А защо тогава производителите на горива не смесват горивото с масло,ако върши работа при дизела ще върши и при бензина и там има помпи ,инжекциони и т.н.,едвали ще се оскъпи много,вместо да слагат разни по- скъпи смазващи и вредни агенти?Едва ли не са се сетили ,че става и за четиритактови двигатели!
Известие
Collapse
No announcement yet.
двутактово масло в дизела
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеА защо тогава производителите на горива не смесват горивото с масло,ако върши работа при дизела ще върши и при бензина и там има помпи ,инжекциони и т.н.,едвали ще се оскъпи много,вместо да слагат разни по- скъпи смазващи и вредни агенти?Едва ли не са се сетили ,че става и за четиритактови двигатели!
Въпросната нафта е все едно вода докато я пипнеш с пръст и е изсъхнала вече...156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеАми няма как да стане това, защото Евро 4 и 5 нафта почти няма сяра вътре пък ти искаш масло да сложат
Въпросната нафта е все едно вода докато я пипнеш с пръст и е изсъхнала вече...Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Освен тук, във форума, отговор търсих и извън него. Но тъй като напълних главата с нова информация и не му е лесно на "процесора" ми да я обработи, ще се опитам да ти обясня така както го разбрах.
За целта се ползва синтетично или полу-синтетично бездимно двутактово масло. Маслата са с по-висок вискозитет от нафтата, горят по-бавно и са по-калорични. При изгаряне развиват по-висока температура и успяват да изгорят отложения нагар, от нафтата, по дюзите и в ауспуха. Всички знаем, че в България нафтата не отговаря на европейските изисквания и има високо съдържание на сяра, която прави нагара.
Препоръчителното съотношение е: 1/200, т.е. на 20л. нафта - 100 мл. масло.
Надявам се че успях накратко да го обясня. Както по-горе писах, не съм много вещ в химията и така го разбрах от всичко което изчетох по въпроса.bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеПри двутактовите мотори маслото се слага в горивото за да смазва цилиндрите и т. н.При нас с четири тактовите -маслото трябва да маже всичко до момента на влизането на горивото в цилиндъра,после от него вече няма нужда-така ли е?bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета
Comment
-
Този нагар за който говориш се чисти,като се качиш на магистралата и покараш малко със 140км.-после мотора е като нов-виждал съм!Като смесиш маслото вискозитета му става като на нафтата,бавното горене води до прегряване на мотора по прицип.Всички двигатели са конструирани да горят известно количество масло.Така , може би е полезно само до момента на изгаряне.По тази логика двигателите горящи повече масло ,поради някакъв недостатък трябва да са супер чисти?Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:09.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеТози нагар за който говориш се чисти,като се качиш на магистралата и покараш малко със 140км.-после мотора е като нов-виждал съм!Като смесиш маслото вискозитета му става като на нафтата,бавното горене води до прегряване на мотора по прицип.Всички двигатели са конструирани да горят известно количество масло.Така , може би е полезно само до момента на изгаряне.По тази логика двигателите горящи повече масло ,поради някакъв недостатък трябва да са супер чисти?
И спри да спориш хората от Мерцедес нямаше да го сложат ако беше вредно, напротив без него нямаше да минат тия 15 000км без да спира автомобила156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеТози нагар за който говориш се чисти,като се качиш на магистралата и покараш малко със 140км.-после мотора е като нов-виждал съм!Като смесиш маслото вискозитета му става като на нафтата,бавното горене води до прегряване на мотора по прицип.Всички двигатели са конструирани да горят известно количество масло.Така , може би е полезно само до момента на изгаряне.По тази логика двигателите горящи повече масло ,поради някакъв недостатък трябва да са супер чисти?bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениене казвам,че е вредно ,по скоро ми се струва безмислено,утре тези коли ще ви омръзнат и ще си купите нови,като че ли не си струва да се вманиачаваме толкова
bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеА защо тогава производителите на горива не смесват горивото с масло...
Така обсъждания мерцедес не го казва това за двутактовото масло на клиентите си , но го слага по време на тестовете. Мисля , че това е достатъчно за да ти светне една лампа в главата образно казано.
Другото е т.нар. лъжа "екологични изисквания". Няма да навлизам в подробности но вредните емисии от автомобилите са много малък процент на фона на топлоцентрали , заводи, самолети , военни самолети, кравии т.н.
1 крава замърсява колкото 16 000 км 2.5л арезе....
Comment
-
Първоначално публикувано от nickyto Покажи съобщениеЕ, ако имах нова със сигурност нямаше да слагам, но моята красавица не е първа младост. Все пак си е 8 годишна. А от както я докарах в България пропушва като я изрежа. Има голяма разлика между нашата нафта и онази дето я карат на запад от Балканите.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЗнам...какво ни е наред ,че и горивото.Зимата само понякога и слагам добавка да не желира нафтата и нищо друго,като гледам в сервизната книжка как италианеца е правил по 20 000 км. за 10 месеца и е и взел душата ...bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета
Comment
Comment