Известие

Collapse
No announcement yet.

Включени светлини ?!?!?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
    Аз пък казвам - такива, дето искат да пестят от крушки и от 0.005 л/100 км разход в повече, да не карат коли.

    Не е за пестене . Имам два нагледни случая на хора каращи колите си от няколко години с включени фарове през деня . Единият е на колегата ми .
    За 3 или 4 години наред със смяната на нагоряли букси и няколко комплекта крушки ,Фиат на 80хил успя да си матира фаровете . Сега си купи два нови фара .
    Теоретично ,ако погледнем нещата ,след няколко години най-вероятно голяма част от колите из България ще имат подобни проблеми . Само ,че едва ли масово ще тръгнат да си сменят фаровете . Това от своя страна ще доведе до повече ПТП -та в тъмната част на денонощието .

    Аз от няколко дена вече си карам с ДРЛ-и
    Attached Files
    156 sportvagon 1.9jtd

    Comment


    • ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 17:36.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
        Аз от няколко дена вече си карам с ДРЛ-и
        Може ли една снимка отзад как си го захванал..? Обмислям и аз нещо такова, но се чудя дали да не срежа черната лайстна на бронята направо под фара...

        Comment


        • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
          Това не може да бьде сериозен довод. Началото на изречението ти е ключово тук. Ако не караме един ден в годината ще спестим пак толкова гориво. Ако всеки ден не настьпваме газта до тенекията - още по вече.
          Колко струва един човешки живот? Ако е на непознат - майната му. Ами ако е на близьк?
          Навит ли си за да спестиш 50лв годишно да се разделиш с някой от близките си? Или заради глобалното замьрсяване.
          Тук вьпросьт е - помагат ли включените фарове да се забелязват автомобилите от далече или не. Отговорьт всеки който кара извьнградско го знае. Убеден сьм че драмата идва от масовото ползване на тьпите ксенони. Странно защо точно от хора който твьрдят че виждат перфектно.
          На мен лично ми омрьзна да пиша в тая тема, и ши зема да се банна най после.
          Във всички свои постове по темата съм казал, че карането на фарове при извънградско кормуване е нещо добро и е предпоставка на намаляване на произшествията.

          Във всички свои постове по темата съм казал, че карането на фарове в градските задръствания и при ясно слъвчево време е някаква идиотска лудост, която резултира в абсосютно излишни разходи, замърсяване на околната среда, пълни хазната по най-измекярския начин и не намалява произшествията.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • На мен 166-ците ми харесват повече с включени фарове - някак си изменят визията на колата и ми изглеждат по-добре през деня, отколкото с угасени фарове.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
              Може ли една снимка отзад как си го захванал..? Обмислям и аз нещо такова, но се чудя дали да не срежа черната лайстна на бронята направо под фара...
              Снимки отзад нямам ,тея дни ще ги пресвързвам да се гасят автоматично щом пусна фаровете и ще се пробвам да ги снимам монтирани как изглеждат отзад.

              Иначе обяснено с думи монтирани са на една "Г" образна планка ,която е хванатd с 4 нита отбелязани със стрелките и на нея има две дупки на който се монтира стойката на самите ДРЛ-и Дупките на планката са елепсовидни и това позволява регулаж наляво и надясно ,а самата стойка на ДРл -а позволява движения нагоре надолу .

              Едит това за бронята няма да стане ,точно зад тези лайсни са ти буферите от пяна ,няма кухо зад тях ,там има вариант само ако сложиш такива като на пинко тънки мойте са към 3 см дълбочина .
              Attached Files
              Last edited by speеdddddd; d.m.y г., 22:14.
              156 sportvagon 1.9jtd

              Comment


              • А бе накичихте се като коледни дръвчета....да живе е търговията с лампиони)...светни...изгаси...глупости....
                На всички италианки...доколкото знам, контактният ключ е като шалтер, което ти пази акумулатора от изтощаване при забравени светлини....напълно достатъчно е да се инсталира един реостат през деня за да можеш да намаляваш консумацията....всичко друго е излишен кич за мен....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  А бе накичихте се като коледни дръвчета....да живе е търговията с лампиони)...светни...изгаси...глупости....
                  На всички италианки...доколкото знам, контактният ключ е като шалтер, което ти пази акумулатора от изтощаване при забравени светлини....напълно достатъчно е да се инсталира един реостат през деня за да можеш да намаляваш консумацията....всичко друго е излишен кич за мен....
                  И за мен това си е кичовска работа, но щом им харесва ....
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                    И за мен това си е кичовска работа, но щом им харесва ....
                    ))...таква е модата...ще слагат скоро силикон на аербега))...турбо фолк във заведенията...турбо фолк в колата....
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от badmadafaka
                      Мерси за онбясненията - разбрах те, ти си ги сложил планките още като си китосвал и рязал отворите... Мерси и за инфото за буферите - спести ми едно сваляне на бронята...
                      А би ли казал как си ги свързал сега и как ще ги направиш да се гасят като пуснеш фаровете, защото точно така искам и аз да ги направя, а в кита на моите има три кабела, от които не схващам каква роля играе третия (а инструкциите са "майка плаче") - може би точно той е за пускане и гасене...

                      Незнам твой-те кой точно модел са но начина на свързването обикновено е следният :
                      Имаш три кабела черен ,червен и бял . Единият го закаш дирекно на минусовата клема на акумулатора ,другият червеният на този на който имаш предпазител го закачаш някъде където след като запали двигателя имаш ток , примерно на релето за помпата ,че е най близко . След тази процедура имаш светлини който палят и гаснат заедно с колата ..... За да гаснат когато пуснеш фаровете ти трябва едно реле на 12в с един нормално затворен контакт ,през това реле ще прекъснеш да мине плюсовият кабел (този с предпазителя),а самата бобина на това реле ще я захраниш като я вържеш към двата кабела на габарита примерно . Така след като запалиш колата имаш светещи ДРЛ-ли а след като врътнеш вътре да пуснеш фаровете тока отивайки за габарита моментално дава захранване на релето и то разпада захранването на ДРЛ-ла .
                      По отношение на третият кабел ,ами той е за габарити . може да го изолираш ако искаш, ако не си махаш крушките на габаритите и тоя третият кабел го свързваш към + на някой от двата габарита . На този кабел като му се подаде ток при мен от пет диода на страна остават да светят само два и то с около 20 -30 % от силата си .
                      Това последното обаче ако го правиш задължително ти трябва реле-то ,защото ако подадеш и на двата кабела + едновременно няма да светне или пък може и да се изгори нещо по Дрл-ла.
                      156 sportvagon 1.9jtd

                      Comment


                      • Аз пък забелязах следното. Поне 5-ти човек се опитва да ми влезне в задницата. И като се замислих се сетих защо тия дни се случва така. Ами на повечето коли както и на 166-цата габарита отзад и стопа са на една крушка. Е да де, но когато свети слънцето в задницата на колата и си на фарове стоповете почти не се виждат и ако си блейка закъсняваш със спирането. Та ако си къорав то си си къорав, отпред уж по добре ама отзад по зле, все тая. Най хубаво си тура буркани да ме виждат......

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                          Аз пък забелязах следното. Поне 5-ти човек се опитва да ми влезне в задницата. И като се замислих се сетих защо тия дни се случва така. Ами на повечето коли както и на 166-цата габарита отзад и стопа са на една крушка. Е да де, но когато свети слънцето в задницата на колата и си на фарове стоповете почти не се виждат и ако си блейка закъсняваш със спирането. Та ако си къорав то си си къорав, отпред уж по добре ама отзад по зле, все тая. Най хубаво си тура буркани да ме виждат......
                          И при 155 е така и аз усещам една лека такава тенденция - сякаш една идея по-късно спира колата зад мен.

                          Иначе аз още се двоумя какво да направя, като дневни светлини:
                          1. да си взема някакъв комплект диоди със съотвените изисквания и да ги монтирам пак според тези изисквания, но ще стане пак такова накичено.
                          2. да намеря модул който да ползва дългите светлини, но да кажем на 30-40%. Така пък консумацията на ток е доста над комплект диоди, но пък ще е без циганийка. Мисля че и крушките няма да загряват много... Някой виждал ли е такива модули да се продават?


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:50.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • Това не може да бьде сериозен довод. Началото на изречението ти е ключово тук. Ако не караме един ден в годината ще спестим пак толкова гориво. Ако всеки ден не настьпваме газта до тенекията - още по вече.
                              Колко струва един човешки живот? Ако е на непознат - майната му. Ами ако е на близьк?
                              Навит ли си за да спестиш 50лв годишно да се разделиш с някой от близките си? Или заради глобалното замьрсяване.
                              Тук вьпросьт е - помагат ли включените фарове да се забелязват автомобилите от далече или не. Отговорьт всеки който кара извьнградско го знае. Убеден сьм че драмата идва от масовото ползване на тьпите ксенони. Странно защо точно от хора който твьрдят че виждат перфектно.
                              На мен лично ми омрьзна да пиша в тая тема, и ши зема да се банна най после.
                              А ти навит ли си да дадеш 50 лева, за да ти блъснат детето? И пак да подчертая - въпросът не е дали с пуснати фарове се забелязват колите отдалече, а дали спомагат за безопасността. Дали ако се намалят ПТП с коли с 5%, но се увеличат тези с велосипеди, мотори и пешеходци с 50% ще спасим повече животи, отколокото ще загубим.

                              П.П. От подписа ми би трябвало да личи, че допълнителния разход на гориво не ме притеснява. А да- нямам кесенони
                              Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                              Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                              Lancia Kappa 2.4 5.20

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Аз пък казвам - такива, дето искат да пестят от крушки и от 0.005 л/100 км разход в повече, да не карат коли.
                                Колко мъка има по тоя свят.. Единствената причина поради, която не искам да съм длъжен да си включвам фаровете е защото като забравя да ги включа, което с гаранция ще стане поне 3-4 пъти в годината, трябва да се разправям с едни дебелаци наречени пътни полицаи. И заради това, че са дали книжка на бай Кольо слепеца, щото е бутнал 5 лв на личната си лекарка, аз трябва да олеквам с по 300 кинта годишно, а освен това бай Кольо, въпреки, че се движи на фарове, си остава слепец и потенциално опасен.

                                И това с колоездачите е много резонен въпрос- как бай Кольо слепеца ще види колоездача, който кара без запален фар, като всичко наоколо свети, като коледна елха? А колоездачите са много по уязвими от шофьорите.
                                Lexus IS200

                                Comment

                                Working...
                                X