Известие

Collapse
No announcement yet.

МЗГ представи списъка на фирмите, имащи право да изнасят ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • МЗГ представи списъка на фирмите, имащи право да изнасят ...

    Най-после!Това се чакаше отдавна:


    http://www.varnacity.info/country.php?p ... w&nid=7693
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 10.2001
    ------------------------------------------

  • #2
    Aми кой го е чакал - те всички серьозни млеко и месопреработватели си знаеха - знаеха какви са наредбите за първа категория (съобразени с директивите) , знаеха изискванията - имаха време за нужните инвестиции - повечето от фирмите в списъка(да не кажа всичките) са свързани с моята работа, а на много от тях съм ходил и на място да проверявам инвестициите.
    Колега ти лично защо толкова време си чакал списъка.
    Този списък между другото може и да се промени , защото след януари има нови проверки и може да се прибавят нови фирми , може пък да отпаднат стари.
    И понеже съм запознат - мога да кажа, че на фирмите които съм проверявал санитарно хигиенните условия и добрите практики са на много високо ниво.
    Сега за млакото проблема е малко по сложен - там не са проблем преработвателите(дори само изброените имат достатъчно капацитет) , а просто изходната суровина- мляко. Качествено млако без съдържание на микроорганизми над допустимата норма - това се постига с хигиена на съдовете за доене и редица друфи мероприятия при отглеждане и доене. Е да ама масата дребни стопани си карат както са карали преди 20 години - подмиват и слагат дойлния агрегат , а то се иска дезинфекция на вимето, на апарата , миене , сушене и т.н.т за всяка крава.
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #3
      abe kvo mlqko she karame na fish n chips... pfue
      Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

      Comment


      • #4
        BatVas за много неща аз си чакам да се сбъднат или станат като, в да ги наречем развитите държави в света,като съвсем обикновен гражданин!Не съм специалист в тази област,но съм имал възможност да преценя как е в тези държави и да сравня с родната ни дествителност!Само да ти кажа,че домашният ми любимец,елитен Ротвайлер може и два дена да не е ял,но някой марки деликатеси наречени "кучешка радост",които са приготвини за нас хората,няма и да ги помирише,за разлика от без домните кучета които ровят в кофите и контейнерите.Може да се направи извод за какво говоря!
        Отговора за моето чакане се крие и в част от твоето обеснение:
        Качествено млако без съдържание на микроорганизми над допустимата норма - това се постига с хигиена на съдовете за доене и редица друфи мероприятия при отглеждане и доене. Е да ама масата дребни стопани си карат както са карали преди 20 години - подмиват и слагат дойлния агрегат , а то се иска дезинфекция на вимето, на апарата , миене , сушене и т.н.т за всяка крава.
        Извенявям се към модераторите,ако мнението ми е неподходящо към темата,моля да бъде истрито
        Alfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 10.2001
        ------------------------------------------

        Comment


        • #5
          Не бе защо - тук е общи приказки и си говорим за нещата от живота, които ни вълнуват.
          Ами дано да е за добро - иначе няма нищо притеснително че са отсяти тези фирми - ама странното е е казват 400 са отрязани от износ , а тези могат да изнасят и звучи стряскащо - замо детотези 400 представляват 20-30 % от общо преработената продукция и не отговарят на хигиенните изисквания дори по стария закон за Държавния Ветеринарно Санитарен Контрол

          П.П. Ротвайлер ми е любимата порода - като ученик не ми стигнаха парите за ротвайлер и си купих елитен доберман. Ама беше отдавна - много го обичах това куче
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            Значи тия дето са по стандарта ще изнасят. Не ми казвайте, че няма да изнасят ще продават в .бг. За нас тогава оставят мизерията и боклуците ? Защо след като сме в ЕУ не спрат изобщо тези които не са по стандарта ? Така пак се нарушават правата и здравето на граждани на ЕУ. Ще могат ли тогава лицензирани производители от други държави да внасят без допълнителни такси и мита в България ?
            Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Naso
              Значи тия дето са по стандарта ще изнасят. Не ми казвайте, че няма да изнасят ще продават в .бг. За нас тогава оставят мизерията и боклуците ? Защо след като сме в ЕУ не спрат изобщо тези които не са по стандарта ? Така пак се нарушават правата и здравето на граждани на ЕУ. Ще могат ли тогава лицензирани производители от други държави да внасят без допълнителни такси и мита в България ?
              Те по принцип тези дето не отговарят ги затварят обаче има и една междинна категория на които са дадени предписания и или влизат в час или затварят.
              Споко ти нали знаеш кои са лицензирани и ще купуваш от тях (гледай не етикета производител - не търговската марка) Те така или иначе няма да изнесат всичко за ЕС - защото за там има квоти. Иначе всички останали могат да изнасят извън ЕС където намерят за добре и има пазар (там даже щи ги поощтрим с експортни субсидии)
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Naso
                Ще могат ли тогава лицензирани производители от други държави да внасят без допълнителни такси и мита в България ?
                Ще могат. Особено тези от ЕУ ще го правят на драго сърце...
                Ще ядем френски сирена на поразия. Солено ще ни излиза.
                Но проблема ще дойде от там, че ние досега си набавяхме дефицитните хранителни стоки предимно от Турция ... А след влизането в ЕУ - вносът от Турция ще е много скъп.

                Comment


                • #9
                  Ще си купваме безсолни сиренца тогава! Айде бе сега да не би да е много евтино ? Разликата не е огромна. Пък и сега даваш пари за кожа и копита. Аз предпочитам месото ако може
                  Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                  Comment


                  • #10
                    Не виж аз против нямам Ще го ударим на кисело мляко и музика ако трябва. Просто мисля, че първоначалният преход към новите стандарти и цени няма да е лесен. Оптимистичните прогнози на експерти в областа са , че първите 2 години ще са по-труднички.

                    Comment


                    • #11
                      Абе шока няма да е толкова голям. Цените не са толкова различни (за храна в хранителен магазин говоря) и няма да е чак на кисело млеко и музика - тя музиката им щото е евтина.

                      Печелим обаче качествена храна ! А ето това е наи важното


                      Кредорта спре... агаин!
                      Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Eufi
                        Първоначално публикувано от Naso
                        Ще могат ли тогава лицензирани производители от други държави да внасят без допълнителни такси и мита в България ?
                        Ще могат. Особено тези от ЕУ ще го правят на драго сърце...
                        Ще ядем френски сирена на поразия. Солено ще ни излиза.
                        Но проблема ще дойде от там, че ние досега си набавяхме дефицитните хранителни стоки предимно от Турция ... А след влизането в ЕУ - вносът от Турция ще е много скъп.
                        Aми и те си имат квоти , както и ние.
                        А за вноса от Турция - същата работа - само дето вноса от ЕС е без мита - този от Турция не се променя Особенно за дефицитни стоки пък - виж за тези дето и тук си ги произвеждаме , ще има и допълнителни мита - ама пак над определена квота (както и ще субсидираме износа от тук за там) Даже с Турция отношенията на ЕС за малко по различни - сега ако сте забелязали , че по всички европейски програми (ФАР, ИСПА, САПАРД) произхода на инвестиционните стоки може да е от ЕС , от България , Румъния и забележете от Турция (така, че и там е малко по особенно) - аз не виждам какви притеснения имате.
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment

                        Working...
                        X