Известие

Collapse
No announcement yet.

Снимка на Цариградско

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Има си компетентни органи, които наистина компетентно трябва да определят ограниченията, защото плюс сигурността, която е най-важна, трябва да се мисли и за пропускателната способност.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #47
      Между другото странно е това дето казваш за точно 100 като скорост защото страшно много пъти се е случвало да ме натиска някой, да ми свирка, святка, бибитка и какво ли още не в града (или примерно по път преди да се кача на магистралата) и да ме изпреварва "курвенски" със засичане и всички останали екстри (като неподаване на мигач, биене на спирачки пред мен и т.н.) и изведнъж се качваме на магистралата и тоя същия там кара с точно същата скорост с която вилнее из града...
      Поне по моята логика ако караш със 100 в града, на магистралата трябва да си с към 200... Обаче явно скоростта от 100 км/ч е някакси постоянна за много "шофьори"

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
        И защо да е невъзможно в София да се кара според ограниченията..? Нямам предвид знаци от типа на 20 км/ч но пък 50-60 макс си е напълно нормална скорост за града според мен...
        Не ставаше дума само за ограничението на скоростта.

        Представи си, че шофираш по цариградско в средната лента с 60, пред теб се появява камион с 40, в лявата лента се движи колона, която се движи с 100. Как ще се вмъкнеш в нея? Влизаш със 70 там?
        Влизам с газ до 80 и после гоня 100, за да мога да запазя ритма на останалите.
        Внимавай за камерите

        Ето това е причината, да съм пълен противник, по Цариградско и по България да се допуска по-висока скорост на движение от стандартната такава за града.
        п.п. Всеки надвишава с по 20 в БГ.
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • #49
          Да се обозначат ленти с различна скорост, като се определи минимална и максималната за движение по тях - да се глобява при преминаване както на едната, така и на другата граница.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
            Само да попитам и аз - някой знае ли колко е срока за "повторно нарушение".
            Намерих го:

            33. "Повторно" е нарушението, извършено в едногодишен срок, а в случаите по чл. 174, ал. 2 - в двегодишен срок от влизането в сила на наказателното постановление, с което на нарушителя е наложено наказание за същото по вид нарушение. Когато наказанието е лишаване от право да се управлява моторно превозно средство, срокът започва да тече от неговото изтърпяване.
            Чл. 174 е за каране пил.
            Subaru Legacy 3.0R
            Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
            sigpic

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
              Представи си, че шофираш по цариградско в средната лента с 60, пред теб се появява камион с 40, в лявата лента се движи колона, която се движи с 100. Как ще се вмъкнеш в нея? Влизаш със 70 там?
              Ами аз лично си контролирам нервите и карам с 40 зад камиона... Все пак Цариградско не е 300 км...

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                Ами аз лично си контролирам нервите и карам с 40 зад камиона... Все пак Цариградско не е 300 км...
                И аз си контролирам нервите, но защо трябва да си ги скапя, карайки 10 километра с 40 и да издишам кило летливи въглеводороди и сажди. .
                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                К.М.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Ами аз лично си контролирам нервите и карам с 40 зад камиона...
                  Абе и аз така един път от СТЗГ към НЗГ си карам, лежерно ми е, слушам си некво радио, цокам кафенце и пепси туйст, забил съм се зад някакъв тир дето не мое повече от 90 да вдигне, като се появи някой зад мен - оставил съм кола място да се мушне ако не свари и двама ни да изпревари.......идилия от всякъде.......
                  До момента в който не се чу едно приятно "цък", и на предния ми джам не се появи една хубава паяжинка от камъчето дето тира ми стовари.......джама си е 140 лева все пак....
                  4-та, газ, и до НЗ 100 - 130 колкото по принцип си карам като няма движение......обещах си че повече лежерно зад камиони, особенно в колона няма да карам.......
                  Представям си същия камион, само че натоварен с чакъл, по същия път, само че август месец, и зад него колона от 10 - 15 коли, както си е обикновенно......
                  Е как да си контролира нервите човек и да не предприема рискови изпреварвания......
                  Ся верно че рискува и друго с това, но пък тръпката че хем се влачиш като сопол, хем може да ти иде я боята, я предния джам не е за пренебрегване.....
                  Но всеки си има сам глава на раменете, и сам си преценя......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #54
                    А, я си представи камион пълен с тръби докато изкачваш Шипка да речем.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      О, няма нужда.......като млад водач неква газка ми изсипа една макара от тия големите дето навиват подземни кабели на нея.......ЯЛ - Сливен, верно че тогава карах доста урбалишката, но успях някак си да кривна встрани, късметлия бях и че отсреща не идваше никой......от тогава твърдо започнах да си налагам навика при нещо от сорта първо да се опитам да го избегна, и ако преценя че не става да почна да спирам.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                        И защо да е невъзможно в София да се кара според ограниченията..? Нямам предвид знаци от типа на 20 км/ч но пък 50-60 макс си е напълно нормална скорост за града според мен...
                        Абе има места където се вдига повече по една или друга причина, а пък най често може формално, да си минал на червено, тоест тътрейки се по задръстванията.
                        Не говорим за идиоти, които винаги карат идиотски, бързо и пренебрегват всякакви правила, а за тъпи нарушения.
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Мърлява история е в София, както в цяла България по отношение определяне на скорост в населено място.
                          В София има големи многолентови булеварди, където може да има диференциация на скростта - например бул."Вл.Вазов" има много ленти и не голяма натовареност, в същото време няма толкова конфликтни точки с пешеходци и др. и там си застават полицаи и си засичат за 50 км./ч.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            По темата:
                            За колегите които ги интересува проучих въпроса със снимките в София. Понеже в КАТ имало хиляди подобни снимки давноста им е 1г. ако не могат да си приберат парите отпада фиша(акта). Вече всеки си преценява.
                            Alfa Romeo 146 1.9 JTD 01' ex
                            SAAB 9-3 SS 1.9TiD
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Grizoo Покажи съобщение
                              Понеже в КАТ имало хиляди подобни снимки давноста им е 1г. ако не могат да си приберат парите отпада фиша(акта). Вече всеки си преценява.
                              Така е, но наполовина - ако не те намерят и съответно накажат до година, минаваш метър......а не ако не могат да си приберат парите.....ако нещата опрат до пари, значи са те глобили, и съответно намерили и връчили акта.......оттук нататък давността е друга, и тече по друг начин......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X