Известие

Collapse
No announcement yet.

Опел Инсиния - що за птица е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    На какъв език е Хинсигнята?
    sigpic

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
      На какъв език е Хинсигнята?
      Па питай тия от Хопел.....
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
        Като са ти изпуснали амортисъорите така е, клати се.
        Питай Тони - показах му теста, дали са изпуснали .
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          Питай Тони - показах му теста, дали са изпуснали .
          Няма нужда да питам, карал съм достатъчно много и 155-със спортно окачване и 166, щом ти клати и люлее и 155 ти се вижда по стабилна има нещо нередно, оправил си задницата, с правилни гуми си остават амортесъорите. А за тия тестове само си давате парите, аз съм виждал кола с яко изпуснали амортесъори и дава 65%.......та за 10г надали са ти както трябва да са.

          Иначе инсинята е перфектна единствено дразни че е опел.

          Comment


          • #65
            Зависи колко са ти омекнали пружините колега, от кола до кола има голяма разлика ..
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #66
              Тъкмо и аз това щях да напиша - за поклащането не са ли по-важни пружините?!
              sigpic

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                Ами моето, смея да твърдя, вече е здраво и след като смених тампони на стабилизираща щанга промяната е осезаема. Но пак липсва това чувство за картинг, което го имаше при 155-цата. И проблемът е в накланянето при по-тежката кола, не във веене на задницата При 155 пък от своя страна управлението е доста по-директно.
                А за седалките - ако 159 не е ТИ, седалките на 155 са много по-удобни.
                Ти госин адвокат май живееш на друга планета,по принцип повечето притежатели на 159 ТИ които познавам аз,твърдят че обекновенния салон на 159 е в пъти по-удобен от този на ТИ-то,а за сравнение със 155 въобще неможе да става дума,ти започваш да ставаш като един колега,според който друга кола освен 33 не съществува....................
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                  Тъкмо и аз това щях да напиша - за поклащането не са ли по-важни пружините?!
                  Не съм някакъв експерт, но амортисьора обира шокови удари, в завой се получава едно продължително натоварване на външните гуми, което се поема от пружините и ако са меки ясно какво се получава.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #69
                    Тъй де
                    И в комбинация с някоя току-що тръгнала щангичка....
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      А те 166-те не е да не страдат от омекване на пружините.............. Ние сме сменили на няколко
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        А те 166-те не е да не страдат от омекване на пружините.............. Ние сме сменили на няколко
                        Никога нищо не съм пипнал по задницата на моята, това вече 6-та година, малко виси отзад, то се вижда на снимката(хах и съединител не съм сменял, но пък за другите работи ....) Та един ден като я разбия тая задница(не знам кога ще е това, може и да не е скоро) ще правя носачи, пружини, амортисьори абе всичко. Малко офф стана ..
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #72
                          Днес взех за 1 седмица Инсиния битурбо дизел (195 коня, 420 нютонметра) аФтомат. Засега впечатленията са повече от добри. Много добре настроен автомат, супер еластичен двигател, перфектни седалки. Абе колицата си е чудесна.

                          Само ме издразниха мъничките странични огледала и лошия обзор назад - особено след огромните огледала на Волвото са направо като културен шок. Но се свиква.
                          Volvo XC90 D5 '06
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                          Lancia Ypsilon 1.2 '00



                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                            Днес взех за 1 седмица Инсиния битурбо дизел (195 коня, 420 нютонметра) аФтомат. Засега впечатленията са повече от добри. Много добре настроен автомат, супер еластичен двигател, перфектни седалки. Абе колицата си е чудесна.

                            Само ме издразниха мъничките странични огледала и лошия обзор назад - особено след огромните огледала на Волвото са направо като културен шок. Но се свиква.
                            Ако можеш се докопай до OPC версията, 2.8T бензин, 4x4...

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Ако можеш се докопай до OPC версията, 2.8T бензин, 4x4...
                              Абе и аз искам такава, ама първо трябва да се докопам до някоя рафинерия .
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • #75
                                Или до добри доходи
                                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                                Нагоре по стълбата, която води надолу
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X