Известие

Collapse
No announcement yet.

Монтирах генератор за газ на Браун

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Генератора според проиэводителя проиэвежда 90-120 литра гаэ на час.
    Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
    Ducati ST2

    Comment


    • #62
      взимаме 100 литра газ на час с атмосферно налягане. 2/3 от него са водород примерно. значи имаме 66литра при енергийна плътност на водорода при атмосферно налягане - 0,01079 MJ/L или общо 0,719мегаджаула. това са 199ватчаса енергия в тия 66 литра. за получаването им сме изразходили 400 вата

      -как се казваш
      -елка
      -смяяяяятаааайййй
      точка

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        взимаме 100 литра газ на час с атмосферно налягане. 2/3 от него са водород примерно. значи имаме 66литра при енергийна плътност на водорода при атмосферно налягане - 0,01079 MJ/L или общо 0,719мегаджаула. това са 199ватчаса енергия в тия 66 литра. за получаването им сме изразходили 400 вата

        -как се казваш
        -елка
        -смяяяяятаааайййй
        Ако приемем ,че колегата cufti ни е дал точна информация за изразходваното количество вода,то следва:
        33гр водород по 24л/мол=792литра общо за 800 км.
        ако средната скорост е към 80 км/ч значи генератора е работил 10 часа или към 80 литра на час,но това е обем за 1 мол при 20 градуса целзий,някъде из описанието четох ,че работи при по-висока температура до към 50 градуса което би добавило още няколко литра на мол,но ги смятам за по стандартно при 20 градуса ,а който иска вероятно в интернет ще намери информация или направо някой софтуер за температурните изменения на обема на водорода в газообразно състояние.
        Написаното от колегата Колев съпоставено с моите бакалски сметки относно изразходваното количество вода дава сходни резултати,разминаване има заради температурата на газовете и/или неточно измерено количаство вода . Като цяло излизат сметките + – 20 %.Излиза ,че си работи напълно нормално и покрива в задоволителна степен параметрите посочени от производителя така ,че клиента няма право да се сърди на никой освен на себе си ,Като цяло повишава разхода на нафта незначително.Друга полза освен за производителя и аз също като колегата Колев не мога да открия, но пък за сметка на това повишаването риска от пожар,слаб взрив,увреждане на алтернатора и акумулатора си е съвсем реално.


        Колега Пачито,
        Вие имате ли някъкъв коментар или ще я карам без мезе?

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
          Ако приемем ,че колегата cufti ни е дал точна информация за изразходваното количество вода,то следва:
          33гр водород по 24л/мол=792литра общо за 800 км.
          ако средната скорост е към 80 км/ч значи генератора е работил 10 часа или към 80 литра на час,но това е обем за 1 мол при 20 градуса целзий,някъде из описанието четох ,че работи при по-висока температура до към 50 градуса което би добавило още няколко литра на мол,но ги смятам за по стандартно при 20 градуса ,а който иска вероятно в интернет ще намери информация или направо някой софтуер за температурните изменения на обема на водорода в газообразно състояние.
          Написаното от колегата Колев съпоставено с моите бакалски сметки относно изразходваното количество вода дава сходни резултати,разминаване има заради температурата на газовете и/или неточно измерено количаство вода . Като цяло излизат сметките + – 20 %.Излиза ,че си работи напълно нормално и покрива в задоволителна степен параметрите посочени от производителя така ,че клиента няма право да се сърди на никой освен на себе си ,Като цяло повишава разхода на нафта незначително.Друга полза освен за производителя и аз също като колегата Колев не мога да открия, но пък за сметка на това повишаването риска от пожар,слаб взрив,увреждане на алтернатора и акумулатора си е съвсем реално.


          Колега Пачито,
          Вие имате ли някъкъв коментар или ще я карам без мезе?
          На така представения подробен анализ на ситуацията, драги ми колега 546, не виждам как бих могъл да опонирам, освен да предложа да изчакаме развитие по случая и реално представени емперични доказателства "За" или "Против" показаните дотук научни теоритични разсъждения. Междувременно предлагам да прекараме по-приятно времето с консумация на напитки, отличаващи се от водата с алкохолния си градиент
          145, 1.6 boxer
          156, 2.4 JTD - ex
          Giulietta, 2.0 JTDm

          Comment


          • #65
            Случайно се оказа че един мой познат монтира такива генератори.Монтирал е и на пасата си и е много доволен, казва за около 38% икономия на нафта.Разбрах че ги купува от някаква фирма.Ако искате подробности мога да попитам, набързо се видяхме не знам друго сега.Доколкото разбрах има широк диапазон от цени, вероятно и качество.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #66
              щом е в бизнеса с генератори, няма да каже нещо различно.
              точка

              Comment


              • #67
                И като гледам си от Варна а те точно от там купуват хората и може да се окаже че познаваш точно този човек...
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #68
                  Питай го тоя с 38% за разхода на вода,другото ни е ясно вече.Остава да е някой твой колега от теца

                  Comment


                  • #69
                    Момчета, ще излезете големи ентусиасти - аз такова чудо не смея да си слагам на колата.
                    Произдводителя не го е предвидил и не е ясно какви процеси ще се развиват - ще вземе да ми ръждяса нещо по колата, но и аз ще следя с интерес експериментите.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Все се надявам да измисли някой нещо дето да премахне разхода на тунджа,но никой не ще да ме светне,ако може и гравитацията да понамалее малко,че ми тежи корема.

                      Comment


                      • #71
                        Ей т'ва намерих http://clubs.dir.bg/showthreaded.php...collapsed&sb=5
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #72
                          Ми не е колега от ТЕЦа, пък и аз работя в топлофикация, ма то е същото но в умален вариант.Разбирам намека за 38% разход на вода, не му правя реклама, пък и той знае че лесно няма да ме убеди.Можех да поискам някаква информация или отзиви от клиенти, ама аз не проявявам интерес, пък гледам и вий...тъй че за какво да се разкарвам.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #73
                            Който е внимавал в часовете по химия/физика му е ясно че стандартната електролиза е много ниско ефективна. Така , че няма нужда от безсмислени сметки базирани на науката , която познаваме към момента. Без абсурдни експерименти обаче не може да се постигне напредък в науката.
                            За тези генератори твърдят че използва някакъв вид резонанс , с който електролизата става много по-ефективна.
                            ...

                            Comment


                            • #74
                              И яз на туй разчитам.За това ме интересува разхода на вода.

                              Comment


                              • #75
                                Колеги,аз приключих с експериментите.
                                Извода е,че няма икономия на гориво от този генератор.
                                Разход в София 12.3 литра.
                                Разход извън София 8-8.5 литра.
                                Изминах 1 600 км.
                                Като вървене също няма разлика.Явно положителния ефект се компенсира с производството на енергия.

                                Хубавото е, че нямах проблеми с акумулатора.
                                Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                                Ducati ST2

                                Comment

                                Working...
                                X