Известие

Collapse
No announcement yet.

Volvo S60 2.5 D vs Алфа Ромео 166 2.4 JTD vs BMW 525/530 d

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
    Благодаря ви за отговорите дотук.
    За бавареца - задното е една от трите причини, поради които не ми е фаворит.
    Ако ще е 166-ца със сигурност ще е от 2002-03-та, т.е. преди лифта.
    кажи ги другите две
    sigpic
    днес съм в почивка ---

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
      че то волво ....има ли ?? подържане..ми то не се чупи!!!
      Вица на деня е това Не се чупеха старите сега са ужас. Пък и волво вече е китайски автомобил))
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #18
        Koolio, не съм сигурен за какви коли точно си говорим тук, защото в темата има само една кола и на всички е пределно ясно, че тя не е нито "Алфа Ромео", нито скъпия "ФоЛТ"

        За Алфата мисля е излишно да обяснявам - цял раздел си има.

        Имам един приятел, който си купи чисто ново "Volvo S40" 2.0D и определено беше доволен САМО от вървенето и ускорението, а всичко останало си беше...... като във "Focus" с по-високо ниво на оборудване.
        Мислеше си, че сигурно е така заради ниския клас на марката - отиде и си купи "Volvo XC90 D5 Sport" за 116'000лв. - същия "ФоЛТ" като предишния
        И двете съм ги карал, и съм се возил, но нещо не ме грабнаха изобщо

        През 2005г. пътувах с мой близък приятел до Германия и от там се върнахме с "BMW 730d". Върви страхотно, бъкано с екстри, изглежда супер с големи джанти, части и сервизи бол, а и в никакъв случай не е по-чупливо от "Алфа Ромео" или "ФоЛТ", както не е и по-скъпо за поддръжка.

        Купи си "530d", НО много внимавай и гледай добре, да не стане като с италианските кокошарници по пазара
        sigpic

        Comment


        • #19
          Не е съвсем по темата, но все пак - имам преки впечатления от е39 525 ТДС и е39 525Д автоматик.
          ТДС-а е на баща ми и е на 500 000 + км, обаче върви страхотно! Има пауър бокс и до 4500-5000 об/ мин не спира да дърпа. Аз поне друг такъв "високооборотен" дизел не съм виждал ) . Возията е според мен перфектната - сравнително комфортна, което не пречи на стабилността.
          Ремонти от 2005г. досега :
          - Първоначално обслужване - окачване, филтри, ала бала = почти 2к . Но оттогава нищо не е мръднало.

          - Рециклиране на карданов вал
          - Пълнене на климатика (всяка година )
          - Консумативи

          525д-то е на чичо ми и съм го карал съвсем малко - въпреки че е автоматик, набира мноого приятно и не усещаш кога си стигнал 100- 120 - 150 По- безшумно е от ТДС-а, но го няма това "ритване" около 2000 об/мин.
          Та според мен 25д е предостатъчен с едно чипче - не виждам смисъл от 30д.
          '05 166 V6
          '98 156 2.0 TS ex ...

          Comment


          • #20
            кики ти го каза добре

            волвото в никакъв случай не е лоша кола, но просто е далеч от качеството на бумера - лично мое мнение изградено на база лични впечатления от двете коли

            30д-то е за допълнителния УМПФ !
            sigpic
            днес съм в почивка ---

            Comment


            • #21
              Определено БМВ-то и то с ръчна кутия задължително!!! Имах 530д 2003 автомат, бях го взел на 20 хил км, (колата беше на 6 месеца), след 7 000 км счупи кутия, подменихме я и с новата кутия издържа още 12 000 км..Двигателя е перфектен, говоря за 193 коня.Ако колата е 184 бягай далеч. Определено няма да сбъркаш с избора.Вози хубаво, стабилна.

              Волвото е хубаво, но много чупливо, а за Алфата...виж в раздела
              Range Rover Vogue 4.4
              Rexton 270 cdi
              Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
              Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

              Comment


              • #22
                Мога да споделя за Волво V70 4x4 2002г. 2,5 D5 163 коня и автоматик - радиатор 350 лева с неясен произход, скоростна кутия 3000 втора ръка(нова е 9 бона) и то намерена с много зор, огледало външно около 1200 лева оригинално(500 е ментак).Ходовата част е здрава, двигателят е уникано здрав и го ползват в Швеция този модел като такси. Набира уникално яко за 163 коня и толкова тежка кола, стои като камък на пътя.
                Arena Coast Customs

                Comment


                • #23
                  Мисля че колегите бяха изчерпателни, но и аз да се изкажа. Ако ти се дават повече пари първоначално вземи БМВ, ако не ти се дават пари за покупка скачай на 166 и лека полека ще я стегнеш. Волвото е кенеф - чупи се много, потдръжката му е по 2 на БМВ-то. Алфата и БМВ-то на потдръжка са горе долу еднакви, консумативите са по скъпи на БМВ, но пък ходовата част е по евтина а и се скапва по рядко. На Алфата ще я правя за 2-ри път докато на БМВ-то не ми е мръднала а го карам яко през всякакви дупки и черни пътища. Задното е проблем зимата ако си със скапани гуми и си некадърен иначе си минава отвсякъде.БМВ-то и без чип е бързичко, а с чип бая коли ще изяде.
                  Като цяло БМВ-то е с по добра изработка, зима дупките по добре вози стегнато, но по павета не се осеща,като му свикнеш е супер стабилно макар че в началото дава вид на литкаво, има много добри спирачки, по маневрено е, има някоя друга готина екстра в повече и всичко работи.
                  Алфата странно но е по тиха и като че ли скороста по не се усеща, харчи една идея по малко, усеща се като по спортна кола може би защото волана е по директен.
                  Ако нещо по конкретно те интересува питай.

                  Comment


                  • #24
                    гиги, за скоростта дето по-не се усеща на алфата, защото заради предното е една идея по-ниско и по-близо до земята - т.е. по-трудно е да прецениш скоростта

                    ти нямаше ли седмица ? - сега си отговорих - да, твойто е седмица, демек по-скъпа му е поддръжката от петицата най-вероятно
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                      кажи ги другите две
                      1. Ако не е М-пакет или поне с бежовия кожен салон БМВ-то отвътре ми е като Москвич. А седалките и разположението на уредите са доста скарани с ергономията - сравнено със 155-цата ми !!!
                      2. Имиджът на БМВ, който у нас се свързва с определени категории хора, с които не искам по никакъв начин да ме свързват.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #26
                        Определено от тези трите коли БМВ 530D е най-добрият избор. Е39 е добра кола и не е много скъпа за поддръжка. като търсиш оглеждай внимателно как стоят нещата със задният мост, там е единственото звено което е ужасно скъпо за ремонт. Моторите са издръжливи. както каза колегата търси 193 к.с. мотор че другия е келеш. Ако те притеснява задното, въпреки че не би трябвало, зимата се държи добре(личен опит) се огледай за 530 Xd. там нещата стоя по-различно, а като цена не е много по-скъпо от обикновенното. едно приятелче има 530D с всички екстри, на 250 000км. я вкара от германия, колата работи идеално и няма забележки. автоматик е и до сега той няма никакви оплаквания от автомата.
                        In God we trust, all others pay cash.
                        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                        Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          1. Ако не е М-пакет или поне с бежовия кожен салон БМВ-то отвътре ми е като Москвич. А седалките и разположението на уредите са доста скарани с ергономията - сравнено със 155-цата ми !!!
                          2. Имиджът на БМВ, който у нас се свързва с определени категории хора, с които не искам по никакъв начин да ме свързват.
                          1. стига да е с нави-екранът за мен салона е много добър, а за ергономията - просто си свикнал на кола която е 2 поколения по-стара, нормално е

                          2. за имиджът съм съгласен и това е едно от нещата, които биха ме възпрели от това да стана собственик на бумер, но пък на човек не трябва да му пука от такива неща прекалено много
                          sigpic
                          днес съм в почивка ---

                          Comment


                          • #28
                            Колегата koolio е алфист и се чудя защо се интересува от други марки Взимаш един намръщен сом и после си го биеш в главата защото е вечно твой
                            Volvo S80 D5 awd 2010г.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от santo_traficante Покажи съобщение
                              Колегата koolio е алфист и се чудя защо се интересува от други марки Взимаш един намръщен сом и после си го биеш в главата защото е вечно твой
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment


                              • #30
                                или си взима една фейслифтната 166-ца и ти си биеш една дясна права в носа. Много си досаден съзнаваш ли? никой не те кара да пишеш във форума на Алфа Ромео след като не ги харесваш. Карай си субаруто, цъкай с език по новата ИмпреЦа (вдъхновението на дизайнерите на Санг Йонг) и се радвай на живота.

                                Според мен ако не можеш да вземеш фейслифт на 166-цата се метни на 530д - здрава, приятна и добре вървежна колица.
                                няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                                Comment

                                Working...
                                X