Известие

Collapse
No announcement yet.

За хора с V6 двигатели

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
    Колега като ги махнеш кажи как си се справил със задните сонди и предните катализатори
    Ако моторът е CF3, трябват поръчкови колектори или такива от CF2, които са без катализатори.
    Задните сонди се байпасват софтуерно с ремап.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
      Ако моторът е CF3, трябват поръчкови колектори или такива от CF2, които са без катализатори.
      Задните сонди се байпасват софтуерно с ремап.
      Аз си намерих от CF2, но може би ще си запазя задните 2 катализатора или ще сложа нов катализатор, че не ми се ще да бърникам по еку-то. Това обаче означава, че трявбва да се направят отвори за задните ламбди. Иначе ето една добра и подробна тема за конверсията CF3-> CF2 (за 166):
      http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ust-setup.html
      '05 166 V6
      '98 156 2.0 TS ex ...

      Comment


      • без катализатори и с ремап ще стане 240-250 коня , ще тръгва 1000 оборота по-рано и на всичкото отгоре ще ти излезе по-евтино и по-лесно
        156 2.0TS

        Comment


        • Тя, ако е 3.2, е 240 "фабрично".

          Аз се чудя на моята да преправям ли на CF2, за сега върви и така прилично...
          3.2 V6

          Comment


          • И аз чакам моите CF2 колектори да пристигнат.
            До колкото разбрах CF2 колекторите се захващат по различен начин от даунпайпа на CF3 и там ще има преправяне. Тези термо щитове може да се премахнат, а колекторите да се изолират от топлината след като се увият с керамична лента. Мисля да направя също cold air intake, гледам, че ауто делта оставят картерните газове а само премахват онази странната кутия и с ремап се надявам да стигна 260 на диното.

            От това което разбрах -
            CF2 колектори могат да се ползват от:
            164 3.0 12V и 24V
            156 2.5 до 2001г.
            166 2.5 и 3.0 до 2001г.
            GTV/Spider 3.0 до 2001г.
            Now: 156 2.5 V6 24V
            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

            Comment


            • За по колко ги намирате колекторите?
              3.2 V6

              Comment


              • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                И аз чакам моите CF2 колектори да пристигнат.
                До колкото разбрах CF2 колекторите се захващат по различен начин от даунпайпа на CF3 и там ще има преправяне. Тези термо щитове може да се премахнат, а колекторите да се изолират от топлината след като се увият с керамична лента. Мисля да направя също cold air intake, гледам, че ауто делта оставят картерните газове а само премахват онази странната кутия и с ремап се надявам да стигна 260 на диното.

                От това което разбрах -
                CF2 колектори могат да се ползват от:
                164 3.0 12V и 24V
                156 2.5 до 2001г.
                166 2.5 и 3.0 до 2001г.
                GTV/Spider 3.0 до 2001г.
                Да, различни са даунпайповете. Затова се взимат и старите даунпайпове и катализатора с гърнето след тях. Тогава всичко пасва 1:1, поне при 166. Единственият проблем е, че трябва да се направят отвори за двете ламбди преди CF2 катализатора и евентуално още два след него, ако искаме да сме с катализатор и да не пипаме ЕКУ-то и да не ни излизат грешки.
                @Тонев: на мен ми излязоха около стотачка 2та колектора и 2 даунпайпа засега. Но не съм намерил гърне/катализатор още.
                '05 166 V6
                '98 156 2.0 TS ex ...

                Comment


                • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                  Да, различни са даунпайповете. Затова се взимат и старите даунпайпове и катализатора с гърнето след тях. Тогава всичко пасва 1:1, поне при 166. Единственият проблем е, че трябва да се направят отвори за двете ламбди преди CF2 катализатора и евентуално още два след него, ако искаме да сме с катализатор и да не пипаме ЕКУ-то и да не ни излизат грешки.
                  @Тонев: на мен ми излязоха около стотачка 2та колектора и 2 даунпайпа засега. Но не съм намерил гърне/катализатор още.
                  Даунпайповете мисля да са къстъм с еднакви дължини и след тях 2 резонантни и ламбда сондите след тях, а назад ще е сток. От клипове в нета така най ми хареса комбинацията.
                  Дросел от ферари също е в плана, дано изпадне нещо скоро

                  Иначе колекторите и на мен ми излязоха стотачка с доставката
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment

                  Working...
                  X