Носача трудно ще го счупиш... трябва да се нахакаш някъде много здраво, или с нещо да го удариш, че да се счупи по някакав начин.
Това "чупене" за което се говори, е в същност бързо износване на въпросната част.
Общо казано, носача е едно голямо парче желязо, алуминий или там каквато му е сплавта, тъй че няма да го строшиш, освен ако не си най-големия карък на света.
Въпроса е, че на тва желязо има един шарнирен болт, който с времето се износва (появява се луфт) и започва да хлопа. Това е признак, че трябва да го смениш. Ако караш така, има някаква вероятност да излезе въпросния болт, и да загубиш контрол над колата. Случва се изключително рядко, но не е изключено ако не обръщаш внимание на симптомите подсказващи, че ходовата част е за ремонт.
И все пак, вече на пазара се появиха доста добри заместители на оригиналните носачи, и са на достатъчно достъпна цена. По-голямата част от съфоръмците карат с такива носачи и повечето са доволни (аз съм в това число).
Тъй че не се коси... колата вече не е много скъпа и като първоначална цена и като цена за поддръжка, тъй че е поносимо за всеки среден джоб.
Просто ако караш италянска кола, трябва да знаеш, че е по-нежна от немските железа и малко от малко да я пазиш от естествените неравности по наще европейски пътища
Това "чупене" за което се говори, е в същност бързо износване на въпросната част.
Общо казано, носача е едно голямо парче желязо, алуминий или там каквато му е сплавта, тъй че няма да го строшиш, освен ако не си най-големия карък на света.
Въпроса е, че на тва желязо има един шарнирен болт, който с времето се износва (появява се луфт) и започва да хлопа. Това е признак, че трябва да го смениш. Ако караш така, има някаква вероятност да излезе въпросния болт, и да загубиш контрол над колата. Случва се изключително рядко, но не е изключено ако не обръщаш внимание на симптомите подсказващи, че ходовата част е за ремонт.
И все пак, вече на пазара се появиха доста добри заместители на оригиналните носачи, и са на достатъчно достъпна цена. По-голямата част от съфоръмците карат с такива носачи и повечето са доволни (аз съм в това число).
Тъй че не се коси... колата вече не е много скъпа и като първоначална цена и като цена за поддръжка, тъй че е поносимо за всеки среден джоб.
Просто ако караш италянска кола, трябва да знаеш, че е по-нежна от немските железа и малко от малко да я пазиш от естествените неравности по наще европейски пътища

Comment