If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
само ще вметна, че за мондео 1991г носача е 250 лв /железен/, комплекта 500, тъй че реване за носачите на алфа няма смисъл.Който иска предница за 200 лева отива в други марки и модели и това е. Няма как, хем кола от по-висок клас, хем части без пари.
Първо - Мондео 91г няма, второ - има 2 носача, а не 4 като Алфа и трето - струват по 75лв, а има и по 45, да не пишем щуротии
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Бате ти си собственик на китайска кола с френско сърце, моля те.
Идеална е Под секрет ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година. Пуснах я на обява и за има няма 2 седмици (заради моя прещявка за по-голем и мощен мотор) ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв, нещо което много народ в този форум пробваха, ма не мина номера... Таа нека е китайче колата
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година. Пуснах я на обява и за има няма 2 седмици ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв, нещо което много народ в този форум пробваха:
Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления. Аз съм се научил, че при сделките с автомобили масово има поне 1 минала се страна, затова е по-хубаво да си останат под секрет
---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90
Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления. Аз съм се научил, че при сделките с автомобили масово има поне 1 минала се страна, затова е по-хубаво да си останат под секрет
Абсолюютно, винаги има някой преебан, ма важното е да се хвалим като рибари .
---------- Post added at 08:34 ---------- Previous post was at 08:20 ----------
Идеална е Под секрет ще ти кажа, че я взех за сумата Х, миналата година. Пуснах я на обява и за има няма 2 седмици (заради моя прещявка за по-голем и мощен мотор) ще си има нов собственик на цена Х + 2000лв, нещо което много народ в този форум пробваха, ма не мина номера... Таа нека е китайче колата
Бате остай ни да си караме талянските кошове, ти твойте нали ги продаваш на далавера.Най обичам някой бивш собственик на италиянка, който вече има друга марка, да ни обяснява колко сме се преебали.Визирам точно теб и оня ощипаната мома Косьо, дет кат го преби Любо с бавареца и се скри.Гледай си в собствената паница а не в чуждата, не е хубаво.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Освен Х, У(сумите за ремонти) предполагам не си ги внесъл в графата, лично за мен е дребнаво да се правят хамалски изчисления. Аз съм се научил, че при сделките с автомобили масово има поне 1 минала се страна, затова е по-хубаво да си останат под секрет
За ремонти и две смени на масла,филтри + първоначалното обслужване съм дал точно 1000лв (цени с отстъпки естествено).
Ако бях взел миналата година 159 на средна цена около 12 000лв, и както знаем е с 645378бр носача, от които поне половината щяха да бъдат сменени до този момент, обслужване, махане на добре познатите пеперудки, премахване на дпф, абе неща които почти всеки средностатистически собственик на 59ка прави първоначално...
Сега масово са ги напускали по 8-9000лв, аз знам как се продава Алфа все пак, а бакалската сметка колко евентуално бих изгубил оставям на вас.
Бате остай ни да си караме талянските кошове, ти твойте нали ги продаваш на далавера.Най обичам някой бивш собственик на италиянка, който вече има друга марка, да ни обяснява колко сме се преебали.Визирам точно теб и оня ощипаната мома Косьо, дет кат го преби Любо с бавареца и се скри.Гледай си в собствената паница а не в чуждата, не е хубаво.
Бате аз тебе отдавна съм те оставил да си караш коша, но ти постоянно звъниш без някой да те натиска
А не знам за Косьо, но аз италианка си имам и сега, от която съм адски доволен, таа и тука не оцели с "бивш"
За ремонти и две смени на масла,филтри + първоначалното обслужване съм дал точно 1000лв (цени с отстъпки естествено).
Сега масово са ги напускали по 8-9000лв, аз знам как се продава Алфа все пак, а бакалската сметка колко евентуално бих изгубил оставям на вас.
:
Аз съм слушал от теб истории за проблем на твойто волво с ключа, имобилайзера, рапатраци по мотопфое напред назад и суми за цялото нещо........май не ме разбра за хамалските сметки, не е проблем че са хамалски, а е дребнаво да се правят. Както казах всеки си изкривява нещата, както му е удобно
---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90
Да проблема с конзолата на ключа е единствения по скъп ремонт, ако го нямаше него щяхме да сме на 500лв
Момчета, нека не издребняваме и да сметна и колко нафта съм сипал и дали съм ги включил към цената
Говорим си чисто и просто, че италианките не държат цена, и при евентуална продажба ще си доста по-назад, нещо което не вярвам да оспорите.
Пак се почнаха безсмислени спорове. Кой го интересува кой колко е дал, все едно другия му е дал парите....
Кой колкото дал-дал. Дали се е набутал, си е негова работа, важното е да се кефи на колата си. Все едно да разправяш на пушач, че се набутва като си взима цигари
Да проблема с конзолата на ключа е единствения по скъп ремонт, ако го нямаше него щяхме да сме на 500лв
Айде сега 2 смени на масло с ремъци и филтри и труд 500лв ... а аз си мислех че имам отстъпки. Виж тъпо е да споря за твойта кола с теб, затова спирам, просто от мен, приятелски съвет - по-добре ще се чувстваш, ако не се напрягаш да обесняваш на хората с алфи как са се прецакали със скъпи за поддръжка варели. Да караше опел да те разбера ама волво ...
---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90
150лв ангренажен ремък и ролка(ина), пистов ремък и водна помпа. Миро от форума ми ги е пазарил нещата от евро 07, ако не се лъжа.
Масло тотал 5в40 - 70лв
филтър маслен въздушен 2 пъти - 80лв
горивен (веднъж) - не помня точна цена, но го слагам 50лв
Труда - ползвам жокер майстор приятел като и аз участвам активно в процеса.
Та явно или са ти лабави отстъпките или те прибиват с цени по сервизите
Та явно или са ти лабави отстъпките или те прибиват с цени по сервизите
Май се обиди нещо, че почна с лични нападки, мойте отстъпки не ги мисли, аз съм си ги изкарал, не са на приятел, лично съм се оговарял за тях, виждам те интересуват - в техко е 38%, в еврото варира, зависи от частта(но стига до 40+%) и т.н., хем казах че е дребнаво тва дето го правиш, хем издребня напълно ... сервизите и отстъпките не ми ги плащаш, така че не бери грижа дали съм се минал
---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90
За ремонти и две смени на масла,филтри + първоначалното обслужване съм дал точно 1000лв (цени с отстъпки естествено).
Ако бях взел миналата година 159 на средна цена около 12 000лв, и както знаем е с 645378бр носача, от които поне половината щяха да бъдат сменени до този момент, обслужване, махане на добре познатите пеперудки, премахване на дпф, абе неща които почти всеки средностатистически собственик на 59ка прави първоначално...
Сега масово са ги напускали по 8-9000лв, аз знам как се продава Алфа все пак, а бакалската сметка колко евентуално бих изгубил оставям на вас.
Бате аз тебе отдавна съм те оставил да си караш коша, но ти постоянно звъниш без някой да те натиска
А не знам за Косьо, но аз италианка си имам и сега, от която съм адски доволен, таа и тука не оцели с "бивш"
1000 лв. ли,че аз съм дал за повече от 4 г. по малко пари бре,а съм сменял ангренаж 2 пъти,един път горни носачи,рейка втора ръка и една главина,ако държиш мога да ти спретна веднага кръчмарската сметка,като труда е от мен,пък софтуерните намеси също са изкарани с труд
П.С.За звъненето недей говори....................просто недей да се изтъкваш с китайския кош,и да убеждаваш хората тук,че са балъци че карат италианки.......................
Да проблема с конзолата на ключа е единствения по скъп ремонт, ако го нямаше него щяхме да сме на 500лв
Момчета, нека не издребняваме и да сметна и колко нафта съм сипал и дали съм ги включил към цената
Говорим си чисто и просто, че италианките не държат цена, и при евентуална продажба ще си доста по-назад, нещо което не вярвам да оспорите.
Затова ако знаеш какво правиш и можеш да си направиш сметката, купуваш италианката с перспектива да я караш 4 до 6 години. Ако искаш да си сменяш колите по-често от гащите, не си купуваш италиански коли, защото ще се набуташ.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Затова ако знаеш какво правиш и можеш да си направиш сметката, купуваш италианката с перспектива да я караш 4 до 6 години. Ако искаш да си сменяш колите по-често от гащите, не си купуваш италиански коли, защото ще се набуташ.
Всяка кола, която си купуваш се набутваш!
Стига глупости, вече данъците, застраховките, прегледите и т.н. на колите станаха поне 1000 лв. на година, говорим за коли над 100к.с., а не разни коли произведени преди 20г., които не са коли отдавна.
Алфа-та си е удоволствие! Единственото тъпо нещо е в частите, където официален представител има части за 2-3 модела и то с поръчка и другите са по 800-2000 лв.
А това, колко е струвала тази година и колко ще струва след 2 години, всяки модел, когато стане на 7-8 години слиза около и под 10к. лв, без значение дали е Опел, Рено, Волво и т.н. Дори E класата е малко над 10к лв. Винаги се старайте да изкарвате парите, за да не Ви дреме, че една кола се е обезценила с 5000 лв, важното е колко удоволствие ви е доставила, защото спестените пари не носят такова
Карайте си колите и да не ви дреме, важното е да ви доставят удоволствие. Аз моята я карах 7 години доста и след това стоя почти 1 година в гаража, като винаги ми е носила усмивки и незабравими моменти. И мисля е единствената такава кола.
Имаше едно мнение, на колега във форума, който беше казал, че купиш ли си Алфа има само 2 възможности: Да я обикнеш вечно или да я намразиш до безобразие, аз явно съм от първите
"BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
Opel Astra J GTC
Всяка кола, която си купуваш се набутваш!
Стига глупости, вече данъците, застраховките, прегледите и т.н. на колите станаха поне 1000 лв. на година, говорим за коли над 100к.с., а не разни коли произведени преди 20г., които не са коли отдавна.
Алфа-та си е удоволствие! Единственото тъпо нещо е в частите, където официален представител има части за 2-3 модела и то с поръчка и другите са по 800-2000 лв.
А това, колко е струвала тази година и колко ще струва след 2 години, всяки модел, когато стане на 7-8 години слиза около и под 10к. лв, без значение дали е Опел, Рено, Волво и т.н. Дори E класата е малко над 10к лв. Винаги се старайте да изкарвате парите, за да не Ви дреме, че една кола се е обезценила с 5000 лв, важното е колко удоволствие ви е доставила, защото спестените пари не носят такова
Карайте си колите и да не ви дреме, важното е да ви доставят удоволствие. Аз моята я карах 7 години доста и след това стоя почти 1 година в гаража, като винаги ми е носила усмивки и незабравими моменти. И мисля е единствената такава кола.
Имаше едно мнение, на колега във форума, който беше казал, че купиш ли си Алфа има само 2 възможности: Да я обикнеш вечно или да я намразиш до безобразие, аз явно съм от първите
Е аз нали това казвам бе, колега.
Личната кола винаги е разход или казано по нашенски - набутване. По-добре да се "набутвам" и да ми е кеф докато карам, отколкото да не ми е кеф.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment