много съм бос с тоците - при положение, че оригиналния адаптер, който ползвам за едно устройство беше с изход 19.5 V и 3.9 А, адаптера, който сега ползвам е 19 V 4.7 А, въпросът е - сегашното ще мога ли да го заменя с 19 V 3.16 А ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
въпрос за зарядно / адаптер
Collapse
X
-
въпрос за зарядно / адаптер
Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 11:07.sigpic
днес съм в почивка ---Тагове: Няма
-
За да се отговори точно трябва да се замери пиковата консумация на устройството. По-добре не го сменяй.Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
Skype: nmilev64
-
Разликата не е голяма и може да са даже с едни и същи стойности.
Тия устройства имат толкова големи толеранси, че в повечето случаи е безпредметно обсъждането.
Ако устроството работи- няма никакъв проблем, още повече, че съвременните електронни устройства са с голям диапазон на захранването.
Ако е нещо "силово", самобръсначка, миксер или нещо друго с моторче или бобина, то важното е да работи и да не грее над допустимото.
Впрочем, какво е устройството?На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
0.5V е малка разлика, по-добре остани с това което може да понесе по-голям ток на консумация.Ако нямаш нищо против да ти използвам темата за едно питане че нещо зациклих по сходен проблем - имам две батерии LI-poli, едната е 1000mah, другата 450.Искам да ги свържа паралелно за да удължа работата на едно у-во, понеже не мога да намеря такава с по-голям капацитет и същевременно със същите размери.Та зациклих на това какво става при зареждането при зареждане на така получената съставна батерия, по-малката няма ли да се презареди.Или когато се заредят до капацитета на по-малката, зарядния ток ще протича само към по-голямата до пълното и зареждане.Ако бяха с еднакъв капацитет нямаше да питам, ама изпаднах в едни разсъждения и се уплетох.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Давай смело!
Ако са от различен материал, може и да имат леко разминаване, но ако са от един тип, няма да има никакъв проблем. Тя тая по-голямата е съставена от по-малки!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение0.5V е малка разлика, по-добре остани с това което може да понесе по-голям ток на консумация.Ако нямаш нищо против да ти използвам темата за едно питане че нещо зациклих по сходен проблем - имам две батерии LI-poli, едната е 1000mah, другата 450.Искам да ги свържа паралелно за да удължа работата на едно у-во, понеже не мога да намеря такава с по-голям капацитет и същевременно със същите размери.Та зациклих на това какво става при зареждането при зареждане на така получената съставна батерия, по-малката няма ли да се презареди.Или когато се заредят до капацитета на по-малката, зарядния ток ще протича само към по-голямата до пълното и зареждане.Ако бяха с еднакъв капацитет нямаше да питам, ама изпаднах в едни разсъждения и се уплетох.
При разреждане, голямата се разрежда докато изравни капацитета с малката, после почват и двете, при зареждане обратното.
Малката има опасност да сдаде бързо заради дозареждането, но до тогава ще работи.
Ако не са един вид, по-добре недей... имат си специфики на заряд/разряд различните типове.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Значи, за литиево ролимерни батерии с различен капацитет, не било желателно да се свързват паралелно, тъй като общия капацитет се приравнявал до този на малката, тъй като зарядното изключва при зареждане до запълване капацитета на по-малката.Ако са с еднакъв капацитет, нямало проблеми.Абе устройството е един хеликоптер, хвърчи около 8 мин., ама след петата едвам се вдига и на може да се управлява, понеже е с два двигателя на основния ротор и един на опашката.И когато се поразреди батерията опашния като се включи, падат оборотите на двигателите на основния ротор.И сега съм поръчал още една батерия 1000mah, тогава ще стане номера.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment