Пиша темата ,за да напрвя общо достояние добротата и колегиалността на един наш съфорумец ,който ми спести една бала пари ,време и нерви.
От двайсетина дни с колата ми се случваха странни неща ,по-точно със селеспиида. Когато е студена върви на пушка около половин час и след това мистериозно ми изчезваха 3-та и 4-та скорост. Опитам ли се да включа от втора на трета ,или отиваше на свободна ,или директно на пета. С Цецо (fiore)(На когото също благодаря за изгубеното време) умувахме няколко дни ,аз свалих помпата (като нова е),тествах сферата ,в нормите си е ,оставаше или кутията ,или робота да се глезят нещо. След телефонни разговори с Добри (Dobromirski),провеждани няколко дни подред,се разбрахме днес да отида в плевен да я погледне той. Също така ми предложи ,ако не успее да се справи за един ден със проблема ,да отсена у тях ,за да не плащам за хотели и, аз тази сутрин в 06:30 със доза страх и не спал над 24 часа от нерви тръгнах към Плевен . Не е нужно да описвам как се молих и кръстих да не остана на пътя,благополучно (естествено след като се пообърках с пътя малко)стигнах до заветното местоположение :
)
Видяхме се ,запознахме се лично с Добри и той пое нещата в свои ръце. Седнахме в неговия двор ,и той започна да издирва проблема(добре ,че си носих алфадиага). След къртово търсене и издирване ,Добри стигна до заключението ,че Уоли ще се ампутира и ще му се прави дисекция. Речено сторено ,разглоби колата ,извади роботчо и се започна с отварянето. Оказа се ,че единия ми хидроцилиндър е пълен с ръжда,гняс,жмел ,а бе...не знам какви други епитети да употребя. Свали той и отвори хидроцилиндърчето , отидохме до някакво предприятие със шлайф и ам му смъкнаха няколко микрона . След това Добри го полира ,направи уплътнения тефлонови и,се започна със сглобяването. Искам да споделя ,че момчето от 10 сутринта до 6 вечерта само с мен се занимаваше.Обясняваше ми всичко като процеси ,структура на действието и така нататък и го сглоби Уолито. И..оооо Боже мой ,колата сега е като чисто нова. Превключва така мазно и тихо, просто си е направо удоволствие от карането.
Няма да споменавам колко пари е взел за интервенцията си ,но смело мога да твърдя ,че ,ако някой друг го беше напвил ,щеше да иска 3-4 ,та дори и 5 пъти повече и пак нямаше да я направи така съвестно и отговорно.
С очите си видях как се рециклира робот за не повече от 4 часа (не включвам разхожданията из Плевен и издирването на шлайфист)
Добри ,баце,едно голямо евала имаш от мен . Все така пич да си и все така добър към хората в беда.
Ако някога мога с нещо да помогна и имам тази възможност ,насреща съм .
ЕВАЛА
От двайсетина дни с колата ми се случваха странни неща ,по-точно със селеспиида. Когато е студена върви на пушка около половин час и след това мистериозно ми изчезваха 3-та и 4-та скорост. Опитам ли се да включа от втора на трета ,или отиваше на свободна ,или директно на пета. С Цецо (fiore)(На когото също благодаря за изгубеното време) умувахме няколко дни ,аз свалих помпата (като нова е),тествах сферата ,в нормите си е ,оставаше или кутията ,или робота да се глезят нещо. След телефонни разговори с Добри (Dobromirski),провеждани няколко дни подред,се разбрахме днес да отида в плевен да я погледне той. Също така ми предложи ,ако не успее да се справи за един ден със проблема ,да отсена у тях ,за да не плащам за хотели и, аз тази сутрин в 06:30 със доза страх и не спал над 24 часа от нерви тръгнах към Плевен . Не е нужно да описвам как се молих и кръстих да не остана на пътя,благополучно (естествено след като се пообърках с пътя малко)стигнах до заветното местоположение :

Видяхме се ,запознахме се лично с Добри и той пое нещата в свои ръце. Седнахме в неговия двор ,и той започна да издирва проблема(добре ,че си носих алфадиага). След къртово търсене и издирване ,Добри стигна до заключението ,че Уоли ще се ампутира и ще му се прави дисекция. Речено сторено ,разглоби колата ,извади роботчо и се започна с отварянето. Оказа се ,че единия ми хидроцилиндър е пълен с ръжда,гняс,жмел ,а бе...не знам какви други епитети да употребя. Свали той и отвори хидроцилиндърчето , отидохме до някакво предприятие със шлайф и ам му смъкнаха няколко микрона . След това Добри го полира ,направи уплътнения тефлонови и,се започна със сглобяването. Искам да споделя ,че момчето от 10 сутринта до 6 вечерта само с мен се занимаваше.Обясняваше ми всичко като процеси ,структура на действието и така нататък и го сглоби Уолито. И..оооо Боже мой ,колата сега е като чисто нова. Превключва така мазно и тихо, просто си е направо удоволствие от карането.
Няма да споменавам колко пари е взел за интервенцията си ,но смело мога да твърдя ,че ,ако някой друг го беше напвил ,щеше да иска 3-4 ,та дори и 5 пъти повече и пак нямаше да я направи така съвестно и отговорно.
С очите си видях как се рециклира робот за не повече от 4 часа (не включвам разхожданията из Плевен и издирването на шлайфист)
Добри ,баце,едно голямо евала имаш от мен . Все така пич да си и все така добър към хората в беда.
Ако някога мога с нещо да помогна и имам тази възможност ,насреща съм .
ЕВАЛА
Comment