Известие

Collapse
No announcement yet.

За хора с V6 двигатели

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Два типа са, явно си от вторите.....тоест от първите, щото тия на снимката са вторите....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Да си споделя,мъката тук.Пускам обява за джанти 17 и пи6а модел алфа жулиета.След известно време се почва тези джанти са били менте ти луд ли си да искаш толкова пари,като до това стигат че за жулиета предлагат само 18ки.И тези джанти са менте(тези на 156-та).Джантите са произведени април 2008 и са в мен от 2009лятото.Нека някои по запознат да каже кво мисли.Имат си и код на производител утре ште го снимам ако имам време и ште го кача.
      Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

      Comment


      • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
        ...
        Тези, които могат да извадят 1400 ще предпочетат да дадат 2000 но ще карат нови джанти и нови гуми.
        Пример: има чисто нови 17ки джанти по 200лв, 18ки по 240лв, много красиви 18ки по 315лв ...
        ...

        Comment


        • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
          Да си споделя,мъката тук.Пускам обява за джанти 17 и пи6а модел алфа жулиета.След известно време се почва тези джанти са били менте ти луд ли си да искаш толкова пари,като до това стигат че за жулиета предлагат само 18ки.И тези джанти са менте(тези на 156-та).Джантите са произведени април 2008 и са в мен от 2009лятото.Нека някои по запознат да каже кво мисли.Имат си и код на производител утре ште го снимам ако имам време и ште го кача.
          Само не разбрах защо оплакването е в тема за V6 двигатели!
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • Не се оплаквам,просто сондирам мнения,не коментирам цената,знам какво може да се купи за тези пари.Само да вметна 4е 18-те от жулиета струват 2600лв.(отделно от колата)Понеже детето ми е скрило усб кабела и не мога да ка4а снимките отвьтре на джантата 6те напи6а кода 1560788651.Извинявам се 4е ползвам тази тема.
            Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

            Comment


            • Здравейте, колеги.
              Много ми се иска да вляза и аз в клуб арезе и за малко да го направя, но.... екземплярът на който се бях спрял ме разочарова - доста посредствен вървеж като за 3.2. Иначе на звук е супер - няма тракания, добре се форсира, не надува маркучи и т.н.
              Та въпросът ми е - има ли осезаема разлика във вървенето на 3.0 / 3.2 спрямо ремапнат 2.4 жтд да речем? Щото ако така вървят 3.2ките.... май ще се мятам на жтд/ д или нещо друго.... баси...
              '05 166 V6
              '98 156 2.0 TS ex ...

              Comment


              • Чак пък да подминава конете ... в най-добрия случай ги изравнява... все пак говорим за 240 коня. А на мен не ми трябва чак толкова въртящ момент, плавното (но стабилно) ускорение ми е идеално - навремето се возих в е46 330 и и много ми хареса как са нещата. 3.2 ката трябва да е поне толкова силна. Но тази, която тествах се доближаваше повече до моя туйнспарк, отколкото до 330и Та въпросът е дали може лесно да си изкара сток конете, т.е. на дино колко би излязъл един читав 3.0 или 3.2 арезе без доработки ?
                '05 166 V6
                '98 156 2.0 TS ex ...

                Comment


                • Колега би ли споделил за коя 3.2 става дума? Да не е едно ГТ 3.2 на Горубляне за 13000лв ? Как го тества? Смисъл такъв от моите лични наблюдения на 3.2 и 3.0 Арезе мотора усещаш вървежа от 3-та скорост на горе А в оборотите минеш ли 4000 направо лепи за седалката, преди 4000 няма да кажеш, че е нещо особено...Абе направо коренно се променя поведението на колата, няма как да не го усетиш, ако всичко и е ОК.
                  Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 18:57.
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                    Не се оплаквам,просто сондирам мнения,не коментирам цената,знам какво може да се купи за тези пари.Само да вметна 4е 18-те от жулиета струват 2600лв.(отделно от колата)Понеже детето ми е скрило усб кабела и не мога да ка4а снимките отвьтре на джантата 6те напи6а кода 1560788651.Извинявам се 4е ползвам тази тема.
                    Колега,никъде няма ценз за писане във форума, но поне елементарно уважение към азбуката ни е задължително! Писане с 4 и 6 , вместо с ч и ш е най-малкото унизително за самия индивид. Граматиката не я коментирам, защото имам един приятел, добре познат тука, който като не знае къде да слага препинателните знаци, просто не ги слага.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Колега, 290 нм са доста сериозен въртящ момент, още повече че се постигат при 4800 об/ мин. Значи, ако вземеш един редуктор /2 ще имаш еквивалентен въртящ момент от 580нм при еквивалентни 2400 об/мин ( ако трябва да направим груба аналогия с турбодизел) Още повече знам как върви е46 330и, което трябва да е подобно като динамика и характеристики. Колата я тествахме до прекъсвач, и имаше ефекта "пфф", вместо "уау"
                      '05 166 V6
                      '98 156 2.0 TS ex ...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                        Колега, 290 нм са доста сериозен въртящ момент, още повече че се постигат при 4800 об/ мин. Значи, ако вземеш един редуктор /2 ще имаш еквивалентен въртящ момент от 580нм при еквивалентни 2400 об/мин ( ако трябва да направим груба аналогия с турбодизел) Още повече знам как върви е46 330и, което трябва да е подобно като динамика и характеристики. Колата я тествахме до прекъсвач, и имаше ефекта "пфф", вместо "уау"
                        Aбе нещо не е било на ред. Аз мога да ти кажа, че разликата между 2,4 дизела (даже и 20 клапановия) и 3.0 е голяма и като усещане и като всичко. Имал съм дизел, пробвал съм и други серьозни дизели.
                        Скoро покарахме с 330d и моето ГТВ по магистралата. Ами да ти кажа, че уж дизела 231 к.с ама на високите скорости умира не знам обороти или аеродинамика, а и при скорости над 180-200 дизелето позагрява бързо, а аз си цепя без грижи. При изпреварванията, като карахме по пътя Русе- Плевен като си хакна трета и нямам грам изиставане като тръгнем да изпреварваме заедно (значи и като еластичност е добре) Ако иска Пешката да напише едно мнение защото по миналата седмица тестваха една чипосана дизеларка 2,4 и веднага след като се вози на нея се качи на моята кола да го повозя едно кръгче - та след 2,4 според него имаше ефекта Уау като се качи на 3.0 V6 24v.
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • Мерси колега за мнението - това исках да чуя Твоята има ли някакви интервенции по двигателя, чип, генерация, ... ?
                          '05 166 V6
                          '98 156 2.0 TS ex ...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от badmadafaka
                            Без да съм карал и двата достатъчно, че да преценя кое как върви, "ремапнато 2.4/20V" спокойно подминава сток конете на 3.0/3.2, а въртящия момент е "алелемааайкооо"...

                            Това, което аз знам за Арезетата е, че всъщност си има някои задължителни "ъпгрейди" по тях, за да тръгнат както на всички ни се иска...
                            И все пак според мен Арезето има други привлекателни страни, не е само "ряз"-а...
                            Всъщност и да си ги карал мнението ти не е вярно! Ремапнато 2.4 изобщо неможе да върви с 3.2 Доказателства колкото искаш

                            ---------- Post added at 10:48 ---------- Previous post was at 10:45 ----------

                            Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                            Чак пък да подминава конете ... в най-добрия случай ги изравнява... все пак говорим за 240 коня. А на мен не ми трябва чак толкова въртящ момент, плавното (но стабилно) ускорение ми е идеално - навремето се возих в е46 330 и и много ми хареса как са нещата. 3.2 ката трябва да е поне толкова силна. Но тази, която тествах се доближаваше повече до моя туйнспарк, отколкото до 330и Та въпросът е дали може лесно да си изкара сток конете, т.е. на дино колко би излязъл един читав 3.0 или 3.2 арезе без доработки ?
                            Читав 3.2 арезе на диното ицзяло сток вади 232 коня на мотора На проспийд на диното вади 236 коня на хъбове
                            И няма как стоков 2.4 20В 175 коня да достигне тия коне по никой начин 2.4 20в 210 коня достига до 230 коня с чип

                            ---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:48 ----------

                            Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                            Aбе нещо не е било на ред. Аз мога да ти кажа, че разликата между 2,4 дизела (даже и 20 клапановия) и 3.0 е голяма и като усещане и като всичко. Имал съм дизел, пробвал съм и други серьозни дизели.
                            Скoро покарахме с 330d и моето ГТВ по магистралата. Ами да ти кажа, че уж дизела 231 к.с ама на високите скорости умира не знам обороти или аеродинамика, а и при скорости над 180-200 дизелето позагрява бързо, а аз си цепя без грижи. При изпреварванията, като карахме по пътя Русе- Плевен като си хакна трета и нямам грам изиставане като тръгнем да изпреварваме заедно (значи и като еластичност е добре) Ако иска Пешката да напише едно мнение защото по миналата седмица тестваха една чипосана дизеларка 2,4 и веднага след като се вози на нея се качи на моята кола да го повозя едно кръгче - та след 2,4 според него имаше ефекта Уау като се качи на 3.0 V6 24v.
                            В диапазона от 180 нагоре почти всички дизели са по-слаби от арезето
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Всъщност и да си ги карал мнението ти не е вярно! Ремапнато 2.4 изобщо неможе да върви с 3.2 Доказателства колкото искаш

                              ...

                              2.4 20в 210 коня достига до 230 коня с чип
                              Тия двете неща не си ли противоречат, или аз нещо не разбирам..? Нали тук се говори за ремапнато 2.4? Аз добавих 20-те волта, защото е ясно, че само топ версията на нафтовата печка може да стигне сток конете на арезето, което и ти потвърждаваш като, че ли...

                              Накрая след ремапването на 2.4 20 волта имаме две коли с еднакви коне, само дето нафтата има вече ебахти въртящия момент... Е при това положение няма ли нафтата повече да прави ефекта "уау", или..?

                              За големи скорости е ясно, че нафтoвата печка няма как да се сравнява с бензиновия мотор, на печката просто и свършва оборотомера доста преди да и е свършил километража...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                                Тия двете неща не си ли противоречат, или аз нещо не разбирам..? Нали тук се говори за ремапнато 2.4? Аз добавих 20-те волта, защото е ясно, че само топ версията на нафтовата печка може да стигне сток конете на арезето, което и ти потвърждаваш като, че ли...

                                Накрая след ремапването на 2.4 20 волта имаме две коли с еднакви коне, само дето нафтата има вече ебахти въртящия момент... Е при това положение няма ли нафтата повече да прави ефекта "уау", или..?

                                За големи скорости е ясно, че нафтoвата печка няма как да се сравнява с бензиновия мотор, на печката просто и свършва оборотомера доста преди да и е свършил километража...
                                Нещо явно не разбираш! Топ версията демек 210 коня се монтира от 2008 година - Арезе последно излиза 2003 година, значи ако сравняваме можем да сравним единственно 175 коня версията! Да не говорим че 230 коня дизел съвсем не е същото като 236 коня бензин
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X