Известие

Collapse
No announcement yet.

Монтирах генератор за газ на Браун

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ми аз не случайно писах че трудно могат да ме убедят в ползата от този генератор.Освен него имам и други познати дето са го монтирали и са видели "ефекта".Исках да предложа някаква информация от кухнята ама...Ако предположим че една кола гори 10 на 100,то за 10км изгаря 1 л. нафта то при 30% икономия ще ни трябват 0,7 л. нафта.Енергията на останалите 0,3л.трябва да дойде от генератора, а ме съмнява количеството газ което може да произведе да отдели тази енергия.За кипването на 1л. вода е необходимо да внесеш някакво количество енергия което е константа.Това количество може да се получи от различни горива но количеството на горивото ще е различно и ще нараства с намаляване на неговата калоричност и плътност.Освен тоз да твърди упорито за 38% икономия, другите 2-3 се отказаха.На теория не знам но на практика не се получава.Ма в скоро време ще прескоча да видя за кво иде реч.За тоя генератор от две години се говори във Варна и ако действително имаше файда някой ще стане милионер.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #77
      Аз невиждам причина дори и с неефективен генератор да не стане милионер.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
        Аз невиждам причина дори и с неефективен генератор да не стане милионер.
        Икономията е майка на мизерията.

        Както казва един приятел: богат се става с печелене, а не от икономии.
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #79
          На мен ли го казваш това,дето карам Алфата с най-висок разход на нафта според съответната тема във форума,че наливам чат пат и от скъпата,като объркам маркучите.Боли ме края на гърба мен колко нафта наливам,педала е винаги до долу, просто се кефя на откровенните измамници,които прибират кинтите на доверчивите спестовници.

          Comment


          • #80
            Ми гори ми 12 бензин.Не ща да чуя за газ.На работа имам 4 двигеталя на природен газ, ама те така са си изчислени - за два вида газ.Така съм съгласен.Ма да се опитвам да се надлъгвам с газ , вода... не ща.Ако не ми изнася някой ден ще си взема малолитражка.Само казах че мога да поразпитам за туй онуй ама ми резнаха крилцата.Между другото тоя познат дето се занимавал с монтажа им сподели че от няколко дена не може да открие този дето доставял въпросните у-ва.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #81
              Жалко - таман се позаинтересувах от изобретението и всичко се провали, но да не губим надежда.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #82
                Май не можел да си изпълни договореното и се покрил.Абе рано е още за такива експерименти.Да сложи на ладата ми едно такова, да видя че ще свали разхода с 2-3 литра .Ама не иска.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #83
                  Интересно как не бях забелязал темата досега.
                  Искам да попитам колегата сдобил се с генератора - след монтирането му направиха ли ти някакви корекции на електрониката? Принципно кола с ECU се нуждае от интервенция. Трябва да се поиграе малко с притока на гориво в посока неговото понижаване иначе не постигаш нищо освен по-пълно изгаряне, което само по себе си не може да доведе до икономия.
                  Подобен род генератори са най-достъпни и лесни за игра в домашни условия на автомобили с карбуратор.
                  The greatest of all scientific hobbies!

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                    Интересно как не бях забелязал темата досега.
                    Искам да попитам колегата сдобил се с генератора - след монтирането му направиха ли ти някакви корекции на електрониката? Принципно кола с ECU се нуждае от интервенция. Трябва да се поиграе малко с притока на гориво в посока неговото понижаване иначе не постигаш нищо освен по-пълно изгаряне, което само по себе си не може да доведе до икономия.
                    Подобен род генератори са най-достъпни и лесни за игра в домашни условия на автомобили с карбуратор.
                    това е другата широкоразпространена заблуда. газа е водород и кислород - тоест не ти е необходим допълнително кислород. обема на газа намалява обема постъпващ въздух.обема на тоя въздух еку-то го мери и си прави сметката за горивото. отделно има и обратна връзка през ламбда сондата. тоест корекция на екуто не е необходима. но пак казвам, обема на тоя газ е толкова малък че просто е смешно да има някакъв ефект.
                    отделно пък при дизелите въздуха е повече отколкото е необходим.
                    точка

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      това е другата широкоразпространена заблуда. газа е водород и кислород - тоест не ти е необходим допълнително кислород. обема на газа намалява обема постъпващ въздух.обема на тоя въздух еку-то го мери и си прави сметката за горивото. отделно има и обратна връзка през ламбда сондата. тоест корекция на екуто не е необходима. но пак казвам, обема на тоя газ е толкова малък че просто е смешно да има някакъв ефект.
                      отделно пък при дизелите въздуха е повече отколкото е необходим.
                      Аз имах предвид конкретно в случая на колегата, защото не малко пъти на тия коли ламбдите им забиват я на богата, я на бедна смес и тогава все тая обратната връзка. А дали ще измери количеството постъпил газ можем само да гадаем защото ще зависи изцяло от мястото му на подаване. Не малко пъти съм виждал да се подава къде ли не. А и сам каза, че газа е прекалено малък, така че от допълнителен въздух винаги има нужда. Виж може да я избегнеш ако правиш електролиза под високо налягане, но нещо не ми е ясно как ще набуташ такъв генератор под капака с всеобщо разпространения home made метод.
                      Въпреки всичко продължавам да твърдя, че заигравката при карбуратор е по-интересна отколкото при пълна инжекция.
                      The greatest of all scientific hobbies!

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                        Въпреки всичко продължавам да твърдя, че заигравката при карбуратор е по-интересна отколкото при пълна инжекция.
                        Джипа на колегата е 2.9 Турбо дизел с 10 клапана . Познат ни е още от Мерцедесите през '90-те години . Няма ламбда сонди , няма инжекции
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                        Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                        Ex: BMW E61 530 Xi

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                          Аз имах предвид конкретно в случая на колегата, защото не малко пъти на тия коли ламбдите им забиват я на богата, я на бедна смес и тогава все тая обратната връзка. А дали ще измери количеството постъпил газ можем само да гадаем защото ще зависи изцяло от мястото му на подаване. Не малко пъти съм виждал да се подава къде ли не. А и сам каза, че газа е прекалено малък, така че от допълнителен въздух винаги има нужда. Виж може да я избегнеш ако правиш електролиза под високо налягане, но нещо не ми е ясно как ще набуташ такъв генератор под капака с всеобщо разпространения home made метод.
                          Въпреки всичко продължавам да твърдя, че заигравката при карбуратор е по-интересна отколкото при пълна инжекция.
                          13-те лъжи на брауновия газ
                          http://cr4.globalspec.com/thread/351...ky-13-HHO-Lies

                          устройството не може да произведе повече енергия отколкото консумира, това е простата истина.
                          точка

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
                            Джипа на колегата е 2.9 Турбо дизел с 10 клапана . Познат ни е още от Мерцедесите през '90-те години . Няма ламбда сонди , няма инжекции
                            И?

                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            13-те лъжи на брауновия газ
                            http://cr4.globalspec.com/thread/351...ky-13-HHO-Lies

                            устройството не може да произведе повече енергия отколкото консумира, това е простата истина.
                            Това е ясно и е в пълна сила за всяко едно устройство. Не само за това. Въпроса е дали енергията, която вкарваш, респективно която получаваш е на по-ниска себестойност от себестойноста на горивото ако използваш само него.
                            The greatest of all scientific hobbies!

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                              И?



                              Това е ясно и е в пълна сила за всяко едно устройство. Не само за това. Въпроса е дали енергията, която вкарваш, респективно която получаваш е на по-ниска себестойност от себестойноста на горивото ако използваш само него.
                              източника на енергия на един автомобил е само един и е това което сипваш в резервоара. всичко друго е консуматор на тая енергия. фактически тая клетка е само консуматор, ти енергия от нея не получаваш. разбираш ли. фактически тя при всички положения ти качва разхода. да направим ли схема на енергията, въпреки че вече и тестовите резултати на колегата пуснал темата са налични.
                              точка

                              Comment


                              • #90
                                Хубаво де- 5000 лв за този, който ми монтира, каквото той пожелае на колата и ми смъкне разхода с 30% по обичайния ми маршрут в града. Но условието е колата да продължава да се движи на бензин и да си запази мощността.

                                Айде да видиме кой от привържениците на брауновия газ иска да изкара едни лесни 5000 лв?


                                П.С. срещу моите пари искам той да сложи 500 лв.
                                Lexus IS200

                                Comment

                                Working...
                                X