If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Сега чак започнах да разбирам, че целта на темата освен да се изрази напълно справедливото възмущение - "днеска останах крайно възмутен, карам си аз към Стара Загора , и по - пътя пред мен някакъв с митсубиши Л200 ДЖИП!!!", е била и да се покаже, че "115 конъовия" ДЖИП не върви колкото чудото сътворено от боговете италианци. Предлагам темата да се премести на правилното й място, а именно в раздела за рацинг. Още един скалп на чужда марка падна. Оле!
Е те точно за това говорех
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Колега, като направиш някоя глупост е по-добре да я държиш за себе си или в най-добрия случай я сподели само с приятели. Когато тръгнеш да тръбиш във Форуми, а даже и не разбрах с каква цел - да търсиш съжаление ли, да се изфукаш ли, ще се получи точно това, което се получи. Тук всеки може да изкаже мнение, независимо дали дали ти харесва или не. На предните страници хората се изпокараха, както биха се изпокарали на пътя. В този смисъл заглавието на твоята тема е страхотно попадение. Избиваме се, защото сме комплексари и постоянно имаме нужда да се покажем. Да си покажем Алфата, че върви повече, че имаме повече пари, че не спазваме законите, които в повечето случай не познаваме, че сме по-умни, че.... и така мога да продължавам до безкрай. Не се сърди, че се пошегувахме, това според мен само би разведрило обстановката, а пък и правилата на Форума не позволяват да използвам думите, които по принцип използвам, когато стана свидетел или участник в подобна ситуация. На всеки се е случвало да направи нещо подобно. Но вместо да потърсим нашите грешки ние обвиняваме другите, че били бавни, задръстени, карали смотани коли. Човек трябва да се научи да поема отговорност, а не винаги да търси извинение и виновник - я държавата, я космоса, я нещо друго. Нищо лично нямам срещу теб. Голяма част от това, което написах е към всички, които се включиха. Безаварийно на всички
Колега и ти ме разбра погрешно тука изобщо съм нямал за цел да казвам колко ми е бърза алфата или т.н. , даже ме изненада как набира джипчето , за конете си и килата си вървеше прилично , просто споделих случката , такаче евентуално някой ако чете темата и е имал намерение да прави така на пъта да си даде сметка , че може да убие няколко хора , защото решил да си примери к*** с колата до него
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Към колегата, дето си мисли, че аварийната лента е Холидей Инн.
Приятел, аварийната лента е за ПРИНДУИТЕЛНО спиране, както ти сам посочи...пикаенето или чесането на мадурани не е ПРИНУДИТЕЛНО спиране....
Ако си мислиш, че някой ще ти позволи да се почесваш, а на 50см от тебе да фучат камиони по 20 тона със 100км/ч, значи изобщо не си наясно с нещата...
Спирането по причини, различни от повреда или например, защото на шофьора му е станало нещо са АБСОЛЮТНО забранени на аварийното платно.
Пуснеш ли си аварийните светлини в лентата за ПРИНУДИТЕЛНО СПИРАНЕ никой не го интересува защо са пуснати. Тази лента е за да спреш и да не пречиш на останалите учстници в движението.Тя е ЗАБРАНЕНА за движение.Спирането там по каквито и да е прични не пречи по абсолютно никакъв начин на другите движещи се по магистралата. Кое е по опасно да спра и да се изпикая или да се спука лява гума и да тръгна да я сменям. И такъв термин като АВАРИЙНО платно в Закона за движение по пътищата не съществува.
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Напълно съгласен т.н. аварийна лента , е за спиране при нужда , и е забранена за движение , такаче като си спрял там не представляваш никаква опасност , е миналия ден като ходих до СТЗ минавам през Димитровград и по пътя той е 2 лентов + 1 аварийна имаше спрели около 50 тира в аварийната лента нз защо имаше и полиция , но като цяло не пречеха на движението ...
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Щото има ограничение за тировете в определени часове.
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Ще се избием, защото всеки е голям теоритик в България, всичко знае, всеки най-може и останалите му бъркат в гъза дори и само със съществуването си.
Въобще не ме бърка кой с колко кара и къде спира. Аз карам както аз си преценя и пазя себе си от другите. По-този начин, ако някой кара по-бавно, по-бързо, неправилно и т.н. няма последствия нито за мен нито за него. Пускам го, изпреварвам го, намалявам или отбивам, зависи как ще е най-разумно в ситуацията.
Спрете да съдите и да се правите на полицаи и ще видите колко по-спокойно и безопасно се кара. Ако искат и с москвич с 200 да ме изпреварят при ограничение 50, давам път и толкова. Когато бързам не натискам никой да ме пуска, стоя си и си чакам удобния момент. Такива псевдо полицаи, дето нарочно не дават път, свирят, светят, псуват, възпитват как се било карало, скачат на спирачките на всяко ограничение и при ограничение от 60км/ч, минават с 40км/ч са основният проблем според мен.
Пуснеш ли си аварийните светлини в лентата за ПРИНУДИТЕЛНО СПИРАНЕ никой не го интересува защо са пуснати. Тази лента е за да спреш и да не пречиш на останалите учстници в движението.Тя е ЗАБРАНЕНА за движение.Спирането там по каквито и да е прични не пречи по абсолютно никакъв начин на другите движещи се по магистралата. Кое е по опасно да спра и да се изпикая или да се спука лява гума и да тръгна да я сменям. И такъв термин като АВАРИЙНО платно в Закона за движение по пътищата не съществува.
Aйде стига с простотиите, а приятел?
Имаш нужда, да се осведомиш по въпросите на ЗДВП...
Чл. 58
При движение по автомагистрала на водача е забранено : 1. да спира пътното превозно средство за престой или за паркиране извън специално обозначените за това места;
2. да завива в обратна посока, да се движи назад, да навлиза в разделителната ивица или да я пресича, включително и на местата, където тя е прекъсната;
3. да се движи по лентата за принудително спиране.
Чл. 59
(1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението, той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин.
Аварийната лента не е специално обозначено за спиране място...това са местата за почивка по магистралата.
Спирането за пикаене също не се класира като "независещо от теб обстоятелство"
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Голям спор удряме, а същност е глупаво да се спори за това , ясно е , чее никой не е тръгнал да спира на аварийната лента да пикае , има доста бензиностанции по магистралта , въпроса е такъв , че като си спрял на аварийната лента и е ден има видмост биеш 1 аварийни светлини и можеш да си седиш там , а ти минаващия изобщо не знаеш дали съм спрял там да си изпия кафето или да си оправя колата , ти нямаш право да караш в нея, а само да спираш , такаче нито спрелия те бърка , нито ти него
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Aйде стига с простотиите, а приятел?
Имаш нужда, да се осведомиш по въпросите на ЗДВП...
Чл. 58
При движение по автомагистрала на водача е забранено : 1. да спира пътното превозно средство за престой или за паркиране извън специално обозначените за това места;
2. да завива в обратна посока, да се движи назад, да навлиза в разделителната ивица или да я пресича, включително и на местата, където тя е прекъсната;
3. да се движи по лентата за принудително спиране.
Чл. 59
(1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението, той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин.
Аварийната лента не е специално обозначено за спиране място...това са местата за почивка по магистралата.
Спирането за пикаене също не се класира като "независещо от теб обстоятелство"
Да съм споменавал паркиране.Пак ти казвам лентата не е аварийна а за принудително спиране. АКо искаш да направим разбор на думата "принудително спиране". Намери в закона дефиниция за принудително спиране. Някъде да са изброени обстоятелствата? Какво ще рече принудително спиране? За теб може да е спукана гума, за мен слаби бъбреци. Факт е, че тази лента е за спиране, не за паркиране или движение. Освен ти да не правиш разликата. В тази лента не може да има никакво движение и краткото спиране там не застрашава останалите участници в движението.
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Пак ти казвам намери в закона дефиниция за принудиелно спиране.
Всичко останало е свободно тълкуване на закона. Нито ти грешиш в тълкуването му, нито аз.
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Гледайте малко по-позитивно на разните му бързаци - мен ма кефят, ако са в моя стил на каране и възможност на автомобилите.
Има си шоу с такива екземпляри, но трябва опит и хладнокръвие при шофирането.
Кефят ме такива хора особено по познат път, защото ги пускам да ме изпреварят преди населените места да ми разчистват пред радарите и след това ги изрязквам или вървя след тях на прилична дистанция ако се движат с моята скорост.
Ще се избием, защото всеки е голям теоритик в България...
Спрете да съдите и да се правите на полицаи и ще видите колко по-спокойно и безопасно се кара. Ако искат и с москвич с 200 да ме изпреварят при ограничение 50, давам път и толкова... Такива псевдо полицаи, дето нарочно не дават път, свирят, светят, псуват, възпитват как се било карало, скачат на спирачките на всяко ограничение и при ограничение от 60км/ч, минават с 40км/ч са основният проблем според мен.
Съгласен съм. В Германия изобщо не спазват ограниченията, въпреки че уж били супер дисциплинирани. При ограничение 120 на магистралата пускат газта до към 150-160. На обикновен междуградски път карат според обстановката до 120-130. Никой не се прави на по-светец от папата. Карат толерантно към останалите и според ситуацията.
Ако наш полицай отиде там, сигурно няма да му стигнат актовете. Да, обаче жертвите от катастрофи в Германия са около 5 000 годишно при 80 млн. население. Тук жертвите са около 1000 годишно при под 8 млн. Като прибавим и факта, че там се кара поне 2 пъти повече от България, значи рискът да умреш на пътя там е около 4 пъти по-малък отколкото тук. Това въпреки, че скоростите по всички видове пътища там са чувствително по-високи.
Швейцария е друг пример. Там има драстични глоби за превишаване на скоростта, но въпреки това жертвите са само с една идея по-малко на глава от населението в сравнение с Германия. Като се сметне това, че вероятно швейцарците пътуват по-малко (страната им се минава за 2-3 часа цялата) то полза от терора върху шофьорите просто няма. А, това колко хора убива стреса, причинен от куките няма как да се сметне.
Просто гледайте да карате разумно, според опита и преценката на ситуацията. Ако условията допускат 200+ км/ч. - защо не?!
Чл. 58
При движение по автомагистрала на водача е забранено : 1. да спира пътното превозно средство за престой или за паркиране извън специално обозначените за това места;
2. да завива в обратна посока, да се движи назад, да навлиза в разделителната ивица или да я пресича, включително и на местата, където тя е прекъсната;
3. да се движи по лентата за принудително спиране.
Чл. 59
(1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението, той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин.
Толкова е ясно написано, че наистина се чудя как все още има хора които не са го разбрали.
Да пикаеш НЕ Е като да си сменяш "спуканата" гума!!! Хората защо са я нарекли "Аварийна лента" по м/у си? Не е случайно това! а то именно, че е лента на която стъпваш когато имаш "Авария" ... а да пишкаш и да чоплиш семки НЕ Е "Авария".
Само да вметна една много важна точка! А тя че на магистрала, ако се спира в "лентата за принудително спиране", поради проблем (спукана гума, гръмнал мотор ... каквото се сетите) ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слага триъгълник отзаде на разстояние НЕ ПО-МАЛКО от 150 метра !!!
макар и в "лентата за принудително спиране" е забранено движението, поставянето на триъгълникът е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ! Няма значение, права ли е , завой ли е , мъгла ли е ... 150 метра минимум!
Изумен съм, как от толкова прости и елементарни неща, се изписват толкова "романи" ... сериозно!
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Пак ти казвам намери в закона дефиниция за принудиелно спиране.
Всичко останало е свободно тълкуване на закона. Нито ти грешиш в тълкуването му, нито аз.
Пикането, приятелю, е забранено на публични места от друг закон...други въпроси къде можеш и къде не можеш да пикаеш, дали имаш?
ПРинудително спиране е такова, което се налага поради обстоятелства, непозволяващи да продължиш, да шофираш.Пикането не е такова.Проблем с колата или проблеми със здравето на шофьора(прилошава му и т.н) са такива.
Коментарите ти по-рано в темата, че можело хоро да играеш там трябва да си разбрал вече колко струват....
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Comment