Известие

Collapse
No announcement yet.

Опел Инсиния - що за птица е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    Тва маслото ли Докич хахаха.
    Отдавна е известно, че италианските коли имат екстри, за които другите не са и чували - даже на S-класа няма да видиш борда да показва моментен разход на масло.

    ---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 18:59 ----------

    П.С. Май темата се изчерпа, чакам само Пинко да каже за тестдрайва, така че серете на воля.

    П.С.2 - Абе що толкоз евтини тия Инсинии, гледам нелоши екземпляри от 2009 г. в Германия за около 11-12 000 евро.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • #32
      Insignia

      Ето ти шофьорско мнение за 160коньовия дизел ръчка 6+задна) седан на 18', днес пак го карах: Голям и просторен автомобил със стегната возия, много добро пътно поведение (с малък удобен мулти волан),ускорява много добре и стабилен - и с голяма скорост и в завои. Спирачките са ок за тая маса. Версията с ксенон има най-добрите къси и дълги фарове които може да си представи човек, ден ама ден, наистина не съм виждал такова нещо, просто е удоволствие да караш вечер! Зимата колата стои изключително стабилно на снежен път. Климата одеве изстуди доста бързо, музичката е добра, купето вози 5 човека без проблем, багажника е огромен. Много копчета по таблото, комп и глезотийки-блутут, звуков парктроник отпред/отзад, ел.ръчна на копче!!!, реверанс 2 сек. на спирачките при тръгване по баир нагоре и т.н.
      Неща които мен лично ме дразнят:
      - стегнатата возия дето на дълъг път на 5тия час ти писва (ма може и да е от 18'те);
      - предните седалки (пошито-платнените) не са ергономични за гърба, нито чак толкова регулируеми. Опеловите пред електрифицираните кожени на Мерцедес по комфорт ряпа да ядат (това пак за дълъг път тр да се има предвид, всичко тръгва от седалките).
      - силния шум на дизеловия мотор в ниските ме дразни, откачам на това тракане, но все пак аз карам бензинки, може да не съм свикнал.
      - При по-бавно каране, на 1000-1200 оборота колата иска на си на 1ва, а не на 2ра, иначе сеца много, много, много неприятно. Не ги разбирам тия дизели.
      - вечер дисплей на компа, показатели по таблото (без стрелките със сиянието) и копчета не са червени, те са кървавояркочервени, което ми вади очите... Зеленото регулирнуемо на Алфата е къде-къде по-щадящо.
      Общото ми мнение е че става идеално за целогодишен автомобил, но понеже питаш за цената, това все пак е Опел, не Мерцедес. Това е което се сещам като впечатления, дано съм бил полезен, питай ако се сетиш нещо друго.
      Last edited by adv_petrov; d.m.y г., 23:19.
      Alfa 156 2.0 - ех,
      Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
      Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
      Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

      Comment


      • #33
        Много ти благодаря, колега.
        За кои седалки говориш? Обикновените или тези с големите подпори?
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #34
          Абе аз моята кошница от подписа я докарвам до 6 на 100 понякога, но с цената на екстремно олигофренски икономични мерки. Икономичното каране е изкуство, от което не всеки разбира (не твърдя, че аз разбирам).
          Не виждам нищо странно да занитиш последно поколение дизелов мотор с 80 км/ч на някой идеално гладък път с точните гуми с изключени бая работи и да докараш 4 на 100. Някои хора това го правят и с бая по-одъртели кошници. Един приятел имаше някаква рядка ауди 80-тка 1.6 турбо дизел. Тази кола даваше екстремно подигравателен разход при нормално каране, под 5 при това без някакви икономични тънкости. Съчетано с големия резервоар капачката за бензина хващаше паяжини.
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            Много ти благодаря, колега.
            За кои седалки говориш? Обикновените или тези с големите подпори?
            Ей тия. Трябва да се пробва, за мене лично чупката на кръста иде прекалено високо и косо (малък ъгъл), колкото и да свалям облегалката назад не ми е комфортно на кръста, защото облегалката се чупи по-нагоре, сравнено с други горецитирани от мен луксозни марки автомобили които карам.
            Attached Files
            Alfa 156 2.0 - ех,
            Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
            Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
            Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение

              [/COLOR]П.С. Май темата се изчерпа, чакам само Пинко да каже за тестдрайва, така че серете на воля.

              Ще ти пратя телефона на Люба, очаква обаждането ти, в София Ауто има тестова Инсиния със сходни параметри: 160 коня дизел, аФтомат, AGR седалки, ама шлифер, не кожа. Но поне ще можеш да ги усетиш.

              Апропо, давали големи отстъпки на адвокати
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                Ей тия. Трябва да се пробва, за мене лично чупката на кръста иде прекалено високо и косо (малък ъгъл), колкото и да свалям облегалката назад не ми е комфортно на кръста, защото облегалката се чупи по-нагоре, сравнено с други горецитирани от мен луксозни марки автомобили които карам.
                Айде и аз да добавя подобно мнение за седалките. Карам служебна инсиниа, но е бензин и в общи линии единствените недостатъци са свързани с не особено удобните седалки и проблеми с охл. система на двигателя (пак да подчертая - важи за бензинов агрегат). Иначе твърдата возия и стегнатото поведение в завой за мен са по-скоро положителни качества.

                AR 145 QV '97

                Comment


                • #38
                  Миналата седмица карах една Инсиния (Инсигния или който както й вика), 160 к.с. дизел, автомат, с доста високо ниво на оборудване, 18" джанти и т.н.

                  Не мога да не призная, че колата ми хареса много. Стегната возия, комфортен салон, прилично пъргав мотор в комбинация с хубав автомат

                  Чак аз се очудих, че толкова ми допадна Опела От краткото каране (2 часа) единствено останах малко объркан от хилядите копчета на централната конзола, но предполагам че всеки собственик бързо свиква кое къде се намира

                  Борд компютърът показваше 7,8л/100 за последните 600 изминати километри, като клиентът ми твърди, че не е излизал от София ..
                  Alfa Romeo 155 1.8TS '93
                  Alfa Romeo 146 1.9JTD '99

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от koolio
                    П.С.2 - Абе що толкоз евтини тия Инсинии, гледам нелоши екземпляри от 2009 г. в Германия за около 11-12 000 евро.
                    Интересно....

                    http://fakti.bg/avto/47089-nai-barzo...-se-avtomobili

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Мдаа, ще взема да взема да си купя Мини Купър.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Мдаа, ще взема да взема да си купя Мини Купър.
                        Я кажете тогава кой от двата автомобила е по-гейски? Наскоро ги тествахме и така и не стигнахме до консенсус по горния въпрос...





                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • #42
                          отговор...

                          Click image for larger version

Name:	595.jpg
Views:	1
Size:	32.7 Килобайта
ID:	2319642


                          http://www.facebook.com/VenturaGarage
                          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                          Comment


                          • #43
                            500 . Купъра има по-спортно излъчване , ама Фиата си е гейски ... лично мнение .
                            145 1.6 ТС '97 ех.
                            145 1.9 JTD '00
                            307 CC 2.0 '04

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                              Я кажете тогава кой от двата автомобила е по-гейски? Наскоро ги тествахме и така и не стигнахме до консенсус по горния въпрос...
                              В конкретното сравнение, според мен, 500 е със завидно увеличени притегателни способности за обратни
                              ОБАЧЕ, вие ми дайте едно 'TRIBUTO FERRARI' пък ме мислете за какъвто искате
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                                В конкретното сравнение, според мен, 500 е със завидно увеличени притегателни способности за обратни
                                ОБАЧЕ, вие ми дайте едно 'TRIBUTO FERRARI' пък ме мислете за какъвто искате
                                А тва червеничкото кабриолетче? Според мен трябва да се кара само с чаршаф на главата...



                                Във всеки случай аз се чувствах доста нелепо в него, докато го разтривах из София:

                                Volvo XC90 D5 '06
                                Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                                Lancia Ypsilon 1.2 '00



                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                                ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                                Comment

                                Working...
                                X