позлва така в тая област). Излишъка се реализира, като се дублират сървърите и комуникационното оборудване в клъстъри (това вече не се превежда ). Сървърите в клъстър с излишък са поне два и са огледални. Целта е ако единия падне поради хардуерен проблем, останалите да продължат да работят. Понеже потребителя вижда сървърите, като един сървър, разликата след аварията е само в производителността.

                          Попитах, понеже от тая сутация не можем да направим извод, че хората са минали тънко и не са си осигурили резервираност на системата, понеже дори и устройствата да са били с излишък, обикновено се държат в един колокационен център. Като стане някъв гаф с целия център, пак губят вързка със света дори и да има излишък. А какъвто и да е центъра за колокация, винги има риск от бедствия. Хубаво, съгласен съм, че истинските центрове имат много по-добра противопожарна безопасност и пак не е 100% гаранция. Освен това има и други бедствия, от които няма как да се застраховаш, например земетресения. И за тая цел (против природни бедствия) се държат резервни копия, на място достатъчно отдалечено от работещата система. Пък аз доколкото разбрах дир.бг са имали резервно копие на друго място. Сега това, че резервното копие е било само копие на данните, а не огледална система на работещата може да се отчете, като грешка, ама все пак са успели да възстановят всичко. Не, че държа да ги защитавам сега, никакви не са ми

                          А разговора започна от там, че пощата им струвала 20 лева на година. При това положение, щом е платена, в някакъв документ (примерно договор), трябва да пише за тия пари, колко е допустимото време на липса на услугата за година и от там нагоре да има някакви компенсации. Пък и щом е документирано, всеки сам си преценява, дали това което се предлага го устройва. Ако не, търсиш друго
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • #28
                            Както и да е, от понеделник вечерта пощата си работи както преди, нито един мейл или файл от кутията и чекмеджето ми не са изчезнали, всичко е точно. Прави ми впечатление, че в момента пощата работи една идея по-бавно, но вероятно още дооправят нещата.

                            На практика съм нямал работещ мейл от събота по обяд до понеделник вечерта - около 55 часа. А това е първото прекъсване от 10 години и 9 месеца насам - досега не съм имал и най-малкия проблем в достъпа.

                            55 часа прекъсване за близо 11 години - според мен не е драматично. Реално токът и водата спират много по-често, а съвсем не са толкова високотехнологична услуга.
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                              .........
                              Освен това има и други бедствия, от които няма как да се застраховаш, например земетресения.
                              ......
                              Само за протокола. И от земетресения можеш да се застраховаш.
                              The greatest of all scientific hobbies!

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                                55 часа прекъсване за близо 11 години - според мен не е драматично. Реално токът и водата спират много по-често, а съвсем не са толкова високотехнологична услуга.
                                всъщност мисля че бъркаш

                                системите на тея неща са доста по-сложни и обширни в сравнение с един мижав дата център
                                sigpic
                                днес съм в почивка ---

                                Comment

                                Working...
                                X