Известие

Collapse
No announcement yet.

италианките по автокъщите...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Един абсолютно същия вагон, но 150к.с. се продаде преди седмица в 'БомиАуто' за 8000лв. - така и не успях да я огледам на живо, че все я нямаше в автокъщата, като ходих
    Тая мисля да отида да я видя и ще снимам нещо нередно, ако ми хване окото....
    sigpic

    Comment


    • #17
      На мен тази ми харесва
      http://www.mobile.bg/11315460134327712
      Говорих с човека по телефона, каза че си я е избирал за него и си я карал и въобще била супер ...
      '05 166 V6
      '98 156 2.0 TS ex ...

      Comment


      • #18
        Така.... започвам по ред на симпатиите ми към колите, които огледах.

        3. '156 1.9 JTD' - директно с влизането в автокъщата човека ми каза 'ако си сериозен ще ти направя много добра цена, защото смятам да пътувам и предпочитам да взема пари преди да тръгна'.
        Една минута след влизането ми в автокъщата колата струваше 6800лв. при обявена цена 7900лв., без аз да съм казал нищо.
        Салона изглежда много свежо и наистина е запазен, с изключение на обелената кожа по ск.лост, т.е. напълно съм склонен да вярвам, че колата е на 100'000км.
        За съжаление на мен никой не ми каза, че колата е имала леки удари отпред и отзад, както са казали на Алекс, НО конкретно този отпред си се вижда и без да го казват. 'Еми, може да има някакво натискане тука....' каза човека на въпроса ми, защо има разлики в луфтовете ляво/дясно при фара и капака.
        Колата си запали от раз без никакво замисляне и работеше много добре. Не видях да пуши, но ми направи впечатление, че сякаш двигателя реагираше с маааааалко замисляне при подаване на газ - може и да си внушавам.
        Съединителя наистина май е позаминал - твърд педал, отделя към средата. Скоростите се включват добре.
        Като цяло останах с добро впечатление за колата, но ме подразни факта, че аз му казвам на търговеца 'ей тука има еди-какво-си', а той ми казва 'ми не знам, може и да има нещо', все едно не я продавай той....
        Може би очакваше да изпадна в несвяст от отстъпката, която ми направи и да лапна бастуна
        За 6500лв. сигурно ще я даде, но пък после си има още не малко разходи и май отива към неизгодна оферта.

        2. '156 Спортвагон 1.9 JTD' - много готина стойка
        Има леки външни - натисната пътническа врата и разлепен декоративен праг под шофьора.
        Пали безпроблемно и работи прекрасно, НО волана се подрусваше от вибрациите на двигателя, а освен това е претапициран.... логично, с изтъркани копчета. За сметка на това топката на скоростния лост изглежда като нова - грапава, но не кожена.... май е сменяна Седалките са алкантара и ми изглеждаха в добро състояние.
        Липсва никелираната лайсна под климатроника и самите врътки на климатроника ми се сториха захабени, а дръжката за затваряне на шофьорската врата беше направо издрана. Съединителя май е добре. Скоростите влизаха нормално.
        Забелязах рязка смяна (спад) на оборотите при въртенето на волана.
        Лично на мен колата ми хареса, НО не тази цена, предвид рисковете и забележките.

        1. '166 2.4 JTD 20v' - фаворита ми от огледите днес.
        На първо място трябва да отбележа, че колата е 10.2004г., а не както е написано в обявата 5.2005г.
        Волана и ск.лост са претапицирани, НО като по чудо са ги оцелили абсолютно същия сив цвят, като другото сиво в салона. Самия салон е много запазен, чист и свеж - кожата почти никъде няма напуквания, освен логично на шофьорската седалка. Между кожата и пластмасата на шофьорската врата забелязах останали късчета от найлоните на нова кола
        Лошо впечатление правят изтърканото копче за заключване на задните стъкла (вижда се на снимките) и надрасканата пластмаса около врътката за фаровете. Пали лесно, но първоначално светна лампа, която според търгаша е свещ - после изгасна.
        Двигателя работи супер, но отново съединителя е към своя край - отделя високо и педала е сравнително твърд. Има дребни външни забележки и може би си внушавам, но предния ляв калник май е една идея по-различен нюанс от капака. Според продавача бронята е боядисвана, заради камъчета и дребни натискания. Според мен, дори да е имало нещо сериозно, то на пръв поглед е оправено добре.
        Дисковете имат ръб, сигурно към 2мм., а ръчната спирачка не държи изобщо - направо опира в подлакътника и почти не затяга.
        Не знам на какво се дължи, но на пътническата облегалка от двете страни на емблемата, железата надигат кожата, сякаш се опитват да излязат Първоначално не ми направи впечатление, но после видях, че нещо не стои естествено.... все едно е изтърбушена облегалката Иначе като седнеш не се усеща нищо странно и реглажите/подгряването работят.
        Като цяло мисля това да е най-готината от трите машини, но отново не на цена 9200лв. (9500лв. написана върху колата).... по-скоро към 8000-8500лв. ми се струва нормално!

        ---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 16:57 ----------

        Извинявам се за дългия пост, но гледам да съм максимално точен!
        sigpic

        Comment


        • #19
          1. '166 2.4 JTD 20v' - фаворита ми от огледите днес.
          На първо място трябва да отбележа, че колата е 10.2004г., а не както е написано в обявата 5.2005г.
          Волана и ск.лост са претапицирани, НО като по чудо са ги оцелили абсолютно същия сив цвят, като другото сиво в салона. Самия салон е много запазен, чист и свеж - кожата почти никъде няма напуквания, освен логично на шофьорската седалка. Между кожата и пластмасата на шофьорската врата забелязах останали късчета от найлоните на нова кола
          Лошо впечатление правят изтърканото копче за заключване на задните стъкла (вижда се на снимките) и надрасканата пластмаса около врътката за фаровете. Пали лесно, но първоначално светна лампа, която според търгаша е свещ - после изгасна.
          Двигателя работи супер, но отново съединителя е към своя край - отделя високо и педала е сравнително твърд. Има дребни външни забележки и може би си внушавам, но предния ляв калник май е една идея по-различен нюанс от капака. Според продавача бронята е боядисвана, заради камъчета и дребни натискания. Според мен, дори да е имало нещо сериозно, то на пръв поглед е оправено добре.
          Дисковете имат ръб, сигурно към 2мм., а ръчната спирачка не държи изобщо - направо опира в подлакътника и почти не затяга.
          Не знам на какво се дължи, но на пътническата облегалка от двете страни на емблемата, железата надигат кожата, сякаш се опитват да излязат Първоначално не ми направи впечатление, но после видях, че нещо не стои естествено.... все едно е изтърбушена облегалката Иначе като седнеш не се усеща нищо странно и реглажите/подгряването работят.
          Като цяло мисля това да е най-готината от трите машини, но отново не на цена 9200лв. (9500лв. написана върху колата).... по-скоро към 8000-8500лв. ми се струва нормално!


          днес и аз я огледах....съгласен съм с колегата като мога да добавя-няма задни дискове и накладките са накрая,няма гуми,км не би трябвало да са реални.продавача е разбран.Щях да я взема но не ми върза уговорения ми лизинг/2004, не издава фактура на реална сума/.
          А за тези който ги интересува
          договорих 8000 за в брой и 8500 за лизинг.
          През креди кар-предложи ми продавача да пробвам /ако ви одобрят/ условията са :2550 първоначално +243лв гражданска.419 лв месечна вноска която включва каско за 2 години.рег в кат около350 лв.-Условията не са много лоши дори са на границата.колата си е на ваше име.За съжаление не ме одобриха иначе я отнасях в понеделник
          Това е което аз договорих за себе си.Надявам се да сте по добри циганки от мен.

          п.с. А за 156 цата-никой не ми е казвал че е удряна то се вижда.
          Last edited by alex052; d.m.y г., 17:47.
          Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
          156 1,8ТS-99 ......
          EX
          159 1,9 JTD-08

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
            Тази мислех да я оглеждам в събота, ама може да си го спестя. Странно ми е, че на снимките изглежда доста добре, даже супер, но явно на живо не е точно така - не очаквах чак толкова драстична разлика.
            Аз май ще трябва да пусна моя вагон в мобиле, явно само там гледате
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #21
              не е така.просто не търся вагон.
              Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
              156 1,8ТS-99 ......
              EX
              159 1,9 JTD-08

              Comment


              • #22
                Pinko, аз също предпочитам лимузина - не мисли, че не съм обърнал внимание на колата
                Алекс, ти по кое време ходи да я гледаш?
                Аз бях там в 12ч. и две момчета с една сребриста 156-ца обикаляха между колите.
                Може ли да поясниш, дали месечната вноска е за 24 месеца?
                24х419=10056лв.+2550лв.=12606лв.
                Егати оскъпяването, егати каското, егати регистрацията.... 4000лв.
                Last edited by Kuku; d.m.y г., 18:47.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  около14.оо
                  по шваке се оценява на 12 500-каското е за две години.Издава се на името на купувача в момента на покупката.би трябвало да е около 1000-1200 лева общо.Отам нататък имаш екотакса-70 100 лв,гражданска 243лв, кат -не знам таксите и репатрак до кат/колата е без номера.А колкото до оскъпяването.......е те са си кожодери гадните лихвари.Поисках да отделят каското от вноската/исках да видя реално нещата/ нямали такава практика.Дори има наглоста да ме пита дали се заяждам с нея.Казах и "не естественно просто си гледам интереса".То вероятно и за това ми отказаха-исках информация за лихва,оскъпяване и т.н. Лихвата си е високичка-реално отпускат 6000лв а изплащаш около 8856. получава се около 21-22 процента годишно.
                  Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                  156 1,8ТS-99 ......
                  EX
                  159 1,9 JTD-08

                  Comment


                  • #24
                    И аз ги смятах горе-долу така - към 45% оскъпяване за двете години
                    То по-добре един бърз потребителски кредит 7000лв.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Само да ви кажа, че в Германия цените за читав фейслифт почват от 6000 евро.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #26
                        Те тия са от Италия, а и на всички ни е ясно, че ще се дават още пари. Освен това се знае, че колите тук са били удряни или с друг проблем, за да ги купят евтино и после да ги закърпят. Ние ги купуваме и започваме да ги ремонтираме, докато си достигнат реалната цена. Просто трябва очите да се отварят на четири и да се търси най-малкото зло
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          В Италия също "гледаните" коли са скъпи. Вече двама джамбази ми се оплакаха, че няма с какво да си напълнят автовозите - жабите ги е ударила кризата и не си хвърлят колите както преди. В момента се внасят такива караджайки, че ако погледнете автовозите направо ще избягате. Аз досега всичките си коли съм ги свалял лично от автовоза - поне да знам какво купувам и сам да си решавам с какво и как да отстранявам проблемите, `щото като минат през поне 1-2 пишман майстори дето предлагат услугата "да я закърпим за продаване" след това нещата стават много груби. Освен това цените от автовоза и след това, минали през мивка, установени щетите и недай боже през прекупвача са мноого различни. Та вие питайте "Ще внасяш ли еди какво си, кога ти пристига камиона" - ако е истински вносител дори ще ти се обади когато започнат да разтоварят, тези които внасят със собствени камиони и пари нямат интерес да вкарват колите в автокъщите, гледат да разпродадат колкото може повече още на пиацата за разтоварване.
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                            Аз май ще трябва да пусна моя вагон в мобиле, явно само там гледате
                            А бе пусни го тук ако найстина е за продаване....разправям им аз, че най добре от частно лице...ама те, като са се зайграли с тия автокъщи

                            ---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:36 ----------

                            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                            В Италия също "гледаните" коли са скъпи. Вече двама джамбази ми се оплакаха, че няма с какво да си напълнят автовозите - жабите ги е ударила кризата и не си хвърлят колите както преди. В момента се внасят такива караджайки, че ако погледнете автовозите направо ще избягате. Аз досега всичките си коли съм ги свалял лично от автовоза - поне да знам какво купувам и сам да си решавам с какво и как да отстранявам проблемите, `щото като минат през поне 1-2 пишман майстори дето предлагат услугата "да я закърпим за продаване" след това нещата стават много груби. Освен това цените от автовоза и след това, минали през мивка, установени щетите и недай боже през прекупвача са мноого различни. Та вие питайте "Ще внасяш ли еди какво си, кога ти пристига камиона" - ако е истински вносител дори ще ти се обади когато започнат да разтоварят, тези които внасят със собствени камиони и пари нямат интерес да вкарват колите в автокъщите, гледат да разпродадат колкото може повече още на пиацата за разтоварване.
                            Голяма доза истина...ама не всеки има познат автоджамбазин....
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #29
                              Пимп вагона е в продава
                              Уникално гледана кола с уникален цвят, за който е фен на комбитата.
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment


                              • #30
                                Без да искам да правя реклама на портокала, аз съм гледал тази кола преди да е пусната от Pinko за продаване - наистина няма нищо общо с избушените каруци по автокъщите... На мен просто парите не ми стигнаха за да и се кача перманентно... Тествахме колата по паветата около Ал. Невски след доста дълъг престой на некаране и не се чу един скърцащ звук от нея...

                                Comment

                                Working...
                                X