Здравейте,
пиша рядко във форума, но тази тема искам да посветя на всички които са си патили и ще си патят от некадърни майстори. Аз обичам много колата си вече 15 хиляди километра които изминах за 3 месеца тя ми носи много приятни моменти. Разбира се след тези 3 месеца от огромните на размер и брой дупки, окачването се скапа започна да тропа и да издава неприятни звуци горе - долу в същия момент и съединителя или по точно педала започна да се държи странно (Залепване на съединителя в най - ниско положение луфт на педала, трудно превключване на предавките сутрин при студена кола и тн.). От всичките тези неща реших, че ще се прави, защото колата ми трябва, тъй като пътувам много. Избрах един определен сервиз (за който ще стане въпрос по - долу) поради причината, че беше близо до работното ми място и ми беше удобно да оставя колата си и да отида да бачкам, докато те ми я правят. Е това ми беше грешката и съм имал моменти, в които съм искал да си строша главата заради избора ми, но както и да е закарах колата и те започнаха да ми правят окачаването. След обяд отивам да си взимам колата и се качвам да я пробвам - тропането си е почти същото, казвам на приемчика, че си тропа той вика: Не може да бъде, всичко сме сменили!” - качих го повозих го и той се обеди, че разлика от преди няма. Каза ми: ”Докарай утре колата ще видим...” - карам аз колата,
Те: „Ще я погледнем...” - и аз искам да видя... качват я, проличава си, че и шарнира на единия горен носач, както и тампоните на стабилизиращата, не стават за нищо. Приемчика казва, че ще ги сменят,а аз се чудя как не ги видяха вчера тия работи. Айде пак нови пари, въпреки, че им казах, че няма да платя за една и съща работа два пъти! Отивам пак взимам си колата - пак ТРОПАААААААА! И там вече започвам да се изнервям, оказава се, че не са ми сменили тампоните на стабилизиращата щанга, защото било много работа и това можело да стане когато започна да си оправям съединителя, защото всичко се сваляло.
Добре - на следващия ден им я карам, купих си съединител и поисках да ми го сменят заедно с тампоните, човека вика: „ОК”! Карам пак колата- нов съединител започват да ми я правят, обаждат се, била ми скапана лагер – помпата, купувам и им я нося. На другия ден си взимам колата съединителя ОК, обаче колата пак тропа питам!
Отговор: „Не сменихме тампоните, щото много работа, пък и те не са толкова скапани могат да изкарат още, проблема се оказа, че е от рейката от там ти тропа. (Мръща се)L
Какво се случва на сутринта обаче, влизам, паля, съединителя отново по старо му (Залепва, празен ход, трудно превключване). Вече ми кипва, звъня леко изнервен
Отговор: „Докарай я ще я видим....” – карам, били забравили да я обезвъздуша, правят го взимам си колата до вечерта, всичко ок, но на сутринта всичко по старо му АААААААААААААААААААА!
Вече много се изнервих звъня и питам, отговор вече трудно получавам различен от: „Докарай я ще я видим” И в този момент един мой колега свидетел на цялата едноседмична история вика: „ Слушай, дай да я закараме на моя майстор, само да я погледне.”, в този момент на зверски нерви и отчаяние се съгласявам, закарваме колата, човека я почва и до вечерта беше готова. Резултатът проблема не е бил нито в съединител, нито в долната помпа, проблема се оказа помпата в купето (Тази на педала). Колкото до окачването човека ми смени тампоните на стабилизиращата щанга, втулките на вилицата към носача и рециклира шарнирите на долните носачи! Всичко заспа, никаква рейка, никви 10 лева, съединителя перфектен и всичко на мястото си 100 точки. Какъв е извода? àСъжалявам за дългата тема надявам се някой да я е прочел до края, но никога по никакъв повод не ходете в сервиза на „ЕМ КОМПЛЕКТ АУТО”, намиращ се на бул. „Никола Петков” при ПАВЛОВО, защото работещите там хора или немогат или не им се занимава или неразбират или и трите. Пожелавам успех на всички при техните ремонти, защото се оказва, че в България трудно можеш да намериш човек, който да ти свърши всичко като хората!
Съжалявам единсвено за нервите които изхабих, защото парите се изкарват.
пиша рядко във форума, но тази тема искам да посветя на всички които са си патили и ще си патят от некадърни майстори. Аз обичам много колата си вече 15 хиляди километра които изминах за 3 месеца тя ми носи много приятни моменти. Разбира се след тези 3 месеца от огромните на размер и брой дупки, окачването се скапа започна да тропа и да издава неприятни звуци горе - долу в същия момент и съединителя или по точно педала започна да се държи странно (Залепване на съединителя в най - ниско положение луфт на педала, трудно превключване на предавките сутрин при студена кола и тн.). От всичките тези неща реших, че ще се прави, защото колата ми трябва, тъй като пътувам много. Избрах един определен сервиз (за който ще стане въпрос по - долу) поради причината, че беше близо до работното ми място и ми беше удобно да оставя колата си и да отида да бачкам, докато те ми я правят. Е това ми беше грешката и съм имал моменти, в които съм искал да си строша главата заради избора ми, но както и да е закарах колата и те започнаха да ми правят окачаването. След обяд отивам да си взимам колата и се качвам да я пробвам - тропането си е почти същото, казвам на приемчика, че си тропа той вика: Не може да бъде, всичко сме сменили!” - качих го повозих го и той се обеди, че разлика от преди няма. Каза ми: ”Докарай утре колата ще видим...” - карам аз колата,
Те: „Ще я погледнем...” - и аз искам да видя... качват я, проличава си, че и шарнира на единия горен носач, както и тампоните на стабилизиращата, не стават за нищо. Приемчика казва, че ще ги сменят,а аз се чудя как не ги видяха вчера тия работи. Айде пак нови пари, въпреки, че им казах, че няма да платя за една и съща работа два пъти! Отивам пак взимам си колата - пак ТРОПАААААААА! И там вече започвам да се изнервям, оказава се, че не са ми сменили тампоните на стабилизиращата щанга, защото било много работа и това можело да стане когато започна да си оправям съединителя, защото всичко се сваляло.
Добре - на следващия ден им я карам, купих си съединител и поисках да ми го сменят заедно с тампоните, човека вика: „ОК”! Карам пак колата- нов съединител започват да ми я правят, обаждат се, била ми скапана лагер – помпата, купувам и им я нося. На другия ден си взимам колата съединителя ОК, обаче колата пак тропа питам!
Отговор: „Не сменихме тампоните, щото много работа, пък и те не са толкова скапани могат да изкарат още, проблема се оказа, че е от рейката от там ти тропа. (Мръща се)L
Какво се случва на сутринта обаче, влизам, паля, съединителя отново по старо му (Залепва, празен ход, трудно превключване). Вече ми кипва, звъня леко изнервен
Отговор: „Докарай я ще я видим....” – карам, били забравили да я обезвъздуша, правят го взимам си колата до вечерта, всичко ок, но на сутринта всичко по старо му АААААААААААААААААААА!
Вече много се изнервих звъня и питам, отговор вече трудно получавам различен от: „Докарай я ще я видим” И в този момент един мой колега свидетел на цялата едноседмична история вика: „ Слушай, дай да я закараме на моя майстор, само да я погледне.”, в този момент на зверски нерви и отчаяние се съгласявам, закарваме колата, човека я почва и до вечерта беше готова. Резултатът проблема не е бил нито в съединител, нито в долната помпа, проблема се оказа помпата в купето (Тази на педала). Колкото до окачването човека ми смени тампоните на стабилизиращата щанга, втулките на вилицата към носача и рециклира шарнирите на долните носачи! Всичко заспа, никаква рейка, никви 10 лева, съединителя перфектен и всичко на мястото си 100 точки. Какъв е извода? àСъжалявам за дългата тема надявам се някой да я е прочел до края, но никога по никакъв повод не ходете в сервиза на „ЕМ КОМПЛЕКТ АУТО”, намиращ се на бул. „Никола Петков” при ПАВЛОВО, защото работещите там хора или немогат или не им се занимава или неразбират или и трите. Пожелавам успех на всички при техните ремонти, защото се оказва, че в България трудно можеш да намериш човек, който да ти свърши всичко като хората!
Съжалявам единсвено за нервите които изхабих, защото парите се изкарват.
Comment