[QUOTE=code;1257672] Иначе камионите си карат по 100 000км без проблем с едно масло, по-новите става въпрос, то маслото си е синтетика и толкова си му дават. На 122 000 съм виждал без да e доливано на Актрос
С това масло се запознах преди няколко години. На камиони се държи много добре и действително изкарва над 100 000 км. Даже мисля, че по сертификат беше до 140 000 км. Тайната му била в свойството му да си полимеризира наново скъсаните молекули.
И сега следва изненадата.
На камиони и други машини, чиито мотори имат променливи натоварвания и не работят в тежък режим, маслото действително минава над 100 000 км. Поставено на машини с тежък и продължителен режим на работа, като силажокомбайни, трактори в оран, генератори и др., маслото не може да се самовъстанови . Нормално на Клаас силажокомбайн с осем цилиндров мотор Мерцедес се сменява маслото на 150 работни часа.
Със синтетиката изкара до към 220 часа и мотора гръмна!
Явно трябва и да се чете внимателно!

С това масло се запознах преди няколко години. На камиони се държи много добре и действително изкарва над 100 000 км. Даже мисля, че по сертификат беше до 140 000 км. Тайната му била в свойството му да си полимеризира наново скъсаните молекули.
И сега следва изненадата.
На камиони и други машини, чиито мотори имат променливи натоварвания и не работят в тежък режим, маслото действително минава над 100 000 км. Поставено на машини с тежък и продължителен режим на работа, като силажокомбайни, трактори в оран, генератори и др., маслото не може да се самовъстанови . Нормално на Клаас силажокомбайн с осем цилиндров мотор Мерцедес се сменява маслото на 150 работни часа.
Със синтетиката изкара до към 220 часа и мотора гръмна!
Явно трябва и да се чете внимателно!
Comment