Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля помагайте колеги

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Това, както писах по-горе не винаги е така (за конкретния двигател не зная).
    Накратко:

    Редът на подаване на искра и редът на палене не съвпадат за всички модели двигатели.
    Я дай пример, че аз до сега, колкото и шибан да е мотора, отварям схемата за 6, 8 10 и 12 цилиндрови мотори ОМ на Мерцедес и по тях си регулирам клапаните на всякакви изроди и до сега не съм се подвел.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Това, както писах по-горе не винаги е така (за конкретния двигател не зная).
      Накратко:

      Редът на подаване на искра и редът на палене не съвпадат за всички модели двигатели.
      Така е. Ако моторьт е дизел например, искрата се подава вьв Зипото на мутрата зад волана... понякога. И това вьобще не пречи на работата на мотора.
      Ми не се стьрпях! Сори! Да не се засегне някой сега!
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #18
        Да точно това питах.... въпроса е че днеска ходих до едно приятелче , който си сглобяваше колата, да пием биричка и да помагам. Та се получи че аз я сглобявах а той пиеше бира ,и така , стигнах(ме) до кабелите и падна едно търсене из нета , щото той миличкия ги издърпал...пречели му, както и да е, първо вързах както са си подред само че откъм салона на вънка , после по някъкъв странен начин (уж по тази схема) , 1,5,3,6,2,4 но като го видях как изглежда и след яко въртене , го вързах пак 1,2,3,4,5,6 само че вече от радиатора, но падна акумулатора , а заедно с него и моя мерак и слънцето ( стъмни се ) , и се разбрахме да се поразтърсим из нета..до утре, докато се зарежда акумулатора. И аз естествено първо тука да питам , че сте по запознати с нещата от гугъл .... Мерси ви много момчета
        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
          го вързах пак 1,2,3,4,5,6 само че вече от радиатора, но падна акумулатора
          Е, ако го беше вързал 1-5-3-6-2-4 и не беше паднал акумулатора, щеше да запали.
          Volvo XC90 D5 '06
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
          Lancia Ypsilon 1.2 '00



          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Я дай пример, че аз до сега, колкото и шибан да е мотора, отварям схемата за 6, 8 10 и 12 цилиндрови мотори ОМ на Мерцедес и по тях си регулирам клапаните на всякакви изроди и до сега не съм се подвел.
            Газоразпределението и редът на палене си съвпадат винаги. Няма как иначе.
            Има двигатели при които редът на палене си е 1342, но исра се подава в определен момент на 1 и 4 (едновременно) и в друг момент на 2 и 3 (едновременно)


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
              Е, ако го беше вързал 1-5-3-6-2-4 и не беше паднал акумулатора, щеше да запали.
              Пак ме обърка .... значи 1-5-3-6-2-4 само че първи този път ще е от към радиатора.......... правилно ли разбрах????
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                Пак ме обърка .... значи 1-5-3-6-2-4 само че първи този път ще е от към радиатора.......... правилно ли разбрах????
                Абсолютно. Сега го претвори и в дела.
                Volvo XC90 D5 '06
                Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                Lancia Ypsilon 1.2 '00



                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Газоразпределението и редът на палене си съвпадат винаги. Няма как иначе.
                  Има двигатели при които редът на палене си е 1342, но исра се подава в определен момент на 1 и 4 (едновременно) и в друг момент на 2 и 3 (едновременно)

                  Това е друго нещо
                  Просто по една искра е паразитна. Тука се цели да се махне делкото.
                  Ако беше и тука с три бобини, вместо делко, просто всяка бобина я слагаш на два еквипотенциални цилиндъра.
                  Тоест 1-6, 2-5 и 3-4.
                  Тогава и колегата няма да се чеша по главата, кой кабел къде точно да сложи
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                    Абсолютно. Сега го претвори и в дела.
                    Нямам търпение да изгрее слънцето
                    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                    Comment


                    • #25
                      Въпрос номер 2... Ангренажния ремък има 2 положения когато идва на белезите ( всмисъл докато шайбата на реазпределителния вал прави един оборот , коляновия прави два...... в този ред на мисли , ако не е зацепен правилно клапаните ще опират в буталата нали , или не??? Щото аз като го зацепих направих два пълни оборота на разпределителния вал на ръка ..... Общо взето дали може да е зацепен неправилно или не ....
                      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                        Въпрос номер 2... Ангренажния ремък има 2 положения когато идва на белезите ( всмисъл докато шайбата на реазпределителния вал прави един оборот , коляновия прави два...... в този ред на мисли , ако не е зацепен правилно клапаните ще опират в буталата нали , или не??? Щото аз като го зацепих направих два пълни оборота на разпределителния вал на ръка ..... Общо взето дали може да е зацепен неправилно или не ....
                        Това че буталата не опират в клапаните, не е критерий затова, че ангренажният ремък е поставен "зацепен" правилно.
                        За всеки двигател си има точни указания относно това, как се зацепва ангренажа. В някои случаи това се прави по маркери, в други случаи се ползват фиксиращи пособия и индикаторни уреди, както е при нашите двигатели.....


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                          Въпрос номер 2... Ангренажния ремък има 2 положения когато идва на белезите ( всмисъл докато шайбата на реазпределителния вал прави един оборот , коляновия прави два...... в този ред на мисли , ако не е зацепен правилно клапаните ще опират в буталата нали , или не??? Щото аз като го зацепих направих два пълни оборота на разпределителния вал на ръка ..... Общо взето дали може да е зацепен неправилно или не ....
                          Ако се притесняваш, че са ти мръднали валовете на 180° недей Малко вероятно е, ако не си ги въртял без ремък, щом си направил 2 оборота на ръка без да подпреш клапани върти смело и другия път си докарвай първо буталото на горна точка и си бележи на няколко места като 6 годишните - по-малко боли глава
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Ако се притесняваш, че са ти мръднали валовете на 180° недей Малко вероятно е, ако не си ги въртял без ремък, щом си направил 2 оборота на ръка без да подпреш клапани върти смело и другия път си докарвай първо буталото на горна точка и си бележи на няколко места като 6 годишните - по-малко боли глава

                            Разбрах от къде е проблема .... идва от майстора ... Понеже всичко там (под капака) е вързано по българския начин...явно докато съм стягал колекторите съм скъсал едно кабелче дето идва от някъде си към бобината ... вързах го и ...о чудо ... ЗАПАЛИ !!!!!!!
                            Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение

                              Разбрах от къде е проблема .... идва от майстора ... Понеже всичко там (под капака) е вързано по българския начин...явно докато съм стягал колекторите съм скъсал едно кабелче дето идва от някъде си към бобината ... вързах го и ...о чудо ... ЗАПАЛИ !!!!!!!
                              Честито!
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Честито!
                                И от мен едно!!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X