Известие

Collapse
No announcement yet.

Размисли относно скоростта и средната скорост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от nightroller Покажи съобщение
    а мога да ви предложа още един фактор - пътя или иначе казано нормална скорост при най-малко изминато разстояние за да ме разберете ще илюстрирам - карате или се стараете да карате в идеалната права и колкото се може по-плавно - така получавате няколко неща - изключително висока средна скорост, спящи пасажери, и една добра икономия на гориво ако искате обяснение съм готов да го развия тука - ако не питайте Влади Кулев (Топ Гиър)
    Да всичко това е прекрасно, но когато влезеш в трафик нещата се променят и тогава се разбира кой, кой е.
    Първоначално публикувано от nightroller Покажи съобщение
    значи моята теория е, следната базирана на возене ввднъж с една лимузина на, какво беше това националната служба за охрана, всеки един път е достаъчно широк за да се движите в платното но с идеална права през завоите, плавно колкото може повече и т.н. тогава се постига максимален комфорт на возене, добър разход, както и доста висока средна скорост без да се налага да се кара като олигофрен много е лесно за постигане и за да го направите, според мен, знайте едно - нашата марка автомобили имат огромен ресурс за това - ако мислите, че сте го достигнали и на 20% се лъжете
    Доста често им става по-бързо лошо на пътниците, когато ги возиш плавно с голяма скорост по завоите пък и на прави - една позната и стана лошо по Хемус и се учуди защо така е станало, но като разбра, че сме се движили със 170км./ч. се успокои.
    Last edited by old alfist; d.m.y г., 01:14.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от nightroller Покажи съобщение
      значи моята теория е, следната базирана на возене ввднъж с една лимузина на, какво беше това националната служба за охрана, всеки един път е достаъчно широк за да се движите в платното но с идеална права през завоите, плавно колкото може повече и т.н. тогава се постига максимален комфорт на возене, добър разход, както и доста висока средна скорост без да се налага да се кара като олигофрен много е лесно за постигане и за да го направите, според мен, знайте едно - нашата марка автомобили имат огромен ресурс за това - ако мислите, че сте го достигнали и на 20% се лъжете
      Май само Боян ми схвана идеята на темата. Т.е. дали ще караш с постоянна скорост 130 по пътя или ще засилваш до 160 и като застигнеш някого ще биеш спирачки, средната скорост ти е една и съща.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
        Да всичко това е прекрасно, но когато влезеш в трафик нещата се променят и тогава се разбира кой, кой е.

        Доста често им става по-бързо лошо на пътниците, когато ги возиш плавно с голяма скорост по завоите пък и на прави - една позната и стана лошо по Хемус и се учуди защо така е станало, но като разбра, че сме се движили със 170км./ч. се успокои.
        Така сега аз съм далеч отмисълта да се изкарвам, че карам идеално защото това не е така но - карал съм баща ми, който го гони голямо шубе от високи скорости, само веднъж се налагаше да бързаме към Трявна - карал съм със 190 а въпросният ми баща през цялото време чете вестник на задната седалка (предварително му го бях купил за да не ми гледа километража и да ми дудне в ухото )

        При нашите коли високата скорост не се усеща и държа да кажа високата скорост не е опасна! в никакъв случай!
        непредвидимото поведение на водач с висока скорост е опасно, неразумното каране и непознаване на автомобила при висока скорост са опасни - но другото не е!

        Проблема при повечето шофьори на автомобили със възможности (на автмобилите не на шофьорите) е че не преценяват ситуации и то не защото са тъпи а защото нямат концентрация - тези хора непректъснато се занимават с друго но не и с наблюдение на пътя - карат се с жена си, занимават се е радиото, настройват климатика, пият докато карат и какво ли не ...

        Просто за да се придвижвате бързо демек с висока средна скорост (което е единствения показател за бързо придвижване) имайте максималната концентрация предвид скоростта, карайте предвидимо и имайте предвид ситуации няколко секунди напред в бъдещето. Да тогава ще се едни изключтелно скучни шофьори (за останалите хора в колата) но ще пристигнете бързо там закъдето сте тръгнали, ще имате добър разход и след като пристигнете ще си продължите да си бъдете същия забавен човек а и всички ще искат да се возят при вас
        Tormentvm In Dvm Demens

        Comment


        • #64
          па си карам на круиз контрол на макс светкам перманентно от 2 км да ме видат и средната ми скорост и разход са сложни числа.

          ко ми пука ?


          трол капан
          sigpic
          днес съм в почивка ---

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
            па си карам на круиз контрол на макс светкам перманентно от 2 км да ме видат и средната ми скорост и разход са сложни числа.

            ко ми пука ?


            трол капан
            С тези контроли, не е ли голяма скука - аз ако съм с такова ще заспя.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              С тези контроли, не е ли голяма скука - аз ако съм с такова ще заспя.
              ако пътуваш толкова извънградско като мен без круз контрол не става ...

              освен това имам една стара контузия на десния крак и не мога да държа повече от час и половина-два педала на газта, с круз контрола ми е екстра качество
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • #67
                Аз ще трябва да се съглася със Стоян - ако имате възможност винаги пътувайте вечер.
                С 'Пунтото', дето е никаква кола и има едва 95к.с., съм постигал 116км/ч средна скорост по маршрута София-Бургас, съвсем спокойно пътуване с 4 човека и багаж в колата, НО потеглихме в 23ч. в неделя.
                Липсата на 'препядствия' е разковничето, както се опита да намекне и Кольо - може да се силите и с 300км/ч, но в момента в който намалите зад някой ТИР всичкото зобене отива на вятъра....
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                  Аз ще трябва да се съглася със Стоян - ако имате възможност винаги пътувайте вечер.
                  С 'Пунтото', дето е никаква кола и има едва 95к.с., съм постигал 116км/ч средна скорост по маршрута София-Бургас, съвсем спокойно пътуване с 4 човека и багаж в колата, НО потеглихме в 23ч. в неделя.
                  Липсата на 'препядствия' е разковничето, както се опита да намекне и Кольо - може да се силите и с 300км/ч, но в момента в който намалите зад някой ТИР всичкото зобене отива на вятъра....
                  Да, това несъмнено е така при млади и нормалновиждащи хора, но не си мисли, че няма трафик и нощно време - тировете също пътуват нощем.
                  Зависи какво ще нацелиш в момента.
                  Last edited by old alfist; d.m.y г., 21:55.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                    Да, това несъмнено е така при млади и нормалновиждащи хора, но не си мисли, че няма трафик и нощно време - тировете също пътуват нощем.
                    Зависи какво ще нацелиш в момента.
                    подкрепям - това за нощното каране са пълни глупости. нашите пътища нямат никаква маркировка, мантинелите са стари и магистралите не са осветени. Карането нощем е в по-голям риск от всяко друго. Не го четете Стоян, той е младо момче и е още в гаранция
                    Tormentvm In Dvm Demens

                    Comment


                    • #70
                      който е недоскив да не кара нощем, аз за щастие мога да се похваля с много добро зрение (да чукам на дърво) и не ми е ни най-малък проблем
                      sigpic
                      днес съм в почивка ---

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от nightroller Покажи съобщение
                        подкрепям - това за нощното каране са пълни глупости. нашите пътища нямат никаква маркировка, мантинелите са стари и магистралите не са осветени. Карането нощем е в по-голям риск от всяко друго. Не го четете Стоян, той е младо момче и е още в гаранция
                        И аз подкрепям това до някъде.
                        По празниците около 22.09. щъкнах до Рилския манастир и околността. Тръгнах от Благоевград към София около 21ч. защото си мислех, че ще е слаб трафика. Отвратително беше в началото, защото имаше трафик и в двете посоки - коли, камиони, автобуси... На всичкото отдолу имаше и доста нерегулирани ксенони, които направо ти "дерат" очите и единственото което те спасява е осевата линия или банкета. Но се родих направо като стъпих на магистралата. Няма заслепяване, можеш да изпреварваш, направо рахат си беше.
                        Ако се кара само по магистрала, или повечето време по нея, съм съгласен с нощно придвижване. Но ако ще се движи по първокласните ни пътища, човек се претоварва и може да стане сакатлък.
                        145, 1.6 boxer
                        156, 2.4 JTD - ex
                        Giulietta, 2.0 JTDm

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщение
                          И аз подкрепям това до някъде.
                          По празниците около 22.09. щъкнах до Рилския манастир и околността. Тръгнах от Благоевград към София около 21ч. защото си мислех, че ще е слаб трафика. Отвратително беше в началото, защото имаше трафик и в двете посоки - коли, камиони, автобуси... На всичкото отдолу имаше и доста нерегулирани ксенони, които направо ти "дерат" очите и единственото което те спасява е осевата линия или банкета. Но се родих направо като стъпих на магистралата. Няма заслепяване, можеш да изпреварваш, направо рахат си беше.
                          Ако се кара само по магистрала, или повечето време по нея, съм съгласен с нощно придвижване. Но ако ще се движи по първокласните ни пътища, човек се претоварва и може да стане сакатлък.
                          ете точно това имах предвид и аз. Значи пътищата минават през населени места а там пияни бол, пият и карат каквото намерят - шофирал съм нощем доста и знам какво е (все пак вижте ми ника) налитал съм на пияни с каруци, пръснати гуми в средата на шосето, заспали шофьори, животни, какво ли не ... това имах предвид, през нощта има стотици потенциални опастности.
                          Tormentvm In Dvm Demens

                          Comment


                          • #73
                            Добре де, както ви е удобно.
                            Просто ние си държим на мнението, че през ноща НА НАС ни е по-удобно, а явно и по-бързо, що се отнася до средната скорост, за която е темата
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                              Добре де, както ви е удобно.
                              Просто ние си държим на мнението, че през ноща НА НАС ни е по-удобно, а явно и по-бързо, що се отнася до средната скорост, за която е темата
                              точно така, за мен нощес просто е по-удобно, взел съм предвид всичките неща, които боян изтъкна и съм преценил, че въпреки това предпочитам малките часове

                              за мен най-опасно е рано сутрин да се пътува - тогава хем от онези пияните има, хем от неизтрезнелите, хем от заспалите, хем от лудите доставчици с фирмения дизел, дето карат като на париж-дакар
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                                Добре де, както ви е удобно.
                                Просто ние си държим на мнението, че през ноща НА НАС ни е по-удобно, а явно и по-бързо, що се отнася до средната скорост, за която е темата
                                Аз се съгласявам с вашето мнение, защото в някакъв момент от живота си наистина съм усещал по същия начин нощното шофиране, което си има предимства - да речем, фаровете на другите участници в движението при завои и някои кръстовища осигуряват ориентир, който на дневна светлина не съществува, както и стоповете на движеща се в същата посока кола могат да помогнат за преценка за разстояние и др..
                                Last edited by old alfist; d.m.y г., 19:07.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X