Известие

Collapse
No announcement yet.

Колко колеги се прехвърлиха от Мтел към друг оператор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
    За да могат потребителите от вече изкупените МегаЛан и СПнет да си плащат комплексна услуга . Ключовата дума я каза колегата morfius - билинг .

    Да де ама потребителите на мегалан и спнет са капка в морето в сравнение с масата потребители на мобилни услуги.
    И е абсурТнЪ ситуацията мулти-милионна компания да няма вариант за връщане към оригиналното статукво ( дори и с невъзможност да праща сметки към новите си клиенти) като цената която трябва да плати е публично бичуване ( по-скоро бих използвал сексуален термин)


    Ок пределно ми е ясно как се върти бизнесО в България. Какво се обещава , какво се получава и как някой осъмва с огромна сметка за 1 нощ. Ама...

    Ок купили са ТОТАЛНО наработещо решение за адски много пари.
    Вместо да се откажат от него в рамките на 1-2-3 седмици с цената на големи загуби - от текущи сметки и от самата цена на придобиване и прилагане в "действие" ... да се опитваш да пробутваш на ЛОЯЛНИТЕ си клиенти безумни и надписани сметки.... ЕТО това е МАЛОУМИЕ. Това е малоумен мениджмънт.
    Ето така се губят клиенти. Вече цяла България знае какво е станало, ама мтел си млъчат като ....

    И те така бизнеЗ по български, ако мине номера - мине.
    Като не да пробват да ме съдят в Български съд....(хихи)


    Иначе анти по темата , от днес станах техен абонат, по служебна линия.
    Ще ги видим.
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
      Аз пък такива бивши М-телисти директно ги отсвирвам, като чуя тоя сигнал за прехвърляне. Чуя ли го - затварям.
      Нещо лошо и обидно ли е да си "бивш М-телист" ? Щото аз с кеф им казах да се оправят в момента, в който стана възможно да си сменя оператора със запазване на номера само за 5мин . И не се притеснявам от това, дори съм много доволен

      още малко по темата - Когато Ал.Бел измислил телефона и го включил за пръв път, получил съобщение от Мтел за две неплатени фактури ...
      147 1.6 TS

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
        Да де ама потребителите на мегалан и спнет са капка в морето в сравнение с масата потребители на мобилни услуги.
        И е абсурТнЪ ситуацията мулти-милионна компания да няма вариант за връщане към оригиналното статукво ( дори и с невъзможност да праща сметки към новите си клиенти) като цената която трябва да плати е публично бичуване ( по-скоро бих използвал сексуален термин)


        Ок пределно ми е ясно как се върти бизнесО в България. Какво се обещава , какво се получава и как някой осъмва с огромна сметка за 1 нощ. Ама...

        Ок купили са ТОТАЛНО наработещо решение за адски много пари.
        Вместо да се откажат от него в рамките на 1-2-3 седмици с цената на големи загуби - от текущи сметки и от самата цена на придобиване и прилагане в "действие" ... да се опитваш да пробутваш на ЛОЯЛНИТЕ си клиенти безумни и надписани сметки.... ЕТО това е МАЛОУМИЕ. Това е малоумен мениджмънт.
        Ето така се губят клиенти. Вече цяла България знае какво е станало, ама мтел си млъчат като ....

        И те така бизнеЗ по български, ако мине номера - мине.
        Като не да пробват да ме съдят в Български съд....(хихи)


        Иначе анти по темата , от днес станах техен абонат, по служебна линия.
        Ще ги видим.
        Новия билинг няма грам общо с Мегалан и Спектрум... маркетингови ползи се гонят там.
        Проблема е в планирането на миграцията (липса на процедура за връщане на старата система ако новата не работи, лицензи за стария или съкратен персонал в неправилно време и т.н.), а не в 1000 души за оптичен Интернет.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
          Новия билинг няма грам общо с Мегалан и Спектрум... маркетингови ползи се гонят там.
          Проблема е в планирането на миграцията (липса на процедура за връщане на старата система ако новата не работи, лицензи за стария или съкратен персонал в неправилно време и т.н.), а не в 1000 души за оптичен Интернет.
          Мисля, че всички ИТ хора са наясно какъв е проблема и че няма да се реши в следващите месеци/години Хора, спасявайте се при първа възможност, аман от мизерници, за които да работим
          GTV 2.0 TS '95
          Alfa 145 1.6 Boxer '96 - ex

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от pinkmousy Покажи съобщение
            Мисля, че всички ИТ хора са наясно какъв е проблема и че няма да се реши в следващите месеци/години Хора, спасявайте се при първа възможност, аман от мизерници, за които да работим
            Хайде хайде, проблем има, но чак такава драма... както писах в другата тема, нещата (поне при нас) не са толкова черни.

            А ако си мислите, че Глобул и Виваком ще пропуснат ползите от подобна система даваща маркетингови извадки и насоки - в голяма грешка сте, те в момента изчакват да видят как ще се справят от Мтел, че после да повторят операцията.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
              Да де ама потребителите на мегалан и спнет са капка в морето в сравнение с масата потребители на мобилни услуги.
              И е абсурТнЪ ситуацията мулти-милионна компания да няма вариант за връщане към оригиналното статукво ( дори и с невъзможност да праща сметки към новите си клиенти) като цената която трябва да плати е публично бичуване ( по-скоро бих използвал сексуален термин)


              Ок пределно ми е ясно как се върти бизнесО в България. Какво се обещава , какво се получава и как някой осъмва с огромна сметка за 1 нощ. Ама...

              Ок купили са ТОТАЛНО наработещо решение за адски много пари.
              Вместо да се откажат от него в рамките на 1-2-3 седмици с цената на големи загуби - от текущи сметки и от самата цена на придобиване и прилагане в "действие" ... да се опитваш да пробутваш на ЛОЯЛНИТЕ си клиенти безумни и надписани сметки.... ЕТО това е МАЛОУМИЕ. Това е малоумен мениджмънт.
              Ето така се губят клиенти. Вече цяла България знае какво е станало, ама мтел си млъчат като ....

              И те така бизнеЗ по български, ако мине номера - мине.
              Като не да пробват да ме съдят в Български съд....(хихи)


              Иначе анти по темата , от днес станах техен абонат, по служебна линия.
              Ще ги видим.
              Мълчат, щото не знаят какво да кажат алчние гъзове и сега искат да избият загубата от абонатите си. Ако беше компания, като компания, щеше първо да си оправи мизерията за не повече от месец и второ да пусне тоя един месец градис за всичките си абонати.
              Lexus IS200

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Bonev Покажи съобщение
                Темата и анкетата ми е породена от факта, че все по-често когато звъня на приятели с мтел-ски номера, се оказва, че всъщност те вече не са на Мтел и чувам странен сигнал при позвъняване. Любопитно ми е, колко колеги от форума си остават в Мтел и колко не.
                "Приключих с Мтел"

                Най-лесно и просто е вземете си 3 брошурки на 3 оператора и вижте за какви пари какво Ви предлагат. Едно време бях с 3 телефона, сега до 1 месец ще остана само с един. Когато можеш да си запазиш номера и смениш оператора (евала за което, нещо много полезно от този европейски съюз и директиви и глупости) вече е много лесно, за мен няма картелно споразумение между 3 оператора и това ми харесва, избора също.

                Нека и във други сфери е така, ток, вода, гориво тогава ще кажа горд съм, че живея в България и ще остана тук.
                sigpic
                ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                0889 636 093

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                  Новия билинг няма грам общо с Мегалан и Спектрум... маркетингови ползи се гонят там.
                  Проблема е в планирането на миграцията (липса на процедура за връщане на старата система ако новата не работи, лицензи за стария или съкратен персонал в неправилно време и т.н.), а не в 1000 души за оптичен Интернет.
                  Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                  Хайде хайде, проблем има, но чак такава драма... както писах в другата тема, нещата (поне при нас) не са толкова черни.

                  А ако си мислите, че Глобул и Виваком ще пропуснат ползите от подобна система даваща маркетингови извадки и насоки - в голяма грешка сте, те в момента изчакват да видят как ще се справят от Мтел, че после да повторят операцията.
                  Доколкото по вътрешна информация - зле са нещата. А аз като DataWarehouse специалист мога само да кажа - маркетинговите глупости се правят върху DataWarehouse система, а не върху транзакционна. Обаче тук сме в Бг... знаем повече По-евтино е с една база, една система и т.н.
                  Далеч съм от идеята, че на другите оператори системите са идеални, но на Глобул билинг системата поне е правена в Бг специално за тях, а не е пригодена от някакви си чужденци.
                  GTV 2.0 TS '95
                  Alfa 145 1.6 Boxer '96 - ex

                  Comment


                  • #39
                    Ще ги видя какво ще надробят, имаме 3 месеца до края на договора... 1 месец преди това, ще се сравнява, смята и гледа (не е само до цена сметката, колкото и странно да звучи това у нас).
                    При предишните такива сметки, смислена алтернатива нямаше... но за 2 години много неща се променят.
                    Та тогава ще ги мисля.
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #40
                      Аз пък си взех още неща от МТел. По добре е със злото с което си свикнал. Глобул и Мтел са все едни и същи измамници. Само дето при Мтел се поллучи срив а в Глобул все още не е . За Виваком нищо не казвам защото просто са далеч от качество на услугите.
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #41
                        Абсурдно е от септември месец 2010 година, фирмата в която работя да е корпоративен клиент на МТЕЛ и да няма нормална информация за фактури и други такива подробности. Не сме единствени. Може би в една нормална държава, въпросния оператор щеше да бъде с отнет лиценз.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Един от първите 500 клиента на ЕМТЕЛ съм,но след пет години ги уволних и до скоро си бях само седна Прима, заради стари клиенти и приятели. Имаше момент, когата ми беше по-изгодно да си говоря тука с чуждата Водафонска карта, отколкото с М-ТЕЛската. Номера още го държа, но рядко говоря с него.
                          Цените са им убийствени.
                          Говоря на воля с Вивател.
                          За 6 лева на месец има 300 минути към Вивател и стационарните телефони. Напълно достатъчно.
                          Към останалите оператори е 28 ст/мин, но тука има една незабележима на пръв поглед уловка.
                          Отчита на 30 секунди, а не като останалите разбойници.
                          Тоест при кратки разговори, както са ми повечето, щото не обичам излишните приказки, излиза че разговора ми е само 14 ст.
                          За това в рамките на 10 лева на месец си говоря доволно и понеже ми се прехвърлят до 300 неизразходвани минути, постоянно съм със запас от около 600.
                          Имах индикации, че и те се изпедерасяват и ако е така, ще ги уволня и тях.
                          Има достаъчно алтернативи.
                          Имах италиянска карта, която за 5 евро на месец имаше 150 минути в цяла Европа.
                          Така, че вариянти много.
                          Не са само нашите оператори!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Един от първите 500 клиента на ЕМТЕЛ съм,но след пет години ги уволних и до скоро си бях само седна Прима, заради стари клиенти и приятели. Имаше момент, когата ми беше по-изгодно да си говоря тука с чуждата Водафонска карта, отколкото с М-ТЕЛската. Номера още го държа, но рядко говоря с него.
                            Цените са им убийствени.
                            Говоря на воля с Вивател.
                            За 6 лева на месец има 300 минути към Вивател и стационарните телефони. Напълно достатъчно.
                            Към останалите оператори е 28 ст/мин, но тука има една незабележима на пръв поглед уловка.
                            Отчита на 30 секунди, а не като останалите разбойници.
                            Тоест при кратки разговори, както са ми повечето, щото не обичам излишните приказки, излиза че разговора ми е само 14 ст.
                            За това в рамките на 10 лева на месец си говоря доволно и понеже ми се прехвърлят до 300 неизразходвани минути, постоянно съм със запас от около 600.
                            Имах индикации, че и те се изпедерасяват и ако е така, ще ги уволня и тях.
                            Има достаъчно алтернативи.
                            Имах италиянска карта, която за 5 евро на месец имаше 150 минути в цяла Европа.
                            Така, че вариянти много.
                            Не са само нашите оператори!
                            Точно това разисквахме с един приятел преди 2-3 месеца. Той пък така кара с английска карта.
                            Ще се наместят и при нас нещата лека-полека само време трябва.
                            Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                            Comment


                            • #44
                              То това с чуждите оператори е чудесно, до момента до който някой с карта от нашите трябва да ти звънне
                              Да се връщаме във времето на еврейските смс ли...

                              Ако ще творя щуротии... за 20 лв. мога да имам 3 карти с много минути в съответните 3 мрежи... китайчугите имат апарати и с 3 карти.
                              Само трябва да домислят фирмуера да има опция да набира по префикс ако не му укажеш друго и става веселбата.
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment


                              • #45
                                Понеделник официално приключвам с М-тел и минавам към Виваком Ще ги видим и тях колко струват. Бях клиент на М-тел 9 години...Доста издънки от тяхна страна имаше, но ги търпях....Е, този месец вече прекалиха и им казвам чао
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X