Известие

Collapse
No announcement yet.

двутактово масло в дизела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    А защо тогава производителите на горива не смесват горивото с масло,ако върши работа при дизела ще върши и при бензина и там има помпи ,инжекциони и т.н.,едвали ще се оскъпи много,вместо да слагат разни по- скъпи смазващи и вредни агенти?Едва ли не са се сетили ,че става и за четиритактови двигатели!
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      А защо тогава производителите на горива не смесват горивото с масло,ако върши работа при дизела ще върши и при бензина и там има помпи ,инжекциони и т.н.,едвали ще се оскъпи много,вместо да слагат разни по- скъпи смазващи и вредни агенти?Едва ли не са се сетили ,че става и за четиритактови двигатели!
      Ами няма как да стане това, защото Евро 4 и 5 нафта почти няма сяра вътре пък ти искаш масло да сложат
      Въпросната нафта е все едно вода докато я пипнеш с пръст и е изсъхнала вече...
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Ами няма как да стане това, защото Евро 4 и 5 нафта почти няма сяра вътре пък ти искаш масло да сложат
        Въпросната нафта е все едно вода докато я пипнеш с пръст и е изсъхнала вече...
        Да бе това е ясно,но преди да влязат всички тези евро стандарти.Би трябвало да не вреди, най-много да дозапуши катализатора ако има такъв.На двутактовата ми резачка за дърва съотношението трябва да е 40 към 1.Но това е друго.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Освен тук, във форума, отговор търсих и извън него. Но тъй като напълних главата с нова информация и не му е лесно на "процесора" ми да я обработи, ще се опитам да ти обясня така както го разбрах.
          За целта се ползва синтетично или полу-синтетично бездимно двутактово масло. Маслата са с по-висок вискозитет от нафтата, горят по-бавно и са по-калорични. При изгаряне развиват по-висока температура и успяват да изгорят отложения нагар, от нафтата, по дюзите и в ауспуха. Всички знаем, че в България нафтата не отговаря на европейските изисквания и има високо съдържание на сяра, която прави нагара.
          Препоръчителното съотношение е: 1/200, т.е. на 20л. нафта - 100 мл. масло.
          Надявам се че успях накратко да го обясня. Както по-горе писах, не съм много вещ в химията и така го разбрах от всичко което изчетох по въпроса.
          bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

          Comment


          • #35
            При двутактовите мотори маслото се слага в горивото за да смазва цилиндрите и т. н.При нас с четири тактовите -маслото трябва да маже всичко до момента на влизането на горивото в цилиндъра,после от него вече няма нужда-така ли е?
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              При двутактовите мотори маслото се слага в горивото за да смазва цилиндрите и т. н.При нас с четири тактовите -маслото трябва да маже всичко до момента на влизането на горивото в цилиндъра,после от него вече няма нужда-така ли е?
              Напротив, нуждата е и после при изгарянето му. Става така, че горейки маслото изгаря нагара от нафтата и така прочиства изпускателната система и FAP филтъра, а също и отпушва дюзите.
              bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

              Comment


              • #37
                Общо взето е направо задължително да се слага
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #38
                  Този нагар за който говориш се чисти,като се качиш на магистралата и покараш малко със 140км.-после мотора е като нов-виждал съм!Като смесиш маслото вискозитета му става като на нафтата,бавното горене води до прегряване на мотора по прицип.Всички двигатели са конструирани да горят известно количество масло.Така , може би е полезно само до момента на изгаряне.По тази логика двигателите горящи повече масло ,поради някакъв недостатък трябва да са супер чисти?
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:09.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Този нагар за който говориш се чисти,като се качиш на магистралата и покараш малко със 140км.-после мотора е като нов-виждал съм!Като смесиш маслото вискозитета му става като на нафтата,бавното горене води до прегряване на мотора по прицип.Всички двигатели са конструирани да горят известно количество масло.Така , може би е полезно само до момента на изгаряне.По тази логика двигателите горящи повече масло ,поради някакъв недостатък трябва да са супер чисти?
                    Еми предполагам знаеш че тези които горят масло са с по висока компресия именно защото го горят
                    И спри да спориш хората от Мерцедес нямаше да го сложат ако беше вредно, напротив без него нямаше да минат тия 15 000км без да спира автомобила
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Този нагар за който говориш се чисти,като се качиш на магистралата и покараш малко със 140км.-после мотора е като нов-виждал съм!Като смесиш маслото вискозитета му става като на нафтата,бавното горене води до прегряване на мотора по прицип.Всички двигатели са конструирани да горят известно количество масло.Така , може би е полезно само до момента на изгаряне.По тази логика двигателите горящи повече масло ,поради някакъв недостатък трябва да са супер чисти?
                      Маслата, които се използват в четиритактовите двигатели за смазване са с по-висок вискозитет от двутактовите. За да им се подобрят смазочните и отмиващи качества им се добавят различни добавки. За това при изгарянето им се получават твърде много твърди частици /сажди/. Докато двутактовото масло освен да смазва, трябва и да изгори. При него целта е след изгаряне да остава по-малко нагар.
                      bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

                      Comment


                      • #41
                        не казвам,че е вредно ,по скоро ми се струва безмислено,утре тези коли ще ви омръзнат и ще си купите нови,като че ли не си струва да се вманиачаваме толкова
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          не казвам,че е вредно ,по скоро ми се струва безмислено,утре тези коли ще ви омръзнат и ще си купите нови,като че ли не си струва да се вманиачаваме толкова
                          Е, ако имах нова със сигурност нямаше да слагам, но моята красавица не е първа младост. Все пак си е 8 годишна. А от както я докарах в България пропушва като я изрежа. Има голяма разлика между нашата нафта и онази дето я карат на запад от Балканите.
                          bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            А защо тогава производителите на горива не смесват горивото с масло...
                            Производителят има сметка продукта му да си изкара гаранционния период , НО не и повече.
                            Така обсъждания мерцедес не го казва това за двутактовото масло на клиентите си , но го слага по време на тестовете. Мисля , че това е достатъчно за да ти светне една лампа в главата образно казано.
                            Другото е т.нар. лъжа "екологични изисквания". Няма да навлизам в подробности но вредните емисии от автомобилите са много малък процент на фона на топлоцентрали , заводи, самолети , военни самолети, крави и т.н.
                            1 крава замърсява колкото 16 000 км 2.5л арезе.
                            ...

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от nickyto Покажи съобщение
                              Е, ако имах нова със сигурност нямаше да слагам, но моята красавица не е първа младост. Все пак си е 8 годишна. А от както я докарах в България пропушва като я изрежа. Има голяма разлика между нашата нафта и онази дето я карат на запад от Балканите.
                              Знам...какво ни е наред ,че и горивото.Зимата само понякога и слагам добавка да не желира нафтата и нищо друго,като гледам в сервизната книжка как италианеца е правил по 20 000 км. за 10 месеца и е и взел душата ...
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Знам...какво ни е наред ,че и горивото.Зимата само понякога и слагам добавка да не желира нафтата и нищо друго,като гледам в сервизната книжка как италианеца е правил по 20 000 км. за 10 месеца и е и взел душата ...
                                Относно замръзването на нафтата се консултирах с инженер химик. Неговата препоръка е светилна гас /гас за горене/.
                                bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

                                Comment

                                Working...
                                X