Известие

Collapse
No announcement yet.

Lexus IS200- мнения

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Lexus IS200- мнения

    Аз май реших да сменя алфата за сега с тая колица. Какво ще кажете за ИС200? До сега чувам повече мнения, че ще ми е много скъпа поддръжката, което реално е така, като направих справка за някои консумативи, но май с това се изчерпват аргументите против. Аз исках алфа 159- но малко нанагорно ми идват парите, а не искам да тегля кредити, а от друга страна Лексуса ме грабна в момента, в който седнах зад волана.

    Между другото във форума на Лексус има 110 човека това е още една причина да ме радват тези коли. Едно време, алфите като бяха рядкост много се кефех.
    Lexus IS200

  • #2
    Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
    Аз май реших да сменя алфата за сега с тая колица. Какво ще кажете за ИС200? До сега чувам повече мнения, че ще ми е много скъпа поддръжката, което реално е така, като направих справка за някои консумативи, но май с това се изчерпват аргументите против. Аз исках алфа 159- но малко нанагорно ми идват парите, а не искам да тегля кредити, а от друга страна Лексуса ме грабна в момента, в който седнах зад волана.

    Между другото във форума на Лексус има 110 човека това е още една причина да ме радват тези коли. Едно време, алфите като бяха рядкост много се кефех.

    Аха, искаш от напудрен Фиат да минеш на напудрена Тойота
    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
      Аха, искаш от напудрен Фиат да минеш на напудрена Тойота
      Горе долу май така се получава Пинко, като вещ в тия неща, какво ще кажеш се лексуса- става въпрос за 2002-ра година.
      Lexus IS200

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
        Горе долу май така се получава Пинко, като вещ в тия неща, какво ще кажеш се лексуса- става въпрос за 2002-ра година.
        Ми кво да ти кажа, не бях очарован. Тия 155 коня се усещат само над 5500-6000 оборота (там някъде е и максимума на въртящия момент), преди това си е доста муден, абе направо заспал. БМВ имат много по-добри и най-вече много по-еластични редови двулитрови шестаци. Абе ако не го караш само на ограничител, забрави за тия 155 коня - субективно при нормално каране разполагаш с доста по-малко, 100 да речем.

        Със задно е и задницата му е много лека - демек зимата ще е приключение.

        Вози доста спортно - демек друса безмилостно, а май не могат да му се сложат по-високи гуми от серйните 17-ки с 225/45 (по спомени). Демек всяка по-хубава дупка е твоя. В завоите е средна хубост, но по-зле от БМВ - просто няма добър баланс и задницата е шавлива, абе като цяло не е добро окачването. При по-агресивно шофиране, а особено при рязко отнемане на газта в завоите, поведението и е непредсказуемо - камшици и т.н. Не е проблем за много опитен със задното шофьор, ама иначе... В купето е тясно, при педалите (които са почти долепени един до друг) също е отвратително тясно - аз нося чепици номер 46,5 и с един крак натискам и трите педала едновременно. Висок съм 192 см и като си наместя седалката, отзад не може да седне и пеленаче. Иначе вътре е комфортно, но седалките са разпльокани като на стара Лагуна и нямат никва странична опора. Готино оформление на уредите, като хронометри, добра ергономия (управление на климатика напр.)

        Чувал съм, че са относително надеждни, но имат сериозни проблеми с електрониката - горят управляващите блокове на ВСИЧКО. Например при RX300 като ти изгори касетофона (което само на външен вид е кастофон, вътре е натъпкано кво ли не, включително централното заключване) всичко спира да работи и трябва да дадеш между 4 и 7 бона в ТМ Ауто. А тази кола има още поне 5-6 електронни блока.

        Абе ако те влече, скачай, пък ще помагаме...
        Last edited by pinko; d.m.y г., 23:07.
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
          Ми кво да ти кажа, не бях очарован. Тия 155 коня се усещат само над 5500-6000 оборота (там някъде е и максимума на въртящия момент), преди това си е доста муден, абе направо заспал. БМВ имат много по-добри и най-вече много по-еластични редови двулитрови шестаци. Абе ако не го караш само на ограничител, забрави за тия 155 коня - субективно при нормално каране разполагаш с доста по-малко, 100 да речем.

          Със задно е и задницата му е много лека - демек зимата ще е приключение.

          Вози доста спортно - демек друса безмилостно, а май не могат да му се сложат по-високи гуми от серйните 17-ки с 225/45 (по спомени). Демек всяка по-хубава дупка е твоя. В завоите е средна хубост, но по-зле от БМВ - просто няма добър баланс и задницата е шавлива, абе като цяло не е добро окачването. При по-агресивно шофиране, а особено при рязко отнемане на газта в завоите, поведението и е непредсказуемо - камшици и т.н. Не е проблем за много опитен със задното шофьор, ама иначе... В купето е тясно, при педалите (които са почти долепени един до друг) също е отвратително тясно - аз нося чепици номер 46,5 и с един крак натискам и трите педала едновременно. Висок съм 192 см и като си наместя седалката, отзад не може да седне и пеленаче. Иначе вътре е комфортно, но седалките са разпльокани като на стара Лагуна и нямат никва странична опора. Готино оформление на уредите, като хронометри, добра ергономия (управление на климатика напр.)

          Чувал съм, че са относително надеждни, но имат сериозни проблеми с електрониката - горят управляващите блокове на ВСИЧКО. Например при RX300 като ти изгори касетофона (което само на външен вид е кастофон, вътре е натъпкано кво ли не, включително централното заключване) всичко спира да работи и трябва да дадеш между 4 и 7 бона в ТМ Ауто. А тази кола има още поне 5-6 електронни блока.

          Абе ако те влече, скачай, пък ще помагаме...
          Ти ми разказа играта туко що, направо от цялото добро впечатление, което бях добил не остана почти нищо... Обаче пък колата много ми харесва от друга страна, един вид си беше любов от пръв поглед, защото до преди това не бях мислил изобщо за лексус. Май ще я взема и ще се моля за електронните блокове.
          Lexus IS200

          Comment


          • #6
            един приятел имат 2 такива от чисто нови - мисля 2002 точно

            единия още си го имат, другия го продадоха преди 2 години


            от него знам, че нищо не им се е случвало, сервиз не са виждали почти, а са карани много... този който е в тях мисля, че е на 300 хилки

            относно задното, нямам лични впечатления зимата как е, но от него не съм чувал оплаквания


            но иначе колата е неземно качествено направена... няма такъв интериор, като влязох вътре и се родих направо, ергономията е страхотна, а фактът, че едно поскърцване не се чува дори е красноречив... двигателя върви като на мед и масло а на място или ниски обороти едва може да доловиш, че работи - на няколко пъти превъртах стартера, щото си мислех, че е изключена

            относно 159 - моята за сега се оказва бетонна, само по интериора има няколко забележки откъм поскърцване тук там, но са все поправими неща, които са причинено от факта , че я карам като гяур през дупките и е карана известно време от баща ми, който не го ебе общо взето накъде отива....


            та... 159 - 1.9 йтдм няма да сбъркаш

            ис200 - отново няма да сбъркаш


            ако колата ти е за да си правиш извращения с нея, по-добре лексуса, повече наслада ще ти даде

            ако искаш кола, която е като залепена за пътя, харчи повечко, но приемливо за дизел, върви що годе добре, има хубав здрав двигател и страхотна визия - алфонсо е за теб

            лексуса обаче да знаеш, че си похарчва стабилно
            Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 23:42.
            sigpic
            днес съм в почивка ---

            Comment


            • #7
              колега, аз карам тойота селика гт-с 1,8 - 190 коня само на 17 000 мили.колата е около тон и сто и е типтроник и ми се струва мудна понеже vvt-i контрола мести интейк вала на 6 000 оборота, а лексуса е тон и 800, с ръчни скорости и задно може и да има по-добри реакции ама ако караш душмански не мож и смогна на подръжка. имайки в предвид, че в америка частите са на една цена с европа или с малки разлики аз лично бих си взел алфата...
              блаженни са низшите духом...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mayhem Покажи съобщение
                колега, аз карам тойота селика гт-с 1,8 - 190 коня само на 17 000 мили.колата е около тон и сто и е типтроник и ми се струва мудна понеже vvt-i контрола мести интейк вала на 6 000 оборота, а лексуса е тон и 800, с ръчни скорости и задно може и да има по-добри реакции ама ако караш душмански не мож и смогна на подръжка. имайки в предвид, че в америка частите са на една цена с европа или с малки разлики аз лично бих си взел алфата...
                я па нещо се объркА

                лексуса е 1300 килца
                sigpic
                днес съм в почивка ---

                Comment


                • #9
                  Другари, относно задното предаване точно с тая кола пред очите ми стана най-дебилната самокатстрофа Пред портала на една бивша служба, един младеж се опита да направи рязък обратен завой от ниска скорост (30-40 км/ч), но за негова беда имаше един гьол точно пред портала и колата се завъртя, удари една нещастна Джета 1, собственост на пазача на отсрещният склад, при което отпра целият си преден десен калник и продължи нататък, след което спря рязко, а пича излезе псувайки като хамалин и започна да подритва Лескусчето. Ако смееш го вземай
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #10
                    обратен завой от 30-40км/ч върху локва искам да те видя да го направиш с каквото и да било и да не се обърне
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • #11
                      Не, оня тип не се обърна, просто на част от пътя (за новият терминал на летището, преди да го разширят) имаше една сравнително малка локва, вследствие на което задницата му занесе, удари изгнилата Джета със заден десен калник, след което оня полудя, даде още газ и се нахендри и с преден десен, при което го отпра и огъна целият в посока от фара към предната врата. Доста хора обръщаха там, щото заради двата срещуположни портала беше малко по-широко, пък не се въртяха като пумпали
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #12
                        Имам го Лексуса
                        моя е от последните произведени.На сухо няма как да го завъртиш и да поднесе ако не изключиш тракшъна.Зимата е мъка със 4 нови зимни гуми от зад се врътка яконо жена ми му хвана цаката и си го кара...1 или 2 пъти е взимала Субаруто зимата.Сервиз не е виждал освен тех. обслужване няма разхлопано и разтропаноНищо не скърца по интерьораИзвън градско аз съм го карал веднъж вкаран в обороти върви доволно.Иначе на старт е леко муден докато развърти.Аз съм висок и зад мен който седне му е тегавоНо жена ми си го харесва и си го кара с кефЗа 1год му е навъртяла 20000км и няма никакви грижи с тази кола...както със повечето японки
                        Volvo S80 D5 awd 2010г.

                        Comment


                        • #13
                          Мен много ме радва лексуса, и като изключим мнението на pinko, лошо не съм чул... що годе имам наблюдение над един с автомат и човека си го кара и си свирка и така.

                          Колкото и да ми харесва 159 , IS-ката не е ама въобще за отписване ( мое мнение разбира се )

                          И като обобщим , че всички нови автомобили, които се купуват втора ръка... са "на какъвто боклук попаднеш" ... извода е ясен.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                            Колкото и да ми харесва 159 , IS-ката не е ама въобще за отписване ( мое мнение разбира се )
                            159-ката е просто по-нова, т.е. по-препоръчителна. Винаги новата кола е по-препоръчителна - системи за сигурност и други такива.
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • #15
                              Да, но като им видя цените на Алфите и ми се реве.... В смисъл падат главоломно...
                              Аз лично обичам да си сменям колите често , максимум на 2 години... и вече ми става мерило обезценката.

                              В момента тази алфа от подписа ми , сигурно и 3500лв не мога да и взема...

                              Comment

                              Working...
                              X