Известие

Collapse
No announcement yet.

двутактово масло в дизела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
    Ей тая тема ме кефи))...доцента един ,иначе около него колко много професори...
    Не обиждай доцента ! Той е СВЕТИЛО !!!


    Само дето аргументите на корифея на науките, са че няма да завери семестъра на колегата ! Сериозен аргумент !
    bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от nickyto Покажи съобщение
      Не обиждай доцента ! Той е СВЕТИЛО !!!


      Само дето аргументите на корифея на науките, са че няма да завери семестъра на колегата ! Сериозен аргумент !
      Най малко го засягам него, нали трябва да изучим момчето ..а и другите светят....има и ксенони..
      Last edited by Бобби; d.m.y г., 10:38.
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Ранобудниче Покажи съобщение
        Доколкото усещам ситуацията, обаче, ако колегата е пределно настоятелен, изисквайки обяснения от преподавателя, има реален риск да пропусне да си вземе изпита.

        Предлагам ви да изчакате с търсенето на отговор, докато мине изпитната му дата
        На 05.11.2011 ми е изпита по химия.След изпита ще си запиша думичка по думичка какво ми е казал и ще споделя с ВАС

        п.п. а какво ли ще стане,ако го питам преди изпита ?
        Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
        ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

        YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

        Comment


        • #94
          Аз слагам двутактово масло в нафтата от доста години.Това съм го научил преди 30 години от един приятел, който работеше тогава в ДК и там слагали на всички дизели само ,че обикновено двигателно масло М10Д.
          Между другото дизеловият двигател работи перфектно само със масло без никаква нафта.Например трансформаторно масло.Това през лятото когато е топло времето.През зимата трябва да се подгрява.Пробвано е.Все пак дизеловият двигател е конструиран да работи с растително масло а не с нафта.Причината да се използва нафта е само икономическа.
          Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
          Ducati ST2

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от cufti Покажи съобщение
            Все пак дизеловият двигател е конструиран да работи с растително масло а не с нафта.Причината да се използва нафта е само икономическа.
            Ся тука разбули диховете
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #96
              Бе той дизела може да работи с всичко, което при сгъстяване се самозапалва, стига обаче "нещото" да е достатъчно пречистено - темата е за съвсем различно "нещо"
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от badmadafaka
                Да вдигна малко тая тема със следното (питане към разбирачите по въпроса): Днес говорихме с мой познат който ако не друго, има дълъг опит с всякакви коли и двигатели точно за добавяне на двутактово масло в нафтата... Той ми каза, че маслото "гонело" парафина от нафтата... Аз се замислих дали това не е причината както казвате да работят моторите "по-гладко" - ако няма парафин, в двигателя влиза нещо доста по-чисто, обаче пък тоя парафин ако е "изгонен" от нафтата която влиза в рейката не виждам къде на друго място може да е освен утаен в резервоара и по тръбите до ГНП/рейката... Което не е куул.
                Та кажете дали случая е такъв или друг...

                И в горивния филтър ще видиш парафина, особено добре се вижда при камионите, чиито горивни филтри са с прозрачна чашка. В това студено време /около и под -10 градус/ тая чашка е като пълна със сняг, а не с нафта... това е именно парафина.
                bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

                Comment


                • #98
                  Според казаното от badmadafaka ме навежда на мисълта ,че почитателите на карането на резерва може и да останат изненадани в един момент и да остане само парафин в един момент .
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #99
                    Няма начин.Парафина си джитка където му е кеф,долу,горе,лепи се по филтрите и засяда в тръбите.Той и лятото си е там,само че е е по-течен.

                    Маслото в нафтата,е една мнооого стара и изпитана рецепта.Нищо лошо неможе да стане на двигателя,напротив,стига да не се предозира,защото тогава цапа.Двутактовото масло между 5-10 грама на литър,е най-добрата пропорция.Двигателя работи по-мекичко и по-мазно,мисля че всеки може да си обясни защо.


                    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                    Comment


                    • Преди да сте анатемосали гадния парафин, нека си изясним нещо.
                      И нафтата и другите горива се състоят от въглеводороди, които са главно два вида: парафини и ароматни или другояче казано - бензоли.
                      Именно бензолите са крайно нежелателни в горивата.
                      Така, че колеги, вие си карате по принцип с парафини.
                      Въпроса е, че тия с по-голямо число имат по-висока температура на топене и следователно при по-ниски температури се втвърдяват.
                      Маслото и то особено двутактовото, има свойството да разтваря голяма част от тия парафини, както и други смолисти добавки.
                      Слагат се и други неща,като бензин, керосин и др. за да се разтварят тежките парафини.
                      Борбата е стара.
                      А иначе, дизела е бил разработван първоначално за работа на въглищен прах. После е преработен за работа на петрол и чертежите са дадени на Русия.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от badmadafaka
                        Да вдигна малко тая тема със следното (питане към разбирачите по въпроса): Днес говорихме с мой познат който ако не друго, има дълъг опит с всякакви коли и двигатели точно за добавяне на двутактово масло в нафтата... Той ми каза, че маслото "гонело" парафина от нафтата... Аз се замислих дали това не е причината както казвате да работят моторите "по-гладко" - ако няма парафин, в двигателя влиза нещо доста по-чисто, обаче пък тоя парафин ако е "изгонен" от нафтата която влиза в рейката не виждам къде на друго място може да е освен утаен в резервоара и по тръбите до ГНП/рейката... Което не е куул.
                        Та кажете дали случая е такъв или друг...
                        Нищо не гони маслото.Просто разтваря парафина,променяйки съотношението на въглеводородите и парафина си изгаря в двигателя.
                        Това черно прикъдяване е точно от него.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от badmadafaka
                          Хм, да не би пък да е имал предвид, че маслото "гони" парафина от резервоара тогава (ако е така както казваш и маслото просто спомага за разтварянето му в горивото)..?
                          Схванал си го!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • Една от съставките в двутактовото масло вероятно спомага за по-добро разтваряне на парафина.Същата която спомага за пълното разтваряне на маслото в бензина,едно време е била боров терпентин,сега вероятно е нещо още по-ефикасно.
                            Last edited by 546; d.m.y г., 02:56.

                            Comment

                            Working...
                            X