Известие

Collapse
No announcement yet.

Покрив на къща!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    В този форум има някакви правила за реклами.
    В случай, че държите мнението Ви да види бял свят, моля да го пуснете, съобразно въпросните правила.
    Last edited by Ранобудниче; d.m.y г., 18:57.
    Чудесата са там, който вярва ще ги види.

    Comment


    • #17
      Сега гледам, че не съм довършил темата, за което моля да ме извините.
      Проблема го реших в рамките на около 2 000 лева. Просто свалих керемидите, взех 6х8 см греди, летви и удължих и ремонтирах дървената конструкция. после взех гофрирана ламарина и три бутилки с цинков спрей, торба винтове за дърво и се почна:
      Редене на ламарината, дупчене с бургия, пръскане със спрея в дупката и закрепване с яки винтове за дърво с шайби с гумени подложки. Новата част на покрива я закрепих към плочата с яки анкерни болтове. Като цяло се получи , според думите на сина ми, "средно голям курник".
      Ламарината лъщи на слънцето и се вижда от километри. Според човека, от който взех идеята, може да се нанесе боя отгоре чак след потъмняването на гланца. И това ще стане, но след две години.
      Като цяло съм изключително доволен, защото с малко средства се получи много добър резултат. Мина повече от година и предимствата са очевидни.
      Много по-лека конструкция.
      Много бърза за изпълнение
      Не е необходим голям наклон
      Много по-евтина от другите покрития.
      Недостатъци:
      Кодоши от роднини и приятели, които всъщност ти завиждат, защото осъзнават, че си взел правилно решение!
      за сега това е!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Като забогатееш, може да изперкаш и някоя изолацийка.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #19
          мордохи а кажи сега варианти,трябва да заградя от една страна ми е останало 45 метра дължина и трябва да набия колци с ограда,добре ама ако взема желязни трябва да им се завари в долният край кръстачка да не ги вадят циганите и да се бетонират щото като сложа и оградата са 400 кила желязо нема кой да ми пусне аванта да не ме ощавят,да ама за тия колци трябва да се копаят дупки и най добре да сложа бетонни колци тия по лозята 8 на 8 и дълги 230 сантиметра,от село Блатец Кюстендилско ми предлагат колци сваляни от кльон ти си бил военен знаеш какви са 15 сантиметра широки и дълги 2.80..тежи 100 кг...това са 2 тона колци да натоваря и прекарам с бус направо камион а ми ги дават на 3 лева броя,далече от София има всичко и е без пари но товаренето и транспорта и дупчене на дупки и поставяне?ходих да гледам едни колове в една клошарница те са 12 кила и 20 кила и ми искат по 1 лева на кило значи кол идва 12 лева или 20 и пак ще ме изкъртят циганите значи минавам на система бетонни те не гният евтини са не се крадат и не се търсят и са тежки не се носят,поръчах си един ръчен свредел лозарски днес ми дойде за дупчене на дупки в земята,ти кво би направил?

          Comment


          • #20
            По-добре с бетоновите, но от естетическа гледна точка ще се разминават във височина от оградата по другите граници и ще щръкнат много - има вероятност да заприлича на концлагер, пък и оградната мрежа има определени стандарти.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #21
              човек от естетическа гледна точка на гаргите им е все тая на кой кол ще кацнат пък няма да ходя на изложба с тая ограда а ако каня гости ще ги лъжа че земетресението ги е разместило,идеята е най малко средства най малко труд то трябва да се мисли защото го изпитах какво е,набих 6 метални кола и навих 200 метра бодлива тел между тях и ми отне точно 1 ден труд смазване и от тогава мисля преди да почна нещо,първо с дебела арматура с як чук бухам да пробия земята на 60 сантиметра и после едва вадя арамтурата с бухане от страни и после набивам кола и после почват разходки с топчетата бодлива тел който само 2 топчета са 40 лева да си играеш на "направи граница"...

              Comment


              • #22
                Слагай бетонните, но не копай дупки, а само ги оформи с лост. Така стават много здраво набити.
                Иначе железните са приключение.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  какво имаш в предвид оформи с лост?имам лопата кирка и какво ли не ама къв е тоя лост?

                  Comment


                  • #24
                    ми така нареченият каменарски лост ф40- ф50 около 1,50-1,80 плътно желязо леко подострено от долу забиваш и въртиш раширяваш дупката лесно става със него после слагаи малки камачета покраи кола и ги набивай със тъпото на желязото със такова желязо набивам на село колците на домата влизат -60-70 см после малко трудно се вадят ама и там хванах цаката със стар ремък и пак и пак със лоста
                    156 SW 1.9JTD 110ph

                    Comment


                    • #25
                      Копай си със свредела и само ако е необходимо разширявай и оформяй с лост - тези тежки кютуци, които си намислил да слагаш трябва да се закопаят поне на 30-40см. и ако е необходимо дори може да забъркаш и малко бетонец.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
                        ми така нареченият каменарски лост ф40- ф50 около 1,50-1,80 плътно желязо леко подострено от долу забиваш и въртиш раширяваш дупката лесно става със него после слагаи малки камачета покраи кола и ги набивай със тъпото на желязото със такова желязо набивам на село колците на домата влизат -60-70 см после малко трудно се вадят ама и там хванах цаката със стар ремък и пак и пак със лоста
                        сетих се какво е става и за разбиване на врати вади ги с касите-мамалюга,искаш да кажеш че с това метално копие трябва да пробода земята х пъти и тн?а не не е за мене това има да си играя на Шака Зулу да подскачам,ще изчакам да омекне земята че е на кочан сега и ще сипвам водица на свредела най хуманно ми се струва,а тва за колците за доматите е хитро,аз си поръчах от едно момче тънки колчета за прозорци ми направи на 2 метра,един сноп колци са 100 броя не заемат място прави са и чисто нови,нема да си играя да сека в гората или други опции колко изкара изкара,аз полях и като размекна ги набих около доматчетата ама аз ги набивам на по 20-25 санта ми е достатъчно,то изглежда хилаво колчето огъва го вятъра ама се връща,не съм имал грижи тая година,е верно при набиването се чупи по некой къде има чвор задължително,нема ли кой да ми подари неколко колеца бетонни че ме мързи да се занимавам,ама такива самонабождащи се в земята,и да не ми ги праща по Еконт.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от RUNNING WILD Покажи съобщение
                          сетих се какво е става и за разбиване на врати вади ги с касите-мамалюга,искаш да кажеш че с това метално копие трябва да пробода земята х пъти и тн?а не не е за мене това има да си играя на Шака Зулу да подскачам,ще изчакам да омекне земята че е на кочан сега и ще сипвам водица на свредела най хуманно ми се струва,а тва за колците за доматите е хитро,аз си поръчах от едно момче тънки колчета за прозорци ми направи на 2 метра,един сноп колци са 100 броя не заемат място прави са и чисто нови,нема да си играя да сека в гората или други опции колко изкара изкара,аз полях и като размекна ги набих около доматчетата ама аз ги набивам на по 20-25 санта ми е достатъчно,то изглежда хилаво колчето огъва го вятъра ама се връща,не съм имал грижи тая година,е верно при набиването се чупи по некой къде има чвор задължително,нема ли кой да ми подари неколко колеца бетонни че ме мързи да се занимавам,ама такива самонабождащи се в земята,и да не ми ги праща по Еконт.
                          С;лушай какво ти казва и колегата за лоста. С него е по-лесно, отколкото да копаеш или въртиш дупки. Все пак си е твоя работа. С лоста правиш дупка по половин метър с три-четири движения.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #28
                            не съм в час с тия движения а и нямам лост,лошото е че тия колци всичките са далече от мен а има човек дето пробива дупки за по забележи 50 стотинки на дупка?но е в град Раковски около София нищо не ми излезе,ама ще изчакам малко ослушват се ще излезе някой с добра оферта.

                            Comment


                            • #29
                              можеш да боядисаш поцинкованата ламарина още докато е нова, дори е по добре отколкото да чакаш да потъмнее. Има боя за поцинкована ламарина, която хваща много добре и въобще не се отлепва. като потъмнее, ефекта е доста по зле защото тогава нямаш взаимодействие между цинковото покритие и боята а се разчита само да адхезията.
                              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                              sprint tropheo
                              155/1.8
                              156/2.0 Selespeed

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                                можеш да боядисаш поцинкованата ламарина още докато е нова, дори е по добре отколкото да чакаш да потъмнее. Има боя за поцинкована ламарина, която хваща много добре и въобще не се отлепва. като потъмнее, ефекта е доста по зле защото тогава нямаш взаимодействие между цинковото покритие и боята а се разчита само да адхезията.
                                Не винаги е така, новозакупените LT покривни ламарини имат нещо като транспортна смазка, която трябва да се измие.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X