Известие

Collapse
No announcement yet.

Цената на автомобилите Алфа Ромео

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ivo_63 Покажи съобщение
    само ще вметна, че за мондео 1991г носача е 250 лв /железен/, комплекта 500, тъй че реване за носачите на алфа няма смисъл.Който иска предница за 200 лева отива в други марки и модели и това е. Няма как, хем кола от по-висок клас, хем части без пари.
    Първо - Мондео 91г няма, второ - има 2 носача, а не 4 като Алфа и трето - струват по 75лв, а има и по 45, да не пишем щуротии
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Бате ти си собственик на китайска кола с френско сърце, моля те.
      Идеална е Под секрет ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година. Пуснах я на обява и за има няма 2 седмици (заради моя прещявка за по-голем и мощен мотор) ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв, нещо което много народ в този форум пробваха, ма не мина номера... Таа нека е китайче колата
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година. Пуснах я на обява и за има няма 2 седмици ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв, нещо което много народ в този форум пробваха:
        Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления. Аз съм се научил, че при сделките с автомобили масово има поне 1 минала се страна, затова е по-хубаво да си останат под секрет
        ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
          Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления. Аз съм се научил, че при сделките с автомобили масово има поне 1 минала се страна, затова е по-хубаво да си останат под секрет
          Абсолюютно, винаги има някой преебан, ма важното е да се хвалим като рибари .

          ---------- Post added at 08:34 ---------- Previous post was at 08:20 ----------

          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Идеална е Под секрет ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година. Пуснах я на обява и за има няма 2 седмици (заради моя прещявка за по-голем и мощен мотор) ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв, нещо което много народ в този форум пробваха, ма не мина номера... Таа нека е китайче колата
          Бате остай ни да си караме талянските кошове, ти твойте нали ги продаваш на далавера.Най обичам някой бивш собственик на италиянка, който вече има друга марка, да ни обяснява колко сме се преебали.Визирам точно теб и оня ощипаната мома Косьо, дет кат го преби Любо с бавареца и се скри.Гледай си в собствената паница а не в чуждата, не е хубаво.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
            Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления. Аз съм се научил, че при сделките с автомобили масово има поне 1 минала се страна, затова е по-хубаво да си останат под секрет
            За ремонти и две смени на масла,филтри + първоначалното обслужване съм дал точно 1000лв (цени с отстъпки естествено).

            Ако бях взел миналата година 159 на средна цена около 12 000лв, и както знаем е с 645378бр носача, от които поне половината щяха да бъдат сменени до този момент, обслужване, махане на добре познатите пеперудки, премахване на дпф, абе неща които почти всеки средностатистически собственик на 59ка прави първоначално...

            Сега масово са ги напускали по 8-9000лв, аз знам как се продава Алфа все пак, а бакалската сметка колко евентуално бих изгубил оставям на вас.

            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение

            Бате остай ни да си караме талянските кошове, ти твойте нали ги продаваш на далавера.Най обичам някой бивш собственик на италиянка, който вече има друга марка, да ни обяснява колко сме се преебали.Визирам точно теб и оня ощипаната мома Косьо, дет кат го преби Любо с бавареца и се скри.Гледай си в собствената паница а не в чуждата, не е хубаво.
            Бате аз тебе отдавна съм те оставил да си караш коша, но ти постоянно звъниш без някой да те натиска

            А не знам за Косьо, но аз италианка си имам и сега, от която съм адски доволен, таа и тука не оцели с "бивш"
            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 09:51.
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              За ремонти и две смени на масла,филтри + първоначалното обслужване съм дал точно 1000лв (цени с отстъпки естествено).



              Сега масово са ги напускали по 8-9000лв, аз знам как се продава Алфа все пак, а бакалската сметка колко евентуално бих изгубил оставям на вас.

              :
              Аз съм слушал от теб истории за проблем на твойто волво с ключа, имобилайзера, рапатраци по мотопфое напред назад и суми за цялото нещо........май не ме разбра за хамалските сметки, не е проблем че са хамалски, а е дребнаво да се правят. Както казах всеки си изкривява нещата, както му е удобно
              ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

              Comment


              • #67
                Да проблема с конзолата на ключа е единствения по скъп ремонт, ако го нямаше него щяхме да сме на 500лв

                Момчета, нека не издребняваме и да сметна и колко нафта съм сипал и дали съм ги включил към цената
                Говорим си чисто и просто, че италианките не държат цена, и при евентуална продажба ще си доста по-назад, нещо което не вярвам да оспорите.
                Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 10:23.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #68
                  Пак се почнаха безсмислени спорове. Кой го интересува кой колко е дал, все едно другия му е дал парите....
                  Кой колкото дал-дал. Дали се е набутал, си е негова работа, важното е да се кефи на колата си. Все едно да разправяш на пушач, че се набутва като си взима цигари
                  sigpic
                  SCUDERIA ITALIA
                  BMW 5-er
                  BMW 7-er
                  Fiat GP

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Да проблема с конзолата на ключа е единствения по скъп ремонт, ако го нямаше него щяхме да сме на 500лв
                    Айде сега 2 смени на масло с ремъци и филтри и труд 500лв ... а аз си мислех че имам отстъпки. Виж тъпо е да споря за твойта кола с теб, затова спирам, просто от мен, приятелски съвет - по-добре ще се чувстваш, ако не се напрягаш да обесняваш на хората с алфи как са се прецакали със скъпи за поддръжка варели. Да караше опел да те разбера ама волво ...
                    ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                    Comment


                    • #70
                      150лв ангренажен ремък и ролка(ина), пистов ремък и водна помпа. Миро от форума ми ги е пазарил нещата от евро 07, ако не се лъжа.
                      Масло тотал 5в40 - 70лв
                      филтър маслен въздушен 2 пъти - 80лв
                      горивен (веднъж) - не помня точна цена, но го слагам 50лв

                      Труда - ползвам жокер майстор приятел като и аз участвам активно в процеса.

                      Та явно или са ти лабави отстъпките или те прибиват с цени по сервизите
                      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 11:01.
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение

                        Та явно или са ти лабави отстъпките или те прибиват с цени по сервизите
                        Май се обиди нещо, че почна с лични нападки, мойте отстъпки не ги мисли, аз съм си ги изкарал, не са на приятел, лично съм се оговарял за тях, виждам те интересуват - в техко е 38%, в еврото варира, зависи от частта(но стига до 40+%) и т.н., хем казах че е дребнаво тва дето го правиш, хем издребня напълно ... сервизите и отстъпките не ми ги плащаш, така че не бери грижа дали съм се минал
                        ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          За ремонти и две смени на масла,филтри + първоначалното обслужване съм дал точно 1000лв (цени с отстъпки естествено).

                          Ако бях взел миналата година 159 на средна цена около 12 000лв, и както знаем е с 645378бр носача, от които поне половината щяха да бъдат сменени до този момент, обслужване, махане на добре познатите пеперудки, премахване на дпф, абе неща които почти всеки средностатистически собственик на 59ка прави първоначално...

                          Сега масово са ги напускали по 8-9000лв, аз знам как се продава Алфа все пак, а бакалската сметка колко евентуално бих изгубил оставям на вас.



                          Бате аз тебе отдавна съм те оставил да си караш коша, но ти постоянно звъниш без някой да те натиска

                          А не знам за Косьо, но аз италианка си имам и сега, от която съм адски доволен, таа и тука не оцели с "бивш"
                          1000 лв. ли,че аз съм дал за повече от 4 г. по малко пари бре,а съм сменял ангренаж 2 пъти,един път горни носачи,рейка втора ръка и една главина,ако държиш мога да ти спретна веднага кръчмарската сметка,като труда е от мен,пък софтуерните намеси също са изкарани с труд

                          П.С.За звъненето недей говори....................просто недей да се изтъкваш с китайския кош,и да убеждаваш хората тук,че са балъци че карат италианки.......................
                          Last edited by Mury; d.m.y г., 11:46.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Да проблема с конзолата на ключа е единствения по скъп ремонт, ако го нямаше него щяхме да сме на 500лв

                            Момчета, нека не издребняваме и да сметна и колко нафта съм сипал и дали съм ги включил към цената
                            Говорим си чисто и просто, че италианките не държат цена, и при евентуална продажба ще си доста по-назад, нещо което не вярвам да оспорите.
                            Затова ако знаеш какво правиш и можеш да си направиш сметката, купуваш италианката с перспектива да я караш 4 до 6 години. Ако искаш да си сменяш колите по-често от гащите, не си купуваш италиански коли, защото ще се набуташ.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                              Затова ако знаеш какво правиш и можеш да си направиш сметката, купуваш италианката с перспектива да я караш 4 до 6 години. Ако искаш да си сменяш колите по-често от гащите, не си купуваш италиански коли, защото ще се набуташ.
                              Всяка кола, която си купуваш се набутваш!
                              Стига глупости, вече данъците, застраховките, прегледите и т.н. на колите станаха поне 1000 лв. на година, говорим за коли над 100к.с., а не разни коли произведени преди 20г., които не са коли отдавна.

                              Алфа-та си е удоволствие! Единственото тъпо нещо е в частите, където официален представител има части за 2-3 модела и то с поръчка и другите са по 800-2000 лв.
                              А това, колко е струвала тази година и колко ще струва след 2 години, всяки модел, когато стане на 7-8 години слиза около и под 10к. лв, без значение дали е Опел, Рено, Волво и т.н. Дори E класата е малко над 10к лв. Винаги се старайте да изкарвате парите, за да не Ви дреме, че една кола се е обезценила с 5000 лв, важното е колко удоволствие ви е доставила, защото спестените пари не носят такова

                              Карайте си колите и да не ви дреме, важното е да ви доставят удоволствие. Аз моята я карах 7 години доста и след това стоя почти 1 година в гаража, като винаги ми е носила усмивки и незабравими моменти. И мисля е единствената такава кола.
                              Имаше едно мнение, на колега във форума, който беше казал, че купиш ли си Алфа има само 2 възможности: Да я обикнеш вечно или да я намразиш до безобразие, аз явно съм от първите
                              "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                              Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                              Opel Astra J GTC

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
                                Всяка кола, която си купуваш се набутваш!
                                Стига глупости, вече данъците, застраховките, прегледите и т.н. на колите станаха поне 1000 лв. на година, говорим за коли над 100к.с., а не разни коли произведени преди 20г., които не са коли отдавна.

                                Алфа-та си е удоволствие! Единственото тъпо нещо е в частите, където официален представител има части за 2-3 модела и то с поръчка и другите са по 800-2000 лв.
                                А това, колко е струвала тази година и колко ще струва след 2 години, всяки модел, когато стане на 7-8 години слиза около и под 10к. лв, без значение дали е Опел, Рено, Волво и т.н. Дори E класата е малко над 10к лв. Винаги се старайте да изкарвате парите, за да не Ви дреме, че една кола се е обезценила с 5000 лв, важното е колко удоволствие ви е доставила, защото спестените пари не носят такова

                                Карайте си колите и да не ви дреме, важното е да ви доставят удоволствие. Аз моята я карах 7 години доста и след това стоя почти 1 година в гаража, като винаги ми е носила усмивки и незабравими моменти. И мисля е единствената такава кола.
                                Имаше едно мнение, на колега във форума, който беше казал, че купиш ли си Алфа има само 2 възможности: Да я обикнеш вечно или да я намразиш до безобразие, аз явно съм от първите
                                Е аз нали това казвам бе, колега.
                                Личната кола винаги е разход или казано по нашенски - набутване. По-добре да се "набутвам" и да ми е кеф докато карам, отколкото да не ми е кеф.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X