Първоначално публикувано от sunny2006
Покажи съобщение
Да де ама потребителите на мегалан и спнет са капка в морето в сравнение с масата потребители на мобилни услуги.
И е абсурТнЪ ситуацията мулти-милионна компания да няма вариант за връщане към оригиналното статукво ( дори и с невъзможност да праща сметки към новите си клиенти) като цената която трябва да плати е публично бичуване ( по-скоро бих използвал сексуален термин)
Ок пределно ми е ясно как се върти бизнесО в България. Какво се обещава , какво се получава и как някой осъмва с огромна сметка за 1 нощ. Ама...
Ок купили са ТОТАЛНО наработещо решение за адски много пари.
Вместо да се откажат от него в рамките на 1-2-3 седмици с цената на големи загуби - от текущи сметки и от самата цена на придобиване и прилагане в "действие" ... да се опитваш да пробутваш на ЛОЯЛНИТЕ си клиенти безумни и надписани сметки.... ЕТО това е МАЛОУМИЕ. Това е малоумен мениджмънт.
Ето така се губят клиенти. Вече цяла България знае какво е станало, ама мтел си млъчат като ....
И те така бизнеЗ по български, ако мине номера - мине.
Като не да пробват да ме съдят в Български съд....(хихи)
Иначе анти по темата , от днес станах техен абонат, по служебна линия.
Ще ги видим.
Comment