Здравейте,
Искам да изкажа последните си впечатления от куриерската фирма "Еконт Експрес".
Преди една седмица(миналия Петък - 28-ми януари 2011г) Изпратих един телефон(апарат) до Куповач в град Казанлък.
В Понеделник човека ми се обади и каза че е пристигнал, но учтиво ме помоли да го изчакам до Вторник, тъй като нямал време да отиде до офиса.
Както и да е, обади ми се той въпросния вторник(2-ри Февруари) и каза че всичко е ок, харесъл си е телефона, благодари ми, а аз му пожелах със здраве да си го ползва.
И друг път съм работил с Еконт и от практика знам, че след като куповача си е получил пратката на следващия ден ми идва СМС с известие че мога да си получа сумата на наложения платеж.
Да, ама в Сряда - нищо. Четвъртък и днес - нищо!
Отидох днес сутринта до офиса в жк Левски В(където всъщност изпратих телефона) да проверя какво става.
Служителката ми каза че все още пратката си седи там - в офис "ДЕН", град Казанлък.
Позвъних на куповача, попитах го какво става и т.н.т и всъщност разбрах че е получил телефона, тъй като ми продиктува Серийния му номер(IMEI).
Отново се върнах в офиса на Еконт, вече леко вбесен... пак попитах девойката к'во аджеба става?!?! а в отговор - "Обади ми се управителя на офиса в Казанлък и лично ми съобщи, че пратката физически е там. Така че господине грешката НE е при нас - ние НЕ сме пропуснали да отразим, че пратката е получена, ами Получателят е НЕдобросъвестен и ви лъже че я е взел.."
Побеснях! Пак му звъннах на човека, които твърдеше че в момента разговаря с мен чрез именно същия телефон. Обеща ми че до полувин час ще отиде в офиса за да изясни ситуацията. След 5 мин пак ми звънна и ми каза, че е намерил товарителницата(разписката за ПОЛУЧАВАНЕ!!!) и ми продиктува номера на пратката - оказа се абсолютно същият.
И кво? Човека си е платил транспорта и наложения платеж, а ония ми разпрравят че бил недобросъвестен, бла-бла-бла...
Вече се бях прибрал в работата и позвъних до офиса в Левски В и мноого ама много търпеливо й обясних пак на служителката за кво става въпрос и т.н.т, че ако "физикески пратката е там" само екстрасенс или врачка могат да ми продиктуват номера на пратката.
Отговор: "Моля изчакайте!"...(след 3 мин висене на телефона...)"Пратката ви е маркирана като приета преди 5 мин. Заповядайте днес да си получите парите"
-КОГА ДНЕС???
-ми... следобед
-в колко часа следобед??
-ми не съм сигурна, проверете след час...
Все още не съм ходил да си взема парите, защото ако пак се разкарам до там напразно има опасност д стана адски вулгарен и тя лично да си го отнесе
Излиза че всъщност ония "добросъвестни " куриери не си вършат работата коректно и после сме виновни ние - "недобросъвестните" изпращачи и получатели. Не стига, че за един телефон тарифата на пратката е над 5 лева, човека си плаща транспорта, ами на всичко отгоре аз не мога да си получа парите.
И даже нагли - "Ващият получател е недбросъвестен" и още: "Ние не сме фирма за издирване на длъжници".
Да ви таковам на фирмата.
Добре че човека си намери разписката за получаване и беше така добър да се вдигне и да отиде лично в офиса на Еконт зая да им покаже въпросната разписка да им размаха ТЕЛЕФОНА пред лицата - че да се убедят, че пратката НЕ е там!
Равносметка:
опънати нерви, изхарчени пари за гориво и телефонни разговори и от мен
и от него.
Сега се чудя дали да подам оплакване до не знам си кой там в Еконт или да си седя мирно, защото освен че пак ще ми скъсат нервите ще излезе, че съм "недобросъвестен" и в тая на'ща държава единствения, който го яде е крайният потребител.
На печелившите - честито!
EDIT:
ЕDIT 2 :
Искам да изкажа последните си впечатления от куриерската фирма "Еконт Експрес".
Преди една седмица(миналия Петък - 28-ми януари 2011г) Изпратих един телефон(апарат) до Куповач в град Казанлък.
В Понеделник човека ми се обади и каза че е пристигнал, но учтиво ме помоли да го изчакам до Вторник, тъй като нямал време да отиде до офиса.
Както и да е, обади ми се той въпросния вторник(2-ри Февруари) и каза че всичко е ок, харесъл си е телефона, благодари ми, а аз му пожелах със здраве да си го ползва.
И друг път съм работил с Еконт и от практика знам, че след като куповача си е получил пратката на следващия ден ми идва СМС с известие че мога да си получа сумата на наложения платеж.
Да, ама в Сряда - нищо. Четвъртък и днес - нищо!
Отидох днес сутринта до офиса в жк Левски В(където всъщност изпратих телефона) да проверя какво става.
Служителката ми каза че все още пратката си седи там - в офис "ДЕН", град Казанлък.
Позвъних на куповача, попитах го какво става и т.н.т и всъщност разбрах че е получил телефона, тъй като ми продиктува Серийния му номер(IMEI).
Отново се върнах в офиса на Еконт, вече леко вбесен... пак попитах девойката к'во аджеба става?!?! а в отговор - "Обади ми се управителя на офиса в Казанлък и лично ми съобщи, че пратката физически е там. Така че господине грешката НE е при нас - ние НЕ сме пропуснали да отразим, че пратката е получена, ами Получателят е НЕдобросъвестен и ви лъже че я е взел.."

И кво? Човека си е платил транспорта и наложения платеж, а ония ми разпрравят че бил недобросъвестен, бла-бла-бла...
Вече се бях прибрал в работата и позвъних до офиса в Левски В и мноого ама много търпеливо й обясних пак на служителката за кво става въпрос и т.н.т, че ако "физикески пратката е там" само екстрасенс или врачка могат да ми продиктуват номера на пратката.
Отговор: "Моля изчакайте!"...(след 3 мин висене на телефона...)"Пратката ви е маркирана като приета преди 5 мин. Заповядайте днес да си получите парите"
-КОГА ДНЕС???
-ми... следобед
-в колко часа следобед??
-ми не съм сигурна, проверете след час...
Все още не съм ходил да си взема парите, защото ако пак се разкарам до там напразно има опасност д стана адски вулгарен и тя лично да си го отнесе
Излиза че всъщност ония "добросъвестни " куриери не си вършат работата коректно и после сме виновни ние - "недобросъвестните" изпращачи и получатели. Не стига, че за един телефон тарифата на пратката е над 5 лева, човека си плаща транспорта, ами на всичко отгоре аз не мога да си получа парите.
И даже нагли - "Ващият получател е недбросъвестен" и още: "Ние не сме фирма за издирване на длъжници".
Да ви таковам на фирмата.
Добре че човека си намери разписката за получаване и беше така добър да се вдигне и да отиде лично в офиса на Еконт зая да им покаже въпросната разписка да им размаха ТЕЛЕФОНА пред лицата - че да се убедят, че пратката НЕ е там!
Равносметка:



Сега се чудя дали да подам оплакване до не знам си кой там в Еконт или да си седя мирно, защото освен че пак ще ми скъсат нервите ще излезе, че съм "недобросъвестен" и в тая на'ща държава единствения, който го яде е крайният потребител.
На печелившите - честито!

EDIT:
Първоначално публикувано от brazen
Покажи съобщение
Първоначално публикувано от brazen
Покажи съобщение
Comment