Колкото и парадоксално да звучи, откакто свят светува качеството и издръжливостта на всеки един продукт се понижава и всяко ново нещо е по-неиздръжливо. Това важи и за строителството, и за техниката откакто я има. Въпросът е, че някои колеги си имат някаква теза или се влияят от хорски приказки и се опитват да сравняват круши с кокосови орех, за да докажат правотата си. Като адаша Никибой, примерно, който сравняваше 145 с Х5-ца.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Качеството на BMW
Collapse
X
-
Всички такива обсъждания са пълен non sens по простата причина,че търкаляме части на 2,3 или 4 фирми,набутани в кутии с някаква емблема отгоре.
Световните автомобилопроизводители са омотани като волски черва и си гледат само печалбата,а за да печелиш,трябва да продаваш.
Къде сме тръгнали да се пънем с това,което хората са изхвърлили?
Времето,в което всяка фирма е произвеждала уникални автомобили отдавна е минало.Я погледнете из форумите,че постоянно се пише за части от една марка,как ставали на друга с козметични преправки.
Тая работа е като двама фенове на часовникарски марки да се плюят,но да носят часовници с части на "ЕТА".Last edited by myato; d.m.y г., 17:14.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеИ какви модели и години са ти били БМВ-тата бе, колегаНали в началото на темата казвах точно това, че хората плюещи италианското производство карат такива антики и още не са се сблъскали челно с "новото качество" на БМВ, Мерцедес и Ауди
Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 17:22.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеE30/89 и Е36/94. Не знам за новото качество след тези години, сигурно е влошено (то тенденцията в цял свят е такава, че автомобилите с всяка изминала година стават все по-големи еднодневки). Но пък от друга страна на тъста десетгодишното 525d, (E39), е страшен "чук" - откакто го има (4 години), освен за смяна на масло и гуми, за нищо друго не е посещавало сервиз, а го кара постоянни по едни "хубави" пътища в околностите на Враца, Монтана, Червен бряг.....
E-39ката може и да не е посещавала сервиз все още и да е наистина във форма, а може и както един колега във фиат форума обясняваше за Опела на баща си, който както го взел преди 8 години не е пипнал нищо по него и си го карал с 4 преебани амортисьора, с хлопащо и скапано окачване, с виещи лагери на главините, вътре в купето - всичко дроб, обаче "Опела е страшен, нищо не съм правил по него"Едно им признавам на немските машини - търпят мърлящина, нещо много характерно за Ганьо, ама тва беше навремето. Наследникът на БМВ-то на тъста ти е един голям бъг, да знаеш. Пък и малко се съмнявам в истинността на твърденията му, като знам кви конспиратори са каращите подобни коли, сакън да не се разчуе, че са се преебали като са си купили сравнително скъпа, но пък разваляща се кола
Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеПък и малко се съмнявам в истинността на твърденията му, като знам кви конспиратори са каращите подобни коли, сакън да не се разчуе, че са се преебали като са си купили сравнително скъпа, но пък разваляща се кола
Comment
-
Не че разбирам много от коли, но според мен BMW е един от най добрите автомобили във света в момента като техника, дизайн, надежност дори и като цена спрямо това което предлага.Сигурно някои колеги ще се подразнят от мнението ми за това се извинявам предварително.
Comment
-
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеНе че разбирам много от коли, но според мен BMW е един от най добрите автомобили във света в момента като техника, дизайн, надежност дори и като цена спрямо това което предлага.Сигурно някои колеги ще се подразнят от мнението ми за това се извинявам предварително.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Страшни са дам. Аверче си купи тройка 330 дизелче. Първо вс по обслужване си е направо изнасилване като цена.
- Наложи се да и смени амор. и плати 1000 лв за стандартни.
- Едно обслужване масло и филтри му е над 300лв.
- Заради големите дискове трябва да слага 17 зимни гуми.
- Смени съединител + маховик 1600 лв само частите със зверски отстъпки 30%
- Тампон на кардан 180 лв
Говорим за хубави части на най-добри марки, но все пак...какво да ви кажа, съединителя и беше ок, за 5 месеца падна. Пича натиска вярно, ама преди това караше пежо 106 рали, 118кс, и го спукваше и съединителя за 18 месеца не мръдна....no comment!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеКолеги излагате се и наистина само даваме повод да ни се смеят във форума на BMW. Имал съм две BMW-a преди алфите и почти не са виждали сервиз (освен за смяна на консумативи), и не ми се е налагало нищо да човъркам по тях - нещо, което е всекидневна практика при алфата...Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеE30/89 и Е36/94.- тоя модел е далеч от идеала качество (каквото и да разбира под това).
Едно много хубаво нещо има в тези бмв-та (ие-36). Много са популярни, и отдавна са дъвкани и предъвквани най-често срещаните им проблеми (които нито са толкова малко, нито са толкова евтини за отстраняване). Ти ако си бил щастлив да не се сблъскваш с тях - отлично, обаче много не са – личен опит.
Към автора на темата - Защо изобщо обсъждаме Бмв-та в Алфа форума?Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet
Comment
-
Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщениеКъм автора на темата - Защо изобщо обсъждаме Бмв-та в Алфа форума?
Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщениеЪъъ, тука да няма някакво объркване... Е-36- тоя модел е далеч от идеала качество (каквото и да разбира под това).
Едно много хубаво нещо има в тези бмв-та (ие-36). Много са популярни, и отдавна са дъвкани и предъвквани най-често срещаните им проблеми (които нито са толкова малко, нито са толкова евтини за отстраняване). Ти ако си бил щастлив да не се сблъскваш с тях - отлично, обаче много не са – личен опит.
Имах Е34 520 vanos щестак редови - на 14 места си нацепи главата заради едно тъпо виско което спря от един път .
Личен опитНякои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеСтрашни са дам. Аверче си купи тройка 330 дизелче. Първо вс по обслужване си е направо изнасилване като цена.
- Наложи се да и смени амор. и плати 1000 лв за стандартни.
- Едно обслужване масло и филтри му е над 300лв.
- Заради големите дискове трябва да слага 17 зимни гуми.
- Смени съединител + маховик 1600 лв само частите със зверски отстъпки 30%
- Тампон на кардан 180 лв
Говорим за хубави части на най-добри марки, но все пак...какво да ви кажа, съединителя и беше ок, за 5 месеца падна. Пича натиска вярно, ама преди това караше пежо 106 рали, 118кс, и го спукваше и съединителя за 18 месеца не мръдна....no comment!
Другия път да си търси евтини частии да кара спокойно предполагам ще изкарат много повече.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
Comment
Comment