Известие

Collapse
No announcement yet.

Включени светлини ?!?!?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
    Ако има кворум, т.е. присъстват повече от половината, при така създалата се ситуация разликата в броя да депутатите от присъствалите и негласувалите не се ли приема за "въздържал се"?

    С други думи - ако си там и не си гласувал с "да" или "не", не те ли броят за "въздържал се"?
    И по тази логика 109 дупетати са по-малко от половината, т.е. няма кворум!
    За съжаление се оказва, че за нашия парламент това си е най-нормална практика от много години насам.
    Останалото да го кажат юристите...
    Ти си прав, но законът казва "присъстват", а не "гласуват". Не се броят за въздържал се
    Гласуването става с пулт с ТРИ бутона. Трябва да има действие от страна на депутата, за да има гласуване.
    Това за мен е един доста "удобен пропуск" в конституцията.
    Спори се и до сега по него.
    Един депутат скоро попита, какво се случва, ако гласуват трима души? По един за всеки вариант? Отново ли ще е законосъобразно?
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
      Сега ако посочиш кьде точно видя някой да защитава депутатите........
      Законите нямат нужда от защита тук, конкретно за този закон - ще го защитават пьтните полицаи след като влезе в сила. Лично аз участвам в тая дискусия, защото ми е чудно каkво кара хората да карат без фарове и да не ползват мигачи.
      Ще опитам да изпреваря вьпросьт ти - (по мои наблюдения) има врьзка.
      Аз пък участвам за да разбера дали може да се ползват тези дневни светлини ( които не са монтирани от производителя ) или не , ама както всичко у нас никой не знае точно...... А какво мисля за този закон , и защо мисля така съм написал по горе
      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

      Comment


      • #93
        ---
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 16:08.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
          Аз пък участвам за да разбера дали може да се ползват тези дневни светлини ( които не са монтирани от производителя ) или не , ама както всичко у нас никой не знае точно...... А какво мисля за този закон , и защо мисля така съм написал по горе
          Преди време коментирахме същото в една друга тема и бях намерил информация как стоят нещата за дневните светлини от законова гледна точка.
          Това е инфото, което като изключим променената част за използването на светлините би трябвало да е верно:
          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...1&postcount=14
          ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
          ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
          ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
          ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
            Преди време коментирахме същото в една друга тема и бях намерил информация как стоят нещата за дневните светлини от законова гледна точка.
            Това е инфото, което като изключим променената част за използването на светлините би трябвало да е верно:
            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...1&postcount=14
            А мерси са ще го видя !!!

            Така , доколкото разбирам , може с дневни светлини ,но трябва да са с някъкъв лиценз , въпроса полицаите дали го знаят или не

            И още един въпрос имам, вярно ли е че с категория С може да се кара 15 местен бусс????? Щото в това което намирам пише само че може да се кара товарен автомобил с допустима маса над 3500кг , а за пътници не пише колко е максимума , знам само че за В категория са 8+1 места
            Last edited by Orm; d.m.y г., 14:59.
            Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
              А мерси са ще го видя !!!

              Така , доколкото разбирам , може с дневни светлини ,но трябва да са с някъкъв лиценз , въпроса полицаите дали го знаят или не

              И още един въпрос имам, вярно ли е че с категория С може да се кара 15 местен бусс????? Щото в това което намирам пише само че може да се кара товарен автомобил с допустима маса над 3500кг , а за пътници не пише колко е максимума , знам само че за В категория са 8+1 места
              Категория С е за товарни автомобили над 3500Кг , но не можеш да превозваш повече от 8+1 души в автомобила. За целта е нужна категория D .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #97
                Някога имаше Латвия.
                Те бяха 14+1.
                Та за тях беше разрешено с "С" категория, но си беше нашенско извращение.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #98
                  Аз винаги съм бил противник на карането с включени къси през деня и не дотам противник на това всяка кола да си има отделни светлини за през деня.
                  В крайна сметка, на мен късите ми трябват на ТЪМНО, за да ВИЖДАМ. А като опека фаровете, пускайки ги нон-стоп да светят, после ще съм сляп на тъмно. Ми сори, ама от тази гледна точка винаги съм считал включването на фаровете в ясен слънчев летен ден, за тотално малоумие.
                  Лошото при нашите алфички, конкретно 156-ците, е че монтажа на допълнителни диодни светлини е кофти, на практика няма къде безболезнено да се монтират, от друга страна не е ясно и доколко е легално от гледна точка модифициране светлините на автомобила. Затова пък има следното решение на проблема:

                  http://www.fk-shop.de/out/pictures/z...fsal010001.jpg

                  За съжаление обаче, не е по джоба на всеки, излиза солено. Аз лично се успокоявам с факта, че така или иначе съм решил да си сменям фаровете, защото - само който не е карал 156-ца няма да потвърди, че стандартния рефлектор свети отвратително, а слагането на ксенон крушки на него не решава проблема, само води до псувни от всеки насрещен.

                  По повод дневните светлини обаче - ето едно четиво: http://www.dadrl.hit.bg/
                  Дълго е, съмнявам се, че ще бъде прочетено от кой знае колко хора, ама аз да го пусна, да го има. Явно хърватите и австрийците са страшно прости народи, щом година след въвеждането на това със закон, са го отменили, обявявайки го за пълен провал и недомислие.
                  Това нашето с тези дневни светлини, е като с винетките навремето - въведохме ги в годината, в която германците ги разкараха, обявявайки ги за неефективни.
                  Абе въобще - света е на въпреки, а ние все сме на терсене.

                  Аз лично минавам на Dayline фарове, и то предимно заради лупите на тях и начина по който свети ксенона с тях (без да заслепява и правейки всичко като ден пред колата). Това, че така са проектирани, че да си реша проблема и с новия тъп закон за светлините, ще е само бонус. Къси светлини, докато не е настъпил сумрак, ще включвам точно никога. Връзвам габаритите (devil eyes диодите) да светят нон-стоп щом дам на контакт и всичкото полицай, барабар с тиквите от пл. Народно събрание 1, да хванат и дружно да разместят въздушните пластове в купичката с топла супа - от мен повишаване на разхода на гориво, от който да си грухат още хазната с ДДС, няма да видят. Крушковият картел, който е първия появил се картел в историята на човечеството и очевидно съществуващ и до днес - също няма да му пълня гушката.

                  Ако някой си мисли, че това с разхода е глупост - да чете линкчето, дето пуснах, по-внимателно. То на единична кола е незначително, ама умножено по хиляди бройки, на годишна база - говорим за тонове гориво повече. Завишеният оборот при крушките пък да не говорим - в пъти...
                  Те не мислят за нас, гледат си корпоративните интереси, а гласуващите изпълняват това, за което им е платено/наредено.
                  Две черни перли...

                  Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                  Comment


                  • #99
                    Вдигал ви се бил разхода и се замърсявала повече околната среда...

                    Ае сега глупости

                    А като караме на климатици с колко се вдига разхода и по-безвредно ли е ?
                    Да ама едното е за собствен кеф и не ни е наложено от управляващите и за това не мрънкаме а си ползваме с кеф .
                    Българска работа .
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • За мен, и климатикът, и фаровете способстват за повишаване безопастността на движението.
                      Реакциите и преценките на един водач плувнал в собствен сос са много различни от тези при една по-комфортна температура.
                      По отношение на светлините - коментирахме ги още преди повече от година, когато излезе директивата на ЕС и този закон логично се появи у нас
                      Когато отсреща се движи кола с включени фарове, на мен лично много ми помага за преценките при изпреварвания.
                      Според мен е правилно да се движат автомобилите целогодишно и целодневно с включени светлини.
                      Да не говорим за онези галфони, които светлините ги нямат за нищо при сумрак, дъжд и снеговалеж.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                        Според мен е правилно да се движат автомобилите целогодишно и целодневно с включени светлини.
                        Да не говорим за онези галфони, които светлините ги нямат за нищо при сумрак, дъжд и снеговалеж.
                        Съгласен съм с всичко казано, като направим само уточнението - включени светлини да не е равно на включени къси светлини. Причините, мисля, не е нужно да ги разясняваме... макар че ако някой толкова не схваща, може и да му разясня, при това с живи примери.
                        За климатикът си ме изпреварил, щях да споделя същото и аз.
                        Две черни перли...

                        Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                          Съгласен съм с всичко казано, като направим само уточнението - включени светлини да не е равно на включени къси светлини. Причините, мисля, не е нужно да ги разясняваме... макар че ако някой толкова не схваща, може и да му разясня, при това с живи примери.
                          За климатикът си ме изпреварил, щях да споделя същото и аз.
                          При дълги прави и големи скорости габаритните светлини трудно се забелязват, а ако и слънцето е ниско и свети по посока на твоето движение - направо не се усещат.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • Габаритите ги зарежи, те на сумрак не се виждат, камо ли посред бял ден. Визирам отделно предвидени лампи в самите фарове, или отделно монтирани лампи, които да бъдат за дневни светлини. Такива са или диодните ленти във фара тип Ауди, или ангелските очи тип БМВ, или диодната лента отделно от фара, под него, тип Мерцедес, или обособилите се вече различни дизайнерски решения, пак вътре във фаровете, като кръглите диодни лампи между късите и дългите, или светещото ъгълче на фара като при Опел Инсигниа или Мазда 6. Варианти много, най-лесно е с допълнителна диодна лента отделно от фаровете, макар че вече има фарове от Сонар и Депо за почти всички видове модели, я с лупи и ангелски очи, я с лупи и диоди в тях. Но всичко опира до това, срещу което недоволствам - че трябва да се вадят пари, което е основната движеща сила на тези законови промени. Пука им на корпорациите и техните подлоги - дУпетатите, за нас. Те си гонят печалбите, и то по насилствен начин. Безопасността е една много грозно и манипулационно използвана терминология за оправдаване на тези промени. Ама по този въпрос - примерите с факти, само за тези, които са прочели линка, който по-горе дадох.

                            И който е с по-стар модел кола, а не му се дават пари, ще си кара ПОСТОЯННО само на къси, ща набива пари за крушки и неусетно ще има завишен разход, и след не много дълго време ще му се случва ето това с рефлекторите:
                            http://img851.imageshack.us/img851/62/11568193.jpg
                            ... което ще го вкарва в още разходи или в не дотам безопасна ситуация, да кара със "свещи" вместо фарове, ако не иска или не може да даде пари за освежаването им.
                            После - как с това виждаш нещо на тъмно, логично и обосновано мнение няма, няма и да има по темата. А при страхотните пътища, които имаме, с още по-страхотната маркировка и светлоотразители на мантинелите, да имаш слабо светещи фарове за нощно каране, си е направо игра с дявола, да не кажа руска рулетка...
                            Две черни перли...

                            Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                              Габаритите ги зарежи, те на сумрак не се виждат, камо ли посред бял ден. Визирам отделно предвидени лампи в самите фарове, или отделно монтирани лампи, които да бъдат за дневни светлини. Такива са или диодните ленти във фара тип Ауди, или ангелските очи тип БМВ, или диодната лента отделно от фара, под него, тип Мерцедес, или обособилите се вече различни дизайнерски решения, пак вътре във фаровете, като кръглите диодни лампи между късите и дългите, или светещото ъгълче на фара като при Опел Инсигниа или Мазда 6. Варианти много, най-лесно е с допълнителна диодна лента отделно от фаровете, макар че вече има фарове от Сонар и Депо за почти всички видове модели, я с лупи и ангелски очи, я с лупи и диоди в тях. Но всичко опира до това, срещу което недоволствам - че трябва да се вадят пари, което е основната движеща сила на тези законови промени. Пука им на корпорациите и техните подлоги - дУпетатите, за нас. Те си гонят печалбите, и то по насилствен начин. Безопасността е една много грозно и манипулационно използвана терминология за оправдаване на тези промени. Ама по този въпрос - примерите с факти, само за тези, които са прочели линка, който по-горе дадох.

                              И който е с по-стар модел кола, а не му се дават пари, ще си кара ПОСТОЯННО само на къси, ща набива пари за крушки и неусетно ще има завишен разход, и след не много дълго време ще му се случва ето това с рефлекторите:
                              http://img851.imageshack.us/img851/62/11568193.jpg
                              ... което ще го вкарва в още разходи или в не дотам безопасна ситуация, да кара със "свещи" вместо фарове, ако не иска или не може да даде пари за освежаването им.
                              После - как с това виждаш нещо на тъмно, логично и обосновано мнение няма, няма и да има по темата. А при страхотните пътища, които имаме, с още по-страхотната маркировка и светлоотразители на мантинелите, да имаш слабо светещи фарове за нощно каране, си е направо игра с дявола, да не кажа руска рулетка...
                              В този форум преобладаваме предимно естети, каращи стари коли и твоите предложения изглеждат малко хипотетично и несъответстващо.
                              Реалностите са - оправяне на старите фарове, включнащо ремонт на рефлектори, водачи и слагане на ксенони, за да не опичат рефлекторите.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • За мен лично тоя закон за светлините е пълна тъпотия!
                                Пияни се качват и карат коли, блъскат хора на пешаходни пътеки (не влизат в затвора)... вие ми говорите за пуснати фарове и разни сенки...
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X