Т.е. притежава част от всеки един квадратен метър от общите части, но не притежава нито един самостоятелно обособен квадратен метър.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Паркирам и живея в центъра.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеТ.е. притежава част от всеки един квадратен метър от общите части, но не притежава нито един самостоятелно обособен квадратен метър.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеТ.е. притежава част от всеки един квадратен метър от общите части, но не притежава нито един самостоятелно обособен квадратен метър.
Делбите са друго нещо, те са когато двора се дели на няколко /най-често 2 / части, които вече може да се заградят и ползват самостоятелно.Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщениеНда, твоята част е нещо като вълшебно килимче, което се движи с теб под краката ти докато се движиш
Делбите са друго нещо, те са когато двора се дели на няколко /най-често 2 / части, които вече може да се заградят и ползват самостоятелно.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Аз не мога да си обясня едно нещо (попринцип съм ЗА да се плаща някаква сума в центъра за паркиране), обаче са живущите там дават 150лв. за една кола и 600лв. за две коли (като спора коя от двете коли ще се пише първа и коя втора оставят на жителите на дадения адрес) и тука идва чуденето ми. Ти си плащаш, а какво получаваш ? По това което разбирам - НИЩО, значи ти нямаш място, което да получиш срещу тая сума ти имаш право да спреш някъде между тая и тая пресечка (недай си боже да няма места там, пак си плащаш синята зона, ако спреш на следващата пресечка) И това, което много колеги го казаха е вярно, тва правителство го кара на "разделяй и владей", не дигат цените на билетите понеже тогава много ще писнат ...
---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90
Comment
-
В София през 1915 г живеят така наречените кореняци-1/4 шопи от селата и 3/4 други селяни, бегълци от Македония, все пак да отбележим, че не са графове и барониНаселението през Освобождението е около 20 и кусур хиляди жители, от които има турци, евреи, гърци, арменци, цигани и прочее.Българите са малцинство, около 6000.
И двамата ми дядовци, са завършили висше в София (през периода 1915-1925), но се се върнали там, където са били имотите им (в околийски и окръжни градове), бизнесът им, близките и никой не е мислил да живе в столицата.
След 1944 обаче нещата се променят. Това се налага от "риформите" направени от други селяни, без образование, които взимат властта и знаете какво правят, който не знае да прочече нещо по смислено, вместо да се опива от собствената си простотия....
После пък родителите ми се местят в София (като вишисти и специалисти, а не по партийна линия), където живеят пък други техни роднини вече, като продават къща в центъра на голям град за да купят два апартамента в центъра на София, с малко заем през далечната 1960 г.....
Аз също съм роден и живял в центъра, между Попа и Су то, къто в момента апартаментът ни, даден под наем, а аз живея, извън София, в Люлин, както казват някоиПлащам данъци и на двете места, а който не му харесва да си продаде имотът и да живее където му изнася.
Принципно съм против това да се плаща за паркиране в центъра по други съображения, като липса на места за паркиране на всеки и т.н., но и смятам, че там това трябва да бъде горе долу така, след нЕкои други действия.
Но и да отбележим, че "жителство" има само в полуфеодалните общества на комунизма, няколко века преди това и в Западна Европа.В Русия крепостничеството е премахнато от Царя Освободител (освободител е имено заради премахнатото крепостно право), чиито паметник стои пред нашето Нар. сУбрание,
Качвам и малко инфо, което намерих набързо в нета:
Първом малко снимки, когато всеки е можел да живее в София свободно, а градът е наричан малкия Брюксел.
http://stara-sofia.com/
А тук пък друго инфо, за тия, дето могат и искат да научат нещо, вместо да плямпат глупости:
http://www.sofia.bg/history.asp?line...t=1&update=all
http://www.ogf-sofia.com/info/analizi
http://www.ogf-sofia.com/info/analiziLast edited by fred; d.m.y г., 20:31.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщениеАз не мога да си обясня едно нещо (попринцип съм ЗА да се плаща някаква сума в центъра за паркиране), обаче са живущите там дават 150лв. за една кола и 600лв. за две коли (като спора коя от двете коли ще се пише първа и коя втора оставят на жителите на дадения адрес) и тука идва чуденето ми. Ти си плащаш, а какво получаваш ? По това което разбирам - НИЩО, значи ти нямаш място, което да получиш срещу тая сума ти имаш право да спреш някъде между тая и тая пресечка (недай си боже да няма места там, пак си плащаш синята зона, ако спреш на следващата пресечка) И това, което много колеги го казаха е вярно, тва правителство го кара на "разделяй и владей", не дигат цените на билетите понеже тогава много ще писнат ...
---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:55 ----------
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеВ София през 1915 г живеят така наречените кореняци-1/4 шопи от селата и 3/4 други селяни, бегълци от Македония, все пак да отбележим, че не са графове и барониНаселението през Освобождението е оurl]
http://www.ogf-sofia.com/info/analizi"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеВ София през 1915 г живеят така наречените кореняци-1/4 шопи от селата и 3/4 други селяни..........
Преди около 130 години, по времето когато София е била една кална нива, други европейски столици са имали истории на няколкостотин години.
С това искам да кажа, че София е един относително млад град.
И така като го съпоставям с доста по стари градове, се учудвам на градоустройствената недалновидност на нашите предци.
Как в една Виена по времето когато превозното средство се е наричало файтон, са решили да направят толкова широки улици, че днес има просторно място.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКак в една Виена по времето когато превозното средство се е наричало файтон, са решили да направят толкова широки улици, че днес има просторно място.
" Град Виена в Австрия петдесет и два пъти бил бомбардиран по време на Втората световна война и 87,000 къщи на града бяха загубени. Само 41 цивилни превозни средства са оцелели, повече от 3000 бомбени кратери бяха преброени.... През февруари и март 1945 г., 80000 тона бомби са отпаднали от американски и британски самолети, унищожаване на повече от 12,000 сгради и 270,000 души са останали без дом." http://translate.google.bg/translate...n_World_War_IILast edited by Доко; d.m.y г., 21:37.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеМного просто,ето как са освободили терена:
" Град Виена в Австрия ...
Но пък в Париж това е направено и без бомби - от един човек на име Осман (не е грешка, пише се Haussmann), ама франсетата го произнасят като "сын турецко-подданного" ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Haussma...ation_of_ParisLast edited by pinko; d.m.y г., 21:41.
Comment
-
Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщениеТъй де, бомбените килими като градоустройствено мероприятие. Извод: малко са ни били хамериканските бомби, иначе къв граааад щеше да е София, ехеее...
Но пък в Париж това е направено и без бомби - от един човек на име Осман (не е грешка, пише се Haussmann), ама франсетата го произнасят като "сын турецко-подданного" ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Haussma...ation_of_ParisLast edited by Доко; d.m.y г., 21:48.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеМного просто,ето как са освободили терена:
" Град Виена в Австрия петдесет и два пъти бил бомбардиран по време на Втората световна война и 87,000 къщи на града бяха загубени. Само 41 цивилни превозни средства са оцелели, повече от 3000 бомбени кратери бяха преброени.... През февруари и март 1945 г., 80000 тона бомби са отпаднали от американски и британски самолети, унищожаване на повече от 12,000 сгради и 270,000 души са останали без дом." http://translate.google.bg/translate...n_World_War_II
Не е в разрушенията причината. Сградите не са местени а възстановявани.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе е в разрушенията причината. Сградите не са местени а възстановявани.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеТака е, а дали не са препроектирали инфраструктурата адекватно?
Не колега, отговорът е много прост:
Хората, за разлика от нас мислят, когато правят нещо.
И то не просто мислят, а мислят в перспектива.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКато спомена за 5 - то авеню, и там ли е имало бомбардировки? Или може би са го строили преди 20 години?
Не колега, отговорът е много прост:
Хората, за разлика от нас мислят, когато правят нещо.
И то не просто мислят, а мислят в перспектива.
Не схващаш сарказъма и иронията, май!
Comment
Comment