Известие

Collapse
No announcement yet.

За сервизите и автомобилите.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Това ми е мисълта да оставиш колата и да си правят диагностики и да си сменят каквито искат части ,но да платиш само повредената и да си вземеш колата работеща и с гаранция,че даден дефект е отстранен и няма да се появи утре пак ,а не да обикаляш при един после при друг накрая сам и ефект нула,аз когато отида на стенд ми лепят стикер какво са правили и няма как да се отрекат.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Принципно си прав, но навсякъде по света хората си имат проблеми със сервизите.Чета Ауто Билд, ми и там недоволстват и то от оторизирани сервизи на коли в гаранция от всякакви марки, включително и немски, е какво да кажем,,
      В София има няколко сервиза, на които човек може да има доверие и това е, другото каквото и да ти лепят и правят, ако са мърди и мошеняги, все ще си вътре
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
        Една случка да ви разкажа,а пък вие си правете изводите.През 2005 година се качин на чисто ново Ивеко Стралис 13литров мотор 500 коня.Изкараха ни ги от завода в Улм - Германия,от там закачихме по едно ремарке от Линц - Австрия,натовариехме от Виена и газ за България.От тук номера - записаха ги за гаранцията в Чефин (оторизирания сервиз за Ивеко),лиценз и други документи и пей сърце с новия влекач Камиончето ми се е разваляло доста пъти,влизал съм в много фирмени сервизи и в Европа и в България.Каквото и да са ми ремонтирали,ВИНАГИ СМЕНЯТ И ДРУГИ ЧАСТИ! (освен в България,щото тука никой неиска да плаща за части които според него са здрави) В Германия ми сменяха лагер на предна главина,обаче;сложиха ми нови дискове (старите ми бяха на около 60 000,според мен абсолютно здрави) ново феродо,един датчик за абс,втулки на стаб.щанга,втулки на кабината,нови спирачни маркучи и ако не се бъркам един нов спир.апарат) това е по спомен.В Италия заради влючвателя на турбинита,ми смениха почти всичко по (АдБлу-системата,норма за евро 5) и една чанта датчици.И чисто нов влючвател И още и още много влизания в сервизи имам......

        Мисълта ми беше че имам поглед върху сервизите на запад.Там за едно нещо,сменят поголовно всичко дето не им се види в ред.Та колеги,просто имаме малко тъп манталитет,но имаме и нагли майстори цакащи ни с фалшиви части.Щото ако аз ида да ми сменят нещо си и майтора ми каже ;Виж ся това и това ти е за смяна...И ми го смени с нов и оригинален продукт,мисля че и аз и той ще останем доволни.Той от заплащането а аз от сигурноста на колата ми.
        Колата си я правя на 99% сам,на 155 почти няма възел който да не може да си оправиш сам.И винаги внимавам и гледам какво купувам.
        Да, колега, ама съгласен ли си с това, че ако на Запад направиш ПТП и то с товарна кола и недай Боже убиеш някого на пътя, заради неизправен автомобил отиваш в затвора. След теб за съкилийник ще ти изпратят и майстора, който не е сменил частите по съответният възел и заради това автомобила не е бил 100% безопасен за движение?!?!
        Просто в България сервизите не носят отговорност, особено когато стане дума за щети причинени от ПТП, което пък е причинено от некадърно ремонтиране на МПС. Знаеш как е на Запад за камионите и тежките автомобили...4 пъти по-строго е отколкото за леките автомобили!
        В България според мен всеки гони "бързото забогатяване" и заради това сервизите те правят на идиот. Преди време закарах на баща ми Мерцедеса за смяна на 2 тампона на дифа в един сервиз, а ония "майстор" беше сменил половината окачване, но не и тампоните, които беха проблемни. След сервиза, в който платих маса пари колата пак си беше със същият проблем както и преди влизането. Преди да платя поисках да ми вдигнат колата, за да я огледам и да видя какво толкова е сменил за главоломната сума, която ми искаше и ония даже се обиди, че едва ли не, не му вярвам, че е сменил всичко което ми каза, че е сменил! Толкова съм се напатил от сервизи, че като я чуя тая дума и се изприщвам! В момента имам такъми и инструменти, достатъчни да си отворя автосервиз ....
        Моя кола в сервиз не ходи! Ако отиде, то е само когато немога сам да оправям, както е с новата ми кола...всичко е електроника.
        In God we trust, all others pay cash.
        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
        Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

        Comment


        • #34
          Днес скучаейки с един приятел решихме да тестваме неговия сервиз където си кара хондата и според него били най-най добрите.Маслената помпа се беше разтракала яко и момента беше подходящ.Отидохме, дойдаха монтьори,слушаха,отляво ,отдясно -аз казах само -"нещо се разтрака тоя мотор" с вид на човек който никога не си вдига капака на колата сам.И те поставиха категорична диагноза-някоя от ролките на ремъка -и ако блокира ролката -късане ,счупен двигател и алтернатор -това последното ме изуми и могат да почнат веднага ,колко ще струва- ми.... като свалим ремъка ще видим,него можело и да не го сменят?!!И дори ми обясниха много компетентно какви ролки има- дори и паразитни-бях много впечатлен от този факт .Направо съм потресен, дори не си направих труд да питам дали има с какво да зацепят ремъка.Приличаха ми на онези врачки ,които омайват наивници да им вземат парите.Интересно какво биха казали след като сменят ролките и пак си трака яко-сигурно някой лагер по коляновия вал?
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment

          Working...
          X