Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква е тази ЗАРАЗА

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Пробваите да си оставите колите на хладно в гаража,пробваите да ги оставите на слънце,ако има разлика,значи колата е наред-От нагряването е(дърпа по-топъл въздух-резерва във втората кутия,даже и по-топъл от външния)Ако след 3-4 мин. работа на мотора всичко е наред,не си бъзикаите колите,ако ли не причините могат да бъдат безброй-гореизброените.Аз имам същия проблем на слънце.Още нещо-който не е с фабрични гърнета,а е с тези модерните,шумът от задавяне се подсилва и си го вглабявате още повече.Лично аз,след като смених гърнетата намирам ефекта по-виден
    GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

    Comment


    • #32
      След смяната на Дебитомера,това явление-забиване на нос докато колата е студена ИЗЧЕЗНА :P .
      Alfa156 Against All

      Comment


      • #33
        И аЗ съм ги минала теЗи смени на филтри кабели,свещи,дебитомер,ламбда,масла и какво ли още не и ми чистиха дюЗите с ултраЗвук но...като е студена реЗултата е Забиване...Иска да се държи в обороти и неЗнам как ще Забие тогава
        Grande Punto 1.9 Sporт
        98 Alfa 145 1.6 16V TS-bivshata

        Comment


        • #34
          При мен си е ясно, че стартовата дюза трябва или да се сменя или да ходи на ултразвук,ама все се разминавам с времето.От присадки в бензина полза няма.
          Затова паля оставям я да си поработи 1-2 мин и после газ на светофарите трябва да сме най-отпред.
          Така де трябва да има респект и уважение към тази кола.
          Вече някои коли имат много голям проблем !! - с акумулатора.

          Няколко пъти или давам ток или помагам да бутам за палене поради забравени фарове.
          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

          Comment


          • #35
            След като заредих бензин от Еко, сякаш тоз проблем със замислянето като е студена изчезна, а и мотора работи по-тихо. Аз скоро и маслото сменях, че не знам от какво ще й е минало. А каква е тази стартова дюза?
            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

            Comment


            • #36
              .

              да да,позната история,когато е студена и моита е така.
              и аз като другите паля и 1-2 минути на место работи .после нема проблеми.това само зимата.

              Comment


              • #37
                Re: .

                Първоначално публикувано от arieca155
                да да,позната история,когато е студена и моита е така.
                и аз като другите паля и 1-2 минути на место работи .после нема проблеми.това само зимата.
                Аз пък мойта кола винаги и зима и лете първия старт сутрин винаги я чакам да поработи 1-2 минути а бе въобще ако не е работила дълго време си я чакам винаги
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ZoE23
                  И аЗ съм ги минала теЗи смени на филтри кабели,свещи,дебитомер,ламбда,масла и какво ли още не и ми чистиха дюЗите с ултраЗвук но...като е студена реЗултата е Забиване...Иска да се държи в обороти и неЗнам как ще Забие тогава
                  Значи или имаш запушено гърне или ремъка ти не е зацепен Тва при полужение че дебитомера и ламбдата са на бош
                  Или смени бензина

                  А останалите - мога само да ви кажа че 1 минута минимум трябва да чакате докато паднат оборотите, да не говориме че маслото неможе да си свърши работата до 1 минута
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #39
                    Пет минути загрявка преди старт = поне 50 000 км в повече без проблеми. Все едно да правиш кълбо без да загрееш.
                    Ще си забиеш носа не ами врата ще си счупиш. Ей караме алфи не ръждивопроизводни опели с С20NE!

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ne0
                      Пет минути загрявка преди старт = поне 50 000 км в повече без проблеми. Все едно да правиш кълбо без да загрееш.
                      Ще си забиеш носа не ами врата ще си счупиш. Ей караме алфи не ръждивопроизводни опели с С20NE!
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #41
                        Хей, а това за дизела важи ли?( загряването на място- де)
                        Нали имаше някакви доводи против като: прее...не на катализатор(ако въобще има някой с читав катализатор).
                        И тръгването със загрял двигател е малко по-добре, но маслото в трансмисията не е мръднало, така че ако не искаме проблеми там, ще трябва да се съобразяваме и с това.
                        (май нищо не казах ама...)
                        ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                        ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                        ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                        ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                        Comment


                        • #42
                          Рязко тръгване и изцеждане на студен двигател е ясно, че няма как да е полезно или ефективно, най-малкото маслото няма как да си отиде толкова бързо на мястото, но от стари майстори знам, че и да седиш на място докато се изправи стрелката на температурата и това не е добре. Затова като я запаля, тръгвам и карам леко, тоест пазя я в ниски обороти и така докато поне малко не отлепи въпросната стрелка, за да може двигателя наход да се развие до нормална работна температура. Карайки така колата не забива нос и не се чустваш като бесен кочияш на мършави коне
                          ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Tinoto
                            Рязко тръгване и изцеждане на студен двигател е ясно, че няма как да е полезно или ефективно, най-малкото маслото няма как да си отиде толкова бързо на мястото, но от стари майстори знам, че и да седиш на място докато се изправи стрелката на температурата и това не е добре. Затова като я запаля, тръгвам и карам леко, тоест пазя я в ниски обороти и така докато поне малко не отлепи въпросната стрелка, за да може двигателя наход да се развие до нормална работна температура. Карайки така колата не забива нос и не се чустваш като бесен кочияш на мършави коне
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Много причини

                              Според мен:
                              1. Бедна горивна смес (ламбда сонда)
                              2. Дюзи и филтър
                              3. Свещи, кабели, динамо и акумулатор
                              4. Комбинация от тези с лошо качество бензин е най-достоверната диагноза
                              Не съм сгрешил, просто намерих много начини, които не работят. –Алфа 155 1,7 '95 113к.с. 8в. на метан с водороден ускорител

                              Comment


                              • #45
                                Не ми е забивала нос все още...
                                Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                                Comment

                                Working...
                                X