Известие

Collapse
No announcement yet.

двутактово масло в дизела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
    Недей така. Доц. д-р. Петър Копчев е светило в химията!
    Ако този доцент е светило , не искам да си представям останалите.
    АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
    http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

    Comment


    • #77
      Е ся, колегата е написал "светило" в химията - все пак не е механик човека, това че произвежда биодизел изобщо не го прави "Светило" в ДВГ -тата Може би точно заради това, че изобщо не е чувал и не е в час с ефекта от "добавката" като типично "светило" е отсякъл - ГЛУПОСТ, ТъОЧъКъА!
      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
        Е ся, колегата е написал "светило" в химията - все пак не е механик човека, това че произвежда биодизел изобщо не го прави "Светило" в ДВГ -тата Може би точно заради това, че изобщо не е чувал и не е в час с ефекта от "добавката" като типично "светило" е отсякъл - ГЛУПОСТ, ТъОЧъКъА!

        Може пък и наистина да е "светило", ама тая светлина да е в друга посока.
        За мен е странно това, че е отсякъл, а не е дал никакво обяснение защо са "глупости", при положение, че не един е забелязъл разликата при употребата на такова масло /включително и аз/.
        bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

        Comment


        • #79
          Т.е там някакъв си тъп доцент който я чул я не нещо си там изведнъж се оказа че нищо не разбира.
          Пък че сигурно се е занимавал с такива неща цял живот - "че на кой му пука"

          Я съвсем друго си е хората с опит да се изкажат - все пак като си изгорил няколко резервоара нафта с масло и някак си ставаш толкова осведомен по тези въпроси , че разните му там доценти професори и прочие вкаменелости спокойно могат да ходят да го ...

          Не съм правил тестове с 2т масло въпреки че съм мислил по въпроса, но мнения като горните са меко казано абсурдни. То има и хора който са твърдо убедени че неосокет-а работи и им сваля разхода на гориво с 30% ама аз понеже съм тъп и не вярвам.
          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
            Т.е там някакъв си тъп доцент който я чул я не нещо си там изведнъж се оказа че нищо не разбира.
            Пък че сигурно се е занимавал с такива неща цял живот - "че на кой му пука"

            Я съвсем друго си е хората с опит да се изкажат - все пак като си изгорил няколко резервоара нафта с масло и някак си ставаш толкова осведомен по тези въпроси , че разните му там доценти професори и прочие вкаменелости спокойно могат да ходят да го ...

            Не съм правил тестове с 2т масло въпреки че съм мислил по въпроса, но мнения като горните са меко казано абсурдни. То има и хора който са твърдо убедени че неосокет-а работи и им сваля разхода на гориво с 30% ама аз понеже съм тъп и не вярвам.
            С какви "неща", ремонтирал и изпитвал е двигатели ли? Вместо да се чудиш сипи си веднъж и тогава ще има какво да сравняваш. Доцента може да си е светило в химията, ама това не значи, че е светило и в механиката. Аз и в двете не съм светило, ама съм изгорил доста повече от няколко резервоара, не го слагам редовно и затова всеки път като го сложа усещам разликата, особено с нещата, които ни сипват в резервоарите на милите ни родни бензиностанции
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #81
              Аааа... "светилото" ни светна по въпроса !!! Вервайте му !
              А това, което сте видели или усетили - то е илюзия... не разбирате !
              bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

              Comment


              • #82
                Мдаа последния път бързах да заредя че имах спешна работа и ест. не носих 2Т масло и познайте чак ме дразни как трака, бях свикнал да ми е тихичко...повече такава грешка няма да направя колкото и да бързам...

                ПП: VW сервиз в Стара Загора един от най-реномираните в БГ, баш началника на монтьорите каза, така за темата 2Т масло..."Винаги преди да се дадът дюзите на ремонт слагаме 1л в един резервоат 2Т масло почти винаги с малки изключение не е необходим ремонт Профилактично е хубаво да се слага то ако не можем всеки път то поне през един резервоар по 0,5л...Просто с Евро 4 и 5 нафта сме принудени да стагаме 2Т, ако искаме да си караме дълго и безпроблемно дизелите и най-вече да нямаме проблеми с дюзи и помпи!"
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #83
                  Айдеее, още един "глупостар" се е изказал неподготвен - ма кво разбира нЕкъФ си "сервизен" от такива неща не знам. Що не си траят, а не да говорят разни глупости неподготвени. Майсторчето, което е и мой приятел, дето ми поддържа "автогръмотевиците" ми е разправял същите "глупости" - що ли им вярвам и аз не знам.
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #84
                    Процеса горене някак си е ... химически. И това че се случва във ДВГ не променя неговата същност.
                    Така че въпросното светило по химия може да има нещо да каже по въпроса.


                    Относно утихването на двигателя с най голямо нетърпение очаквам някой да си намери професионална измервателна техника и да определи нивото на шума на двигателя със и без 2т масло.

                    И като ги видя тези резултати, ще приема твърдението и ще започна да си сипвам с удоволствие.

                    А иначе доколкото знам всеки може да вярва или да не вярва в нещо което поиска.
                    А вярата както е известно променя понякога възприятията.
                    За това резултати от истински тест ако може.
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #85
                      На мен освен тестове за шум, ще ми е интересно да видя и тестове за емисии... ама широколентови, не просто СО
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                        На мен освен тестове за шум, ще ми е интересно да видя и тестове за емисии... ама широколентови, не просто СО
                        Доказано в Германия е че дизел с 2Т JC масло има по малко вредни емисии отделно на което забравяш какво е черен пушек от дизел
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #87
                          Тука се разрази един доста безмислен спор. Никой не е споменал разни космически, нано, менте и т.н. технологии.
                          Става въпрос за нещо много елементарно - с добавяне на масло се намалява триенето в компонентите на горивната система, от там идва по-тихата работа, поради "миещите" присадки се получава и ефекта на почистване на нагар и разни други отлагания - това е пробвано и е факт. Факт е и че наистина доста майстори първо пробват с масло и след това ремонтират дюзите и в доста случаи нуждата от ремонт отпада. Мен лично изобщо не ме интересуват лабораторни и други там изпитания, защото съм го пробвал и съм убеден в ефекта му - освен колите в подписа съм имал и карал няколко буса - всичките с дизелови ДВГ. Не съм търговец и изобщо не ме интересува ще си слагате или не 2Т масло в дизела- просто споделих опита и наблюденията си, а вие ми искате лабораторни изследвания!
                          Ако емисиите, отделяни след добавяне на 2Т масло са толкова токсични дърворезачите трябва да са екипирани с костюми за химическо замърсяване, ама не са, а ако някой е ползвал такава "джага" знае, че доста от тези емисии се вдишват по време на работа.
                          Та кое от гореизброеното е "пълна глупост"?
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #88
                            Кико, Кико, де да можехме да си ремонтираме разпръсквачите с добавянето на масло в дизела...
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                              Кико, Кико, де да можехме да си ремонтираме разпръсквачите с добавянето на масло в дизела...
                              Не можеш да си "ремонтираш" разпръсквачите за съжаление обаче на мен до сега за доста км, минати с дизели нито веднъж не ми се е случвало да свалям дюзи за ремонт - не знам, може и късмет да е, а може и заради глупостта да си слагам 2Т масло от време на време
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • #90
                                Ей тая тема ме кефи))...доцента един ,иначе около него колко много професори...
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X