---
Известие
Collapse
No announcement yet.
Включени светлини ?!?!?!?!?
Collapse
X
-
Правя си неска следния тест - имам термометър с метър жичка и сензор на края му, ползвам си го за разни неща......
А че къмто 13 часа наобед понеже ми се очерта малко градско каране, взех че извадих крушката на дългите и вкарах кабела с сензора вътре във фара и затворих обратно капачето му.......най - щеше да е добре пред късите да да го мушна но там съм с лупи и не става.......естествено карам без включени фарове......
След половин час из града и насам натам, спирам пред нас - отварям веднага капака и на дисплея закрепен до баласта на ксенона пише 49.7 градуса.......тва вътре във фара, дето не влиза въздух.......
Мотах се към 2 часа из нас, колата стои на слънце и припек.......
Излизам след 2 часа и нещо, отварям капака и гледам 57.4 градуса.......
Интересно ако на тия градуси вътре във фара пусна и едни къси 100 ватови крушки колко ли ще изтрае рефлектора и изобщо околната пластика.......
Надявам се сега някой да ме успокои и да каже че си кара лятоска и през деня на къси без ксенон/лупи и на рефлектори дълги години без проблеми и ще съм безкрайно доволен......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ники тия 100 вата на късите ли ?
Ми те клемите ще се стопят преди рефлектора ...
Шегата настрани - от началото на 90-те карам целогодишно на фарове .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщениеАз си мислех да се вземе един плюс от релетата около акумулатора, които са с постоянен +12V /докато колата е на контакт/. Кабела да минава през един бушон, примерно 5А. (в случай ударят тия "фенери" на късо). какво ще кажете за тази идея? Ако трябва се взима кабел от управлението на стартера зад двигателя, ще падне голям гърч, докато се стигне. или поне така си мисля, не знам.
П.С: Смятам за добре, темата да се фокусира в/у начини за монтаж на въпросната глупост. Смятам, че поставянето на ДЛР е в пъти по добър варянт от това да се кара на фарове! Тия рефлектори на фаровете ни, не са за една седмица живот.
Лично до известна степен разбирам идеята зад "дневната светлина" и я подкрепям, но не харесвам идеята, че се прави с цел не толкова за повишаване на сигурността, колкото да е поредната хранилка на държавата. Защото ако наистина им пукаше за сигурността, щеше да отпадне забраната за каране на "халогени" през деня.
Идеята е добра, но с едно важно уточнение. Плюса да е от клема 87, а не от 86.
По-просто казано, да е от тока за помпата, бобините, дюзите или нещо в редицата.
В никакъв случай от сигнала на компа.
Има евтини промишлени релета за време на Елмарк или Шнайдер, които бачкат и на 12 волта. Та с тях може да се реализира едно прилично закъснение от 10-20 секунди след стартиране. На кой както му пали колата.
Давам само идеи.
иначе аз със старите фарове си карах ежегодно.
Сега съм с 55 ватови ксенони и лупи!
За това и ще сложа циганийките.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщениеШегата настрани - от началото на 90-те карам целогодишно на фарове .Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Първоначално публикувано от Lei-chery Покажи съобщениеFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеСамо че,е от петък,щом се публикува днес в Държавен вестник,значи влиза в сила до карая на работната седмица
http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMa...69?idMat=67008
§ 30. Законът влиза в сила от деня на обнародването му в „Държавен вестник“ с изключение на § 1, който влиза в сила една година след обнародването на закона в „Държавен вестник“.
Comment
-
Има ли вариант да се сменят местата на фаровете за мъгла и мигачите при Алфа 159? По този начин не се изисква специално ново окабеляване и можеш да си караш на "халогени". Мигачите обаче, дали ще се виждат долу на мястото на фаровете за мъгла ?!
п.п. При невъзможност това да стане, определено се замислям за някакви DRL. Какви и къде обаче...Last edited by bager; d.m.y г., 11:03.ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.
Comment
-
Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщениеВинаги съм искал да питам хора, правещи това отдавна - готино ли е да сменяш често крушки на таблото? Или си карате с полу или изцяло "замъглено" табло?166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщениеВинаги съм искал да питам хора, правещи това отдавна - готино ли е да сменяш често крушки на таблото? Или си карате с полу или изцяло "замъглено" табло?Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment