Известие

Collapse
No announcement yet.

Цената на автомобилите Алфа Ромео

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Носача трудно ще го счупиш... трябва да се нахакаш някъде много здраво, или с нещо да го удариш, че да се счупи по някакав начин.
    Това "чупене" за което се говори, е в същност бързо износване на въпросната част.

    Общо казано, носача е едно голямо парче желязо, алуминий или там каквато му е сплавта, тъй че няма да го строшиш, освен ако не си най-големия карък на света.
    Въпроса е, че на тва желязо има един шарнирен болт, който с времето се износва (появява се луфт) и започва да хлопа. Това е признак, че трябва да го смениш. Ако караш така, има някаква вероятност да излезе въпросния болт, и да загубиш контрол над колата. Случва се изключително рядко, но не е изключено ако не обръщаш внимание на симптомите подсказващи, че ходовата част е за ремонт.

    И все пак, вече на пазара се появиха доста добри заместители на оригиналните носачи, и са на достатъчно достъпна цена. По-голямата част от съфоръмците карат с такива носачи и повечето са доволни (аз съм в това число).
    Тъй че не се коси... колата вече не е много скъпа и като първоначална цена и като цена за поддръжка, тъй че е поносимо за всеки среден джоб.
    Просто ако караш италянска кола, трябва да знаеш, че е по-нежна от немските железа и малко от малко да я пазиш от естествените неравности по наще европейски пътища
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

    Comment


    • #17
      Как да не искам алфа като са толкова якииииииииииииииииииииииии направо ми окапаха очите по 156

      ---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:01 ----------

      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
      Носача трудно ще го счупиш... трябва да се нахакаш някъде много здраво, или с нещо да го удариш, че да се счупи по някакав начин.
      Това "чупене" за което се говори, е в същност бързо износване на въпросната част.

      Общо казано, носача е едно голямо парче желязо, алуминий или там каквато му е сплавта, тъй че няма да го строшиш, освен ако не си най-големия карък на света.
      Въпроса е, че на тва желязо има един шарнирен болт, който с времето се износва (появява се луфт) и започва да хлопа. Това е признак, че трябва да го смениш. Ако караш така, има някаква вероятност да излезе въпросния болт, и да загубиш контрол над колата. Случва се изключително рядко, но не е изключено ако не обръщаш внимание на симптомите подсказващи, че ходовата част е за ремонт.

      И все пак, вече на пазара се появиха доста добри заместители на оригиналните носачи, и са на достатъчно достъпна цена. По-голямата част от съфоръмците карат с такива носачи и повечето са доволни (аз съм в това число).
      Тъй че не се коси... колата вече не е много скъпа и като първоначална цена и като цена за поддръжка, тъй че е поносимо за всеки среден джоб.
      Просто ако караш италянска кола, трябва да знаеш, че е по-нежна от немските железа и малко от малко да я пазиш от естествените неравности по наще европейски пътища
      Един човек , който да не ми се присмее и да ми отговори нормално БЛАГОДАРЯ ТИ

      Comment


      • #18
        Само да вметна че на някой немски варели или може вече и да няма не се сменя целия носач а само повредения шарнирен болт което е около 5 пъти по евтино.... за съжаление последната алфа с такъв дизайн беше 33 от там нататък цял носач и се раждаш!!!

        Лично от 145-цата съм доволен само дето попаднах на изтормозена бройка и ми взе здравето, но всеки който ми каже че алфата е чуплива му задавам само един въпрос! "Искаш ли да ми дадеш твоята кола да я карам както карам алфата, пък да видим" и мача приключва!
        145 1.7 16V Boxer

        Comment


        • #19
          По принцип нали мъжете казваме на жените да не си избират примерно.... техника ,само по външния вид значиииииии алфата колкото и да е чуплива..така ме е пленила с дизайна си , че просто ще си я купя КАТО ЖЕНА е естествено няма да гледам само боята.....

          Comment


          • #20
            10-годишна 156 за 2000 лева няма да намериш. По толкова са първите бройки - от 98-99-та и то най-изтормозените.
            Окачването наистина е чупливо по българските пародии на пътища, но това се отнася за всички коли с алуминиеви носачи, включително Ауди и Пасат - след 96-та. Причината за различния имидж обаче според мен е най-вече, че масово собствениците на "здрави" немски коли карат докато се разпадне, а алфистите - тези, които са си купили колата защото им харесва, а не щото е новичка, евтина и с климатик, тичат в сервиза при всеки подозрителен шум.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
              10-годишна 156 за 2000 лева няма да намериш. По толкова са първите бройки - от 98-99-та и то най-изтормозените.
              Окачването наистина е чупливо по българските пародии на пътища, но това се отнася за всички коли с алуминиеви носачи, включително Ауди и Пасат - след 96-та. Причината за различния имидж обаче според мен е най-вече, че масово собствениците на "здрави" немски коли карат докато се разпадне, а алфистите - тези, които са си купили колата защото им харесва, а не щото е новичка, евтина и с климатик, тичат в сервиза при всеки подозрителен шум.
              Тя може да е изтормозена и от нова. Има доста читави "стари" ексемпляри на хубави цени.
              Просто не трябва да се бърза при покупката.
              Гледаш добре, и ако те устройва - купуваш. Все ще има нещичко за правене, ама с хубав късмет и глава на раменете, ще си вземеш читава кола за не много пари.
              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
              Alfa Romeo 156 2.0 TS

              рейтинг фотографов

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bukmop19 Покажи съобщение
                Как да не искам алфа като са толкова якииииииииииииииииииииииии
                Споко, всички или почти всички сме минали оттам Питаш ли ни какво беше като излезе 156 навремето. Колата не е толкова чуплива, стига да я намериш горе-долу пазена и да я гледаш както трябва . Е, един колега беше казал нещо,което помня и спазвам вече много години - Алфистът трябва да има две коли, ако не иска от време на време да ходи пеша. Ама това май вече е валидно за всички марки... при тия пътища
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от badmadafaka
                  Не си купувай тогава Алфа (поне засега) или си вземи някой модел дето може да завива (145/6 с малък двигател или дизелов)... Не са за всеки тия коли, а за неопитен млад младеж още повече...

                  Не го приемай като някаква критика или заяждане, имал съм достатъчно на брой мои (което значи не да съм ги връткал за по два дена) коли и доста (особено от твоя гледна точка) години "шофьорски стаж" преди да си купя първата Алфа и въпреки това ми отне доста време докато свикна с нея...
                  За неопитен шофьор мощен и "рязък" двигател + тотална липса на завиване = нищо добро.

                  Ама от друга страна ти ако си на 19 години това мнение ще го игнорораш директно и ще си кажеш "тоя па къв е и той ли ще ми каже какво да си купувам" така, че... Успех, каквото и да решиш...
                  Тотална липса на завиване не може да се каже за никоя Алфа. Може би имало предвид маневреност при при паркиране.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bukmop19 Покажи съобщение
                    А какво става като се счупи носача ? Може ли да се изгуби контрол над колата ? Ще извинявате за тъпите въпроси , но съм шофьор от 1 година и не съм на ТИ с колите
                    Ето какво става като ти се счупи носача буквално със 100км/ч :
                    Attached Files
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Що се отнася до маневреността на 156 - свиква се със всичко. И аз не бях, дори все още не мога да кажа, че съм много опитен шофер, но съм свикнал със 156-та адски много и я паркирам без кой знае колко маневри дори на места, където стават по няколко педиии между предната и задната кола, така че ако имаш усет и свикнеш с колата няма да имаш проблеми.
                      www.t-auto.bg

                      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                        Що се отнася до маневреността на 156 - свиква се със всичко. И аз не бях, дори все още не мога да кажа, че съм много опитен шофер, но съм свикнал със 156-та адски много и я паркирам без кой знае колко маневри дори на места, където стават по няколко педиии между предната и задната кола, така че ако имаш усет и свикнеш с колата няма да имаш проблеми.
                        badmadafaka е прав за маневреността на 156-цата, но се свиква с това. Щом жена ми, която кара от има - няма година се справя с нея, значи става и за млад(неопитен) шофьор.
                        По важен е въпросът с приходите на младия човек, за да и осигури добро обслужване и качествено ремонтиране, без каквито колата си е скрап !
                        ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                        ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                        ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                        ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                        Comment


                        • #27
                          Абе човека ако е решил да си купува кола, все тая дали ще е 156 или някоя друга.
                          Тва с недозавиването е въпрос на свикване към колата. Като се качиш и покараш малко, като видиш колко са и възможностите, започваш да си преценяш и ситуацията - става ли за тая маневра в момента или не.
                          То по тая логика, дай да си купи мотор, че завива най-хубаво, и обратен се прави на 2 плочки широчина .

                          Аз му казвам на момчето да си купи 156, щото явно му е взела акъла. Така се купува кола. Трябва да те грабне и със сърце да си я купиш, с мерак да я поддържаш.
                          Ако всички така си купуваха колите, нямаше да има на пазара толкоз кенефи.

                          Взимай смело, само се стреми да е максимално запазена. Няма да съжаляваш, колата е хубава, изобщо не е толкова кекава и ако се отнасяш добре с нея, ще те радва дълго и ще си доволен от избора си!
                          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS

                          рейтинг фотографов

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                            badmadafaka е прав за маневреността на 156-цата, но се свиква с това. Щом жена ми, която кара от има - няма година се справя с нея, значи става и за млад(неопитен) шофьор.
                            По важен е въпросът с приходите на младия човек, за да и осигури добро обслужване и качествено ремонтиране, без каквито колата си е скрап !
                            Абсолютно! Коментирано е безброй пъти - правиш ли компромис в поддръжката колата става кенеф за отрицателно време.
                            www.t-auto.bg

                            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                              Абе човека ако е решил да си купува кола, все тая дали ще е 156 или някоя друга.
                              Тва с недозавиването е въпрос на свикване към колата. Като се качиш и покараш малко, като видиш колко са и възможностите, започваш да си преценяш и ситуацията - става ли за тая маневра в момента или не.
                              То по тая логика, дай да си купи мотор, че завива най-хубаво, и обратен се прави на 2 плочки широчина .

                              Аз му казвам на момчето да си купи 156, щото явно му е взела акъла. Така се купува кола. Трябва да те грабне и със сърце да си я купиш, с мерак да я поддържаш.
                              Ако всички така си купуваха колите, нямаше да има на пазара толкоз кенефи.

                              Взимай смело, само се стреми да е максимално запазена. Няма да съжаляваш, колата е хубава, изобщо не е толкова кекава и ако се отнасяш добре с нея, ще те радва дълго и ще си доволен от избора си!

                              Само да уточним, че недозавиване и маневреност са две различни понятия.
                              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                                Само да уточним, че недозавиване и маневреност са две различни понятия.
                                Никога не съм твърдял обратното
                                Само дето двете са свързани, нали... за да направиш маневрата, се съобразяваш с това колко завива
                                Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 13:59.
                                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                                рейтинг фотографов

                                Comment

                                Working...
                                X