Известие

Collapse
No announcement yet.

Внимавайте къде оставяте колата си за ремонт!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Внимавайте къде оставяте колата си за ремонт!

    Здравейте,
    пиша рядко във форума, но тази тема искам да посветя на всички които са си патили и ще си патят от некадърни майстори. Аз обичам много колата си вече 15 хиляди километра които изминах за 3 месеца тя ми носи много приятни моменти. Разбира се след тези 3 месеца от огромните на размер и брой дупки, окачването се скапа започна да тропа и да издава неприятни звуци горе - долу в същия момент и съединителя или по точно педала започна да се държи странно (Залепване на съединителя в най - ниско положение луфт на педала, трудно превключване на предавките сутрин при студена кола и тн.). От всичките тези неща реших, че ще се прави, защото колата ми трябва, тъй като пътувам много. Избрах един определен сервиз (за който ще стане въпрос по - долу) поради причината, че беше близо до работното ми място и ми беше удобно да оставя колата си и да отида да бачкам, докато те ми я правят. Е това ми беше грешката и съм имал моменти, в които съм искал да си строша главата заради избора ми, но както и да е закарах колата и те започнаха да ми правят окачаването. След обяд отивам да си взимам колата и се качвам да я пробвам - тропането си е почти същото, казвам на приемчика, че си тропа той вика: Не може да бъде, всичко сме сменили!” - качих го повозих го и той се обеди, че разлика от преди няма. Каза ми: ”Докарай утре колата ще видим...” - карам аз колата,
    Те: „Ще я погледнем...” - и аз искам да видя... качват я, проличава си, че и шарнира на единия горен носач, както и тампоните на стабилизиращата, не стават за нищо. Приемчика казва, че ще ги сменят,а аз се чудя как не ги видяха вчера тия работи. Айде пак нови пари, въпреки, че им казах, че няма да платя за една и съща работа два пъти! Отивам пак взимам си колата - пак ТРОПАААААААА! И там вече започвам да се изнервям, оказава се, че не са ми сменили тампоните на стабилизиращата щанга, защото било много работа и това можело да стане когато започна да си оправям съединителя, защото всичко се сваляло.
    Добре - на следващия ден им я карам, купих си съединител и поисках да ми го сменят заедно с тампоните, човека вика: „ОК”! Карам пак колата- нов съединител започват да ми я правят, обаждат се, била ми скапана лагер – помпата, купувам и им я нося. На другия ден си взимам колата съединителя ОК, обаче колата пак тропа питам!
    Отговор: „Не сменихме тампоните, щото много работа, пък и те не са толкова скапани могат да изкарат още, проблема се оказа, че е от рейката от там ти тропа. (Мръща се)L
    Какво се случва на сутринта обаче, влизам, паля, съединителя отново по старо му (Залепва, празен ход, трудно превключване). Вече ми кипва, звъня леко изнервен
    Отговор: „Докарай я ще я видим....” – карам, били забравили да я обезвъздуша, правят го взимам си колата до вечерта, всичко ок, но на сутринта всичко по старо му АААААААААААААААААААА!
    Вече много се изнервих звъня и питам, отговор вече трудно получавам различен от: „Докарай я ще я видим” И в този момент един мой колега свидетел на цялата едноседмична история вика: „ Слушай, дай да я закараме на моя майстор, само да я погледне.”, в този момент на зверски нерви и отчаяние се съгласявам, закарваме колата, човека я почва и до вечерта беше готова. Резултатът проблема не е бил нито в съединител, нито в долната помпа, проблема се оказа помпата в купето (Тази на педала). Колкото до окачването човека ми смени тампоните на стабилизиращата щанга, втулките на вилицата към носача и рециклира шарнирите на долните носачи! Всичко заспа, никаква рейка, никви 10 лева, съединителя перфектен и всичко на мястото си 100 точки. Какъв е извода? àСъжалявам за дългата тема надявам се някой да я е прочел до края, но никога по никакъв повод не ходете в сервиза на „ЕМ КОМПЛЕКТ АУТО”, намиращ се на бул. „Никола Петков” при ПАВЛОВО, защото работещите там хора или немогат или не им се занимава или неразбират или и трите. Пожелавам успех на всички при техните ремонти, защото се оказва, че в България трудно можеш да намериш човек, който да ти свърши всичко като хората!
    Съжалявам единсвено за нервите които изхабих, защото парите се изкарват.

  • #2
    Колега лоша работа, поне си си намерил майстор вече . Кажи поне кой е сервиза.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

    Comment


    • #3
      Ами тоя М комплект 33, не го знам, но собственикът му водеше навремето предаване по едно радио, дали не беше Експрес, не съм сигурен, но в едно съм сигурен-пълен идиот е, иначе спред мен там най много за смяна на гърне може да се ходи, все пак тук има теми за сервизи в раздел общ технически и особено колегите от София може да се ориентиерат, вместо да обикалят по разни бездарници
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #4
        Да много си прав за всичко това!Избора ми беше само и единствено заради близоста му до работа та ми!И се надявах че нещата в тази страна са се проеминили и, че не искат само да ти вземат парите а и да те спечелят като клиент когато имаш нужда!Но уви!

        Comment


        • #5
          Вероятноста да попаднеш на добър майстор в България е все едно да уцелиш шестица от тотото.Повечето са некадърни и некомпетентни,а други са несъвестни.Една малка част са компетентни и съвестни и да попадне човек на тях е цяло щастие.Професионализма при нас е все още криворазбрано понятие.Професионализма включва -компетентност,информираност,лоялност, добросъвестност и поемане на отговорност,а не самочувствие без покритие , селско хитруване и безхаберие.Вина имат и органите,които ги лицензират и им дават възможност да упражняват подобна дейност,от която освен да ти скъсат нервите и дати изпразнят джобовете, зависят и човешки животи.
          Last edited by gkalinov; d.m.y г., 23:30.

          Comment


          • #6
            Оххх много ти съчуствам колега...Като знам и аз какво е...Имам един ИЗВОД, който съм си направил, че нашите коли, а именно Алфа Ромео трябва да се водят само при хора, които оценят марката, само при хора които са карали, карат и ще продължават да карат този наистина много добър автомобил...Лично аз в град малък като Нова Загора намерих своя майстор, който е имал 147 и 166 и просто с пълното спокойствие оставям колата си там, защото знам че когато отида да си я прибера всичко ще идеално...Просто винаги ми я прави с желание, защото знае какво означава Алфа Ромео...
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от smoky Покажи съобщение
              Здравейте,
              пиша рядко във форума...

              ...поради причината, че беше близо до работното ми място и ми беше удобно да оставя колата си и да отида да бачкам, докато те ми я правят. Е това ми беше грешката...
              Колега съчувствам ти, ама не ти е било това грешката Грешката почти си си я казал още в началото на поста - не само, че пишеш рядко във форума, ами май и четеш рядко - който от сервизите препоръчани тук да си беше избрал, щеше да си спестиш точно такива проблеми
              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

              Comment


              • #8
                Колега съчуствам ти. И аз си изпатих по същия начин ама защото ми беше близо до нас. Такива майстори са за

                Важното е, че си си намерил майстор
                sigpic
                Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                BMW 316 Compact '95

                Comment


                • #9
                  И от мен съчувствие! При мен пък поради многото четене ли или некво 6-то чувство се получи точно обратното. Изобщо не ме интересуваше колко близо е сервиза в които ще си дам колата - избрах един от доста обсъжданите и препоръчваните във форума - и нямах никакви ядове! Е, първоначално ми се наложи да отида на един скапан, точно поради близостта му, че иначе имаше шанс да роди колицата, ама оттогава съм казал - по-добре с пътна помощ ще я закарам къде трябва, отколкото при такива майстори!
                  Alfa romeo 156

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от smoky Покажи съобщение
                    Да много си прав за всичко това!Избора ми беше само и единствено заради близоста му до работа та ми!И се надявах че нещата в тази страна са се проеминили и, че не искат само да ти вземат парите а и да те спечелят като клиент когато имаш нужда!Но уви!
                    Ще се променят, като всеки пострадал започне да пише жалби до комисиите, ведомства, заведе и дело и т.н.Все нещо, които изискват и промяна от наша страна.Като се научим да си търсим правата, тогава ще има и промяна в мисленето на тези, които искат само да лапат.Не е лесно ама това е пътя, винаги съм го казвал.
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Ето в този м комплект сменяха радиатора на сестра ми за парното и резултата беше счупени духалки,дранчащо табло,несветещо табло,неработещо радио.Причината същата -близо до работата.После едно по едно сами си ги доопраихме.
                      146 JTD-2000г.
                      Punto 1.2

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                        Колега съчувствам ти, ама не ти е било това грешката Грешката почти си си я казал още в началото на поста - не само, че пишеш рядко във форума, ами май и четеш рядко - който от сервизите препоръчани тук да си беше избрал, щеше да си спестиш точно такива проблеми
                        Колкото да спести, толкова и да си навлече ...
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #13
                          99% от сервизите са така. хич не им праска как си вършат работата, защото пациенти има бол... иначе точно на този сервиз май му е запазена марка рейките- на мен ми разправяха тропаща рейка, викам им е как сутринта не тропаше, следобяд тропа... тръгнах си, вдигнах я пред блока и гледам единия болт на супорта на спирачния апарат липсва- завих болт и тропащата рейка се оправи

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                            Ще се променят, като всеки пострадал започне да пише жалби до комисиите, ведомства, заведе и дело и т.н.Все нещо, които изискват и промяна от наша страна.Като се научим да си търсим правата, тогава ще има и промяна в мисленето на тези, които искат само да лапат.Не е лесно ама това е пътя, винаги съм го казвал.
                            Точно затова се чудя какво да им измисля, тия дни съм решил да отида до тях и да си поговорим за всичко до момента за глупостите които ми наговориха за времето което ми изгубиха и парите които ми взеха.Аз не съм заядлив човек, обичам точните отношения и гледам да се придържам към тях винаги когато мога.Този път обаче ми дойде малко в повече.Ако имате някакви идеи как да подходя към тях споделете ги.За сега съм решил да разпространя тази тема във форумите и на другите клубове за да могат повече хора да се предпазят от това некоректно отношение.
                            Last edited by smoky; d.m.y г., 22:53.

                            Comment


                            • #15
                              Най- простата истина.
                              От 10 доволни клиента - един ще ти направи реклама.
                              От 10 недоволни - и 10 ще изреват колкото могат.
                              А форумите малко или много се четат от една камара народ.
                              Всеки да си прави сметката, и проблема си е на неговият гръб.
                              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                              Comment

                              Working...
                              X