Не мога да се сдържа и да не споделя за една малка част от ядовете и простотиите, които имам с въпросната банка.
Всичко започна в далечната 2001г, когато "уникалната" се казваше все още Хеброс банк.
Изборът на банката не е мой, просто при започване на работа в училище ми издадоха дебитна карта точно там.
След една година започнах да развивам интернет дейност с чужбина(Италия), при което парите трябваше да ми ги превеждат по сметка.
И понеже ме увериха от банката, че картата е международна и мога да я ползвам в цяла Европа и не само, реших да използвам точно тази сметка за паричните преводи.
Първите няколко месеца всичко вървеше нормално, но след това се появиха случаи, в които имам потвърдително писмо, че парите са ми изпратени, а в сметката ми-липсват.
Изчаквах достатъчно да не би да има някакво забавяне, но след разумния срок се оказваше, че парите не са дошли изобщо.
Отидох в банката да проверя.
Оказа се, че причината да не получа парите от чужбина е че те въобще не са и стигнали до нашата банка, минали са някак си покрай нея и са върнати в сметката на изпращача, при което дори са му удържали 40 евро за "услугата".
Станала някаква грешка, така и не ми дадоха логично обяснение, поднесоха ми въздушни извинения, но при всичкото това недоразумение аз загубих достатъчно пари и потенциални партньори също, тъй като на никой не би му станало приятно да праща пари за услуга и в крайна сметка услуга да няма, а вместо това да го глобяват с 40 евро.
Подадох 2 жалби тогава и ми върнаха някакви смешни 200 или 300 лв, а бях загубила поне 2000 евро, за които имах потвърждение с документ по имейла, че са изпратени, а също и доста потенциални пари.
Но това беше доста отдавна.
От тогава всяка дейсност свързана с въпросната банка ми носи загуба на извънредно много време и нерви, а също и пари.
Пресния случай от миналата седмица е следният:
Имам кредитна карта Visa Gold в тази банка, която ми е от няколко години.
Преди години съм я ползвала, но поради споменатите по-горе екшъни се спрях и съм я оставила така да си стои, за всеки случай.
Не я ползвам, само и плащам годишната такса.
Но естествено хич не си давам зор да помня кога точно и е падежа на тази годишна такса, понеже като наближи датата и банката ме уведомява с sms.
А това е съвсем нормално и всички банки така процедират.
Е да, но миналия или по-миналия месец ( и аз не знам точно кога) са пропуснали да ми пратят sms и аз респективно не съм внесла годишната такса.
В началото на миналата седмица се започна шоуто.
В понеделник гледам някой ми звъни от анонимен номер, а аз по принцип на анонимни не вдигам.
И поне 4 пъти в интервал от час и половина ми звъняха от неизвестния номер.
Аз обаче продължвам да не вдигам, но се попритесних честно казано.
По-късно същия ден разбрах, че са звъняли и на Алекс(който съм подала като лице за контакт) и са му казали спешно да се обадя на еди кой си телефон в банката и да търся г-жа .....еди коя си.
Обадих се на същия този телефон с любопитство за какво толкова съм им притрябвала и ме уведомиха, че че имам задължение в размер на 20 лв по картата си, което е трябвало да погася предния месец до 9-то число и ако обичам да побързам да ги внеса колкото се може по-бързо тези 20 лв.
Аз обаче не намерих време да ида до банката в следващите няколко дни, понеже ми е на супер неудобно място и в рамките на работния ден не успях да се организирам да ги посетя и за тези 4-5 дни ми звъняха сигурно 15 пъти да ми напомнят и да ме попитат кога ще си ги внеса.
Вече започнах да ги възприемам като обожатели, понеже тая сутрин още в 9 ч, не съм се събудила и телефона звъни, разбира се банката
))
Внесох ги към обяд най-сетне тези смешни 20 лв и към 15 ч отново ми звънят, викам си сигурно за да ми благодарят
, а те отново да ме питат дали съм ги внесла и кога все пак ще ги внеса, ако не съм.
Казах им че парите вече са отпътували, а кога ще пристигнат при тях не е моя грижа и им затворих.
Незнам, но за мен това е пълна идиотщина-за 20 лв да ми звънят 20 пъти като че ли банката ще фалира без тези 20 лв, а това са всичките пари които дължа по тъпата кредитна карта, какво ли остава ако дължах повече пари.
Не мога да проумея как може да има толкова нещастна и идиотска банка като Уникредитбулбанк.
От 10 години насам съм имала отношения с всякакви банки и всичките до една са били точни и коректни, случвало се е да закъснея с вноска по кредитна карта (или кредит)към друга банка, а дори и да пропусна, но най-много веднъж да ми звъннат и да ми напомнят, при което аз си действам и проблеми с други банки не съм имала досега.
Такова чудо като тези "уникалните" не вярвам да има в галактиката....
Всичко започна в далечната 2001г, когато "уникалната" се казваше все още Хеброс банк.
Изборът на банката не е мой, просто при започване на работа в училище ми издадоха дебитна карта точно там.
След една година започнах да развивам интернет дейност с чужбина(Италия), при което парите трябваше да ми ги превеждат по сметка.
И понеже ме увериха от банката, че картата е международна и мога да я ползвам в цяла Европа и не само, реших да използвам точно тази сметка за паричните преводи.
Първите няколко месеца всичко вървеше нормално, но след това се появиха случаи, в които имам потвърдително писмо, че парите са ми изпратени, а в сметката ми-липсват.
Изчаквах достатъчно да не би да има някакво забавяне, но след разумния срок се оказваше, че парите не са дошли изобщо.
Отидох в банката да проверя.
Оказа се, че причината да не получа парите от чужбина е че те въобще не са и стигнали до нашата банка, минали са някак си покрай нея и са върнати в сметката на изпращача, при което дори са му удържали 40 евро за "услугата".
Станала някаква грешка, така и не ми дадоха логично обяснение, поднесоха ми въздушни извинения, но при всичкото това недоразумение аз загубих достатъчно пари и потенциални партньори също, тъй като на никой не би му станало приятно да праща пари за услуга и в крайна сметка услуга да няма, а вместо това да го глобяват с 40 евро.
Подадох 2 жалби тогава и ми върнаха някакви смешни 200 или 300 лв, а бях загубила поне 2000 евро, за които имах потвърждение с документ по имейла, че са изпратени, а също и доста потенциални пари.
Но това беше доста отдавна.
От тогава всяка дейсност свързана с въпросната банка ми носи загуба на извънредно много време и нерви, а също и пари.
Пресния случай от миналата седмица е следният:
Имам кредитна карта Visa Gold в тази банка, която ми е от няколко години.
Преди години съм я ползвала, но поради споменатите по-горе екшъни се спрях и съм я оставила така да си стои, за всеки случай.
Не я ползвам, само и плащам годишната такса.
Но естествено хич не си давам зор да помня кога точно и е падежа на тази годишна такса, понеже като наближи датата и банката ме уведомява с sms.
А това е съвсем нормално и всички банки така процедират.
Е да, но миналия или по-миналия месец ( и аз не знам точно кога) са пропуснали да ми пратят sms и аз респективно не съм внесла годишната такса.
В началото на миналата седмица се започна шоуто.
В понеделник гледам някой ми звъни от анонимен номер, а аз по принцип на анонимни не вдигам.
И поне 4 пъти в интервал от час и половина ми звъняха от неизвестния номер.
Аз обаче продължвам да не вдигам, но се попритесних честно казано.
По-късно същия ден разбрах, че са звъняли и на Алекс(който съм подала като лице за контакт) и са му казали спешно да се обадя на еди кой си телефон в банката и да търся г-жа .....еди коя си.
Обадих се на същия този телефон с любопитство за какво толкова съм им притрябвала и ме уведомиха, че че имам задължение в размер на 20 лв по картата си, което е трябвало да погася предния месец до 9-то число и ако обичам да побързам да ги внеса колкото се може по-бързо тези 20 лв.
Аз обаче не намерих време да ида до банката в следващите няколко дни, понеже ми е на супер неудобно място и в рамките на работния ден не успях да се организирам да ги посетя и за тези 4-5 дни ми звъняха сигурно 15 пъти да ми напомнят и да ме попитат кога ще си ги внеса.
Вече започнах да ги възприемам като обожатели, понеже тая сутрин още в 9 ч, не съм се събудила и телефона звъни, разбира се банката

Внесох ги към обяд най-сетне тези смешни 20 лв и към 15 ч отново ми звънят, викам си сигурно за да ми благодарят

Казах им че парите вече са отпътували, а кога ще пристигнат при тях не е моя грижа и им затворих.
Незнам, но за мен това е пълна идиотщина-за 20 лв да ми звънят 20 пъти като че ли банката ще фалира без тези 20 лв, а това са всичките пари които дължа по тъпата кредитна карта, какво ли остава ако дължах повече пари.
Не мога да проумея как може да има толкова нещастна и идиотска банка като Уникредитбулбанк.
От 10 години насам съм имала отношения с всякакви банки и всичките до една са били точни и коректни, случвало се е да закъснея с вноска по кредитна карта (или кредит)към друга банка, а дори и да пропусна, но най-много веднъж да ми звъннат и да ми напомнят, при което аз си действам и проблеми с други банки не съм имала досега.
Такова чудо като тези "уникалните" не вярвам да има в галактиката....

Comment