Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за зарядно / адаптер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за зарядно / адаптер

    много съм бос с тоците - при положение, че оригиналния адаптер, който ползвам за едно устройство беше с изход 19.5 V и 3.9 А, адаптера, който сега ползвам е 19 V 4.7 А, въпросът е - сегашното ще мога ли да го заменя с 19 V 3.16 А ?
    Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 11:07.
    sigpic
    днес съм в почивка ---

  • #2
    За да се отговори точно трябва да се замери пиковата консумация на устройството. По-добре не го сменяй.
    Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
    Skype: nmilev64

    Comment


    • #3
      ами това, което ползвам вмомента е ралзлично от оригиналното

      и волтажа и амперите са различни, а работи перфектно...


      мисълта ми беше дали ако амперите са по-ниски ще тръгне
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • #4
        Разликата не е голяма и може да са даже с едни и същи стойности.
        Тия устройства имат толкова големи толеранси, че в повечето случаи е безпредметно обсъждането.
        Ако устроството работи- няма никакъв проблем, още повече, че съвременните електронни устройства са с голям диапазон на захранването.
        Ако е нещо "силово", самобръсначка, миксер или нещо друго с моторче или бобина, то важното е да работи и да не грее над допустимото.
        Впрочем, какво е устройството?
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          с това напрежение и тоци най-вероятно е зарядно за лаптоп хп,делл или нещо такова.
          зарядното ще работи, ако лаптопа се натовари обаче може да не смогне да зареди батерията.
          точка

          Comment


          • #6
            0.5V е малка разлика, по-добре остани с това което може да понесе по-голям ток на консумация.Ако нямаш нищо против да ти използвам темата за едно питане че нещо зациклих по сходен проблем - имам две батерии LI-poli, едната е 1000mah, другата 450.Искам да ги свържа паралелно за да удължа работата на едно у-во, понеже не мога да намеря такава с по-голям капацитет и същевременно със същите размери.Та зациклих на това какво става при зареждането при зареждане на така получената съставна батерия, по-малката няма ли да се презареди.Или когато се заредят до капацитета на по-малката, зарядния ток ще протича само към по-голямата до пълното и зареждане.Ако бяха с еднакъв капацитет нямаше да питам, ама изпаднах в едни разсъждения и се уплетох.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Давай смело!
              Ако са от различен материал, може и да имат леко разминаване, но ако са от един тип, няма да има никакъв проблем. Тя тая по-голямата е съставена от по-малки!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                0.5V е малка разлика, по-добре остани с това което може да понесе по-голям ток на консумация.Ако нямаш нищо против да ти използвам темата за едно питане че нещо зациклих по сходен проблем - имам две батерии LI-poli, едната е 1000mah, другата 450.Искам да ги свържа паралелно за да удължа работата на едно у-во, понеже не мога да намеря такава с по-голям капацитет и същевременно със същите размери.Та зациклих на това какво става при зареждането при зареждане на така получената съставна батерия, по-малката няма ли да се презареди.Или когато се заредят до капацитета на по-малката, зарядния ток ще протича само към по-голямата до пълното и зареждане.Ако бяха с еднакъв капацитет нямаше да питам, ама изпаднах в едни разсъждения и се уплетох.
                Ако са еднакъв тип (ни-мх, ли-пол/йон) и им работят термозащитите нямаш проблеми.
                При разреждане, голямата се разрежда докато изравни капацитета с малката, после почват и двете, при зареждане обратното.
                Малката има опасност да сдаде бързо заради дозареждането, но до тогава ще работи.
                Ако не са един вид, по-добре недей... имат си специфики на заряд/разряд различните типове.
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • #9
                  Един и същи тип са, само капацитета е различен.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    Паралелно връзване имаш предвид надявам се (+ към + и - към - ) ... връзвай и ползвай.
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #11
                      ---
                      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:22.
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #12
                        Значи, за литиево ролимерни батерии с различен капацитет, не било желателно да се свързват паралелно, тъй като общия капацитет се приравнявал до този на малката, тъй като зарядното изключва при зареждане до запълване капацитета на по-малката.Ако са с еднакъв капацитет, нямало проблеми.Абе устройството е един хеликоптер, хвърчи около 8 мин., ама след петата едвам се вдига и на може да се управлява, понеже е с два двигателя на основния ротор и един на опашката.И когато се поразреди батерията опашния като се включи, падат оборотите на двигателите на основния ротор.И сега съм поръчал още една батерия 1000mah, тогава ще стане номера.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment

                        Working...
                        X