Известие

Collapse
No announcement yet.

Размисли относно скоростта и средната скорост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колега, виждам ли някакви опити за заяждане или така ми се струва?

    Не, в никакъв случай!Изказвам личното си мнение ,базирано на среден брой години зад волана(22) и среден брой изминати километри(около 500 000).
    Наблюдението ми е ,че бързането води до малка полза и голяма доза пренапрежение.То пък замъглява преценката.Бързаме когато закъсняваме(това ни кара да не сме изцяло съсредоточени в шофирането),предприемаме рисковани маневри,те пък водят до психическо и физическо натоварване и... ...не го пожелавам на никого , но статистиката е такава - грешка, в голям брой от случаите с тежки последици.
    Пак повтарям - не се заяждам , така се стига до консенсус- всеки излага гледна точка ,приема критика и пр.Аз лично предпочитам да не бързам и да стигна там за където съм тръгнал със спокоен дух и в добра физическа форма.Иначе казано - за мен пътуването без даване на зор е по-комфортно.Мисля ,че са малко хората, които изпитват удоволствие от напрегнато ,дълго пътуване.
    ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от nightroller Покажи съобщение
      има го на страниците на АутоБилд - Пинко е добър шофьор и резултата му е доста показателен - ако няма друг вариант да се придържаме към неговия тест - подкрепям го с две ръце.
      Да, вярно е, ама чак сега видях тази тема.

      Та теста бе следния - маршрут София-Кулата и обратно (около 200 км в една посока). С новото BMW 550i xDrive 407 к.с. и 600 Нм от 1750 до 4500 об./мин. Абе зверска кола.

      В делничен ден, сряда, имаше си трафик. На отиване към Кулата карах като ненормален, изпреварвах рисковано и без много видимост (но не и безрасъдно) всичко по пътя, дефилето на Кресна го взех буквално на две гуми, карах колкото може колата (а тая кола може много, вервайте ми), абе откачена работа. Естествено, в населените места и около камерите намалявах. Сигурно всички по пътя са ме псували, пристигнах на Кулата потен, разтреперан и отвратен от себе си. Спирачките смърдяха, дисковете бяха синкави, разхода беше над 15 л/100 км (хем пътя надолу към Кулата е леко нанадолнище).

      Обърнах към София, на връщане карах като баба, спазвах ограниченията (макс +10 км/ч отгоре), не изпреварвах без 1 км видимост, просто бях за пример, пуснах си хубава музика и се наслаждавах на хубавия автомобил. Пристигнах спокоен, дори отпочинал, разходът беше смешен (под 9 л/100 км).

      Ми това е. При кретенското шофиране бях по-бърз с 12 минути. Или с постоянен риск за себе си и околните бях спестявал по 6 минути на 100 километра.

      Не си струва, вервайте ми.
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • #33
        ...
        Last edited by nightroller; d.m.y г., 07:35.
        Tormentvm In Dvm Demens

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
          ...Ми това е. При кретенското шофиране бях по-бърз с 12 минути. Или с постоянен риск за себе си и околните бях спестявал по 6 минути на 100 километра.

          Не си струва, вервайте ми.
          Да де, ама тия дето карат бързо и рисковано не мисля, че броят минутите, т.е. има друга причина да карат така.

          Относно теста: мисля, че ще бъде много по-точно ако е с 2 коли в една посока, тръгващи едновременно. Така условията са най-близки. Иначе се връщаме в първия пост.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
          Блог за работа и кариера

          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
            Да де, ама тия дето карат бързо и рисковано не мисля, че броят минутите, т.е. има друга причина да карат така.

            Относно теста: мисля, че ще бъде много по-точно ако е с 2 коли в една посока, тръгващи едновременно. Така условията са най-близки. Иначе се връщаме в първия пост.
            Мда, движението също е съществен фактор, при мен на отиване беше малко по-натоварено. Но при всички случаи разликата едва ли ще е повече от 10 минути.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #36
              Неведнъж са ми казвали, че съм карал темпераментно - е, ми за мен това е удоволствието от шофирането и не случайно съм си купил Алфа, но напоследък карам така за удоволствие все по-рядко, предимно когато съм сам в колата.Усещам, че не им е комфортно на пътниците, когато на мен ми е хубаво, а също така когато се движа с по-висока скорост затруднявам преценките на останалите участници в движението.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #37
                И на Пинко теста (видях, че вече са го споменали)и и други подобни-правени от най различни шофьори, доказват наистина че максимум половин час може да се спечели н разстояние от 300 км примерно.Тоест бързокаращите, които създават опасности, подчертавам и не се съобразяват с пътната обстновка и участниците са си направа престъпници.В някои западни, демек развити държави, по тези причини подобно явление е престъпление по законовите им разпоредби.Тоест участника може и да бъде осъден
                Last edited by fred; d.m.y г., 19:25.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                  И на Пинко теста (видях, че вече са го споменали)и и други подобни-правени от най различни шофьори, доказват наистина че максимум половин час може да се спечели н разстояние от 300 км примерно.Тоест бързокаращите, които създават опасности, подчертавам и не се съобразяват с пътната обстновка и участниците са си направа престъпници.В някои западни, демек развити държави, по тези причини подобно явление е престъпление по законовите им разпоредби.Тоест участника може и да бъде осъден
                  Да де, но както знаеш - прекален светец и Богу не е драг.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Интересно ми е слагате ли в тия размисли всички знаци или не?
                    Че то има очевадни безумия по някои маршрути, през 5 км. завой/отбивка/бензиностанция/кръчма и знак 60.
                    И като сложим населените места в които е силно препоръчително да не се правят глупости, средната скорост ако се спазва всеки знак отиде на 50 км/ч.

                    Та не ни трябва агресивно шофиране, бой по разни каски трябва, да се промени инфраструктурата.
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #40
                      след малко тръгвам за софия и пак ще засека, залагам 3 ч 45 минути по всички ограничения
                      sigpic
                      днес съм в почивка ---

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                        Интересно ми е слагате ли в тия размисли всички знаци или не?
                        Че то има очевадни безумия по някои маршрути, през 5 км. завой/отбивка/бензиностанция/кръчма и знак 60.
                        И като сложим населените места в които е силно препоръчително да не се правят глупости, средната скорост ако се спазва всеки знак отиде на 50 км/ч.

                        Та не ни трябва агресивно шофиране, бой по разни каски трябва, да се промени инфраструктурата.
                        За мен шофирането е предимно мисловен процес.
                        Много зависи - когато някой шантав перка пред теб със сходна на твоята скорост и разчиства по отношение на опасности и радари било то дори и някакъв бус - караш на прилично разстояние, но когато си водещ в колоната чакаш някой по-луд от теб да те изпревари и да води, а тогава е лесно.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                          Да де, но както знаеш - прекален светец и Богу не е драг.
                          Е разбира се, то човек все ще понадуе някъде, важното е да не е опасно-това да преценява, щото днеска четох за някакъв с книжка от април, загинал с 150 км в някакъв стълб...
                          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                          Нагоре по стълбата, която води надолу
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                            Е разбира се, то човек все ще понадуе някъде, важното е да не е опасно-това да преценява, щото днеска четох за някакъв с книжка от април, загинал с 150 км в някакъв стълб...
                            Е, ми Фреди - трябва да е в кондиция както машината така и водача.
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Коле, помниш на връщане от Силистра... яко каране от моя страна след Плевен и по магистралата. Докато Вальо през цялото време е карал яко (както винаги ) и почти 100 км е стопил за 5 часовото ни прибиране . Аз подкрепям бързото шофиране, когато
                              - човек е сигурен в колата си,
                              - не пречи на другите участници в движението (докато те не му попречат)
                              - кара над ограниченията само с повишено внимание (и включен радар детектор )...
                              Возя се с 159 1.9 JTDm 150
                              Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

                              Comment


                              • #45
                                Карането с висока скорост си е отговорност и по-добре да не се захващат хора, които не са сигурни в себе си и машината, но от друга страна не трябва да се главозамайваме в сигурността на преценките си.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X