Известие

Collapse
No announcement yet.

Пробиване на дограма (за прекарване на кабел) или..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пробиване на дограма (за прекарване на кабел) или..?

    Кое..?
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 20:25.

  • #2
    Поне напиши дали е панелно жилището.

    Ако е панел, дупчи стената, точно там където е връзката с дограмата или някъде другаде. Панелът е кеф за дупчене.
    Ако е тухла и стената е дебела, аз лично бих пробил дограмата в някой от долните ъгли.
    Няма нищо да и стане.
    Второто не го казвам от опит
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #3
      Е, зависи къде ще е по-естетично.
      Според мен долу в ъгъла е най-добре.
      Аз лично щях да изровя стената до дограмата и да я заобиколя, но после ще тябва и малко гипс да играе.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #4
        Моят е съвет е да не пробиваш дограмата.
        Ето едно решение аз как го направих. В дупката съм сложил пластмасова тръбичка.
        Attached Files
        Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
        ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
        ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

        Comment


        • #5
          Мадафака, виж ся конденз/мухъл от дупка в дограмата няма как да стане, защото конденза/мухъла се получават точно при обратните условия - херметически запечатано помещение
          Ако държиш, мога да ти обясня при мен каква драма беше....
          А решението на 'проблема' е една малка дупка в дограмата, точно колкото да прокараш кабелите и изобщо няма да има нужда от допълнително уплътняване, НО ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ ДУПЧИ В ЪГЪЛА, защото там е сглобката и ще гризнеш дървения
          Някой колега от бранша да подскаже, горе-долу на какво разстояние свършват сглобките и след това просто си пробиваш дограмата, прекарваш си кабелчетата и си свиркаш
          sigpic

          Comment


          • #6
            Според мен от естетическа гледна точка - възможно най близко до пода и до перпендикулярен зид, след това в кабел-канал. Освен ако не нацелиш някоя колона
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #7
              Моя скромен опит в пробиването на стени сочи, че за безболезнено пробиване на тухла ти трябва тънка бургия (6 или 8 примерно) за бетон и пробиване БЕЗ удар
              Може да се измъчиш малко с напъването на бормашината без удар, но реално ако има удар почти със сигурност ще откъртиш мазилка.
              И най-добре да намериш СДС бормашина, че с обикновен партонник съвсем ще се озориш....
              sigpic

              Comment


              • #8
                Ако тухлите са еденички няма да има особени разкъртвания, защото са по-плътни. Трябва ти по-стабилен перфоратор с бургия с дължина поне 30см, освен ако фасадната стена не е по-дебела от 25см..
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Ако са някоя по-стабилна фирма може и да имат нещо по-яко, но такива машини се отдават и под наем. Все пак веднъж го правиш за дълъг период от време и според мен си заслужава да се направи както трябва и да не е грозно.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Аз дупчих у дома 4 камерно PVC , а на село алуминии за да прекарам кабела . Сглобките на алуминия са около 40 мм Х 40 мм ъгли и гледаш да си над 5 см. от ръба ... като имаш на предвид , че част от профила е закрит и от шпакловка . В самата дупка напъхах памук , за да не духа и нямам абсолютно никакви проблеми . Преди години вкъщи дупчих фасадна стена ... имаш 25 см. зидария , 2-3 см. вар и още към 5 см. изолация . Дупчих с бургия 30 см. и не ми стигна . Къртене няма , защото перфоратора си върти . Може да му се махне удара , докато се пробие горния слой ... след като се проби дупката , сложих пластмасова тръбичка като при Гогата , и като духне вятър , ми клати пердето и щорите от там сега ... Според мен дупка в профила е по-добрия вариант .
                    Last edited by tokata_pz_flex; d.m.y г., 13:27.
                    145 1.6 ТС '97 ех.
                    145 1.9 JTD '00
                    307 CC 2.0 '04

                    Comment


                    • #11
                      Изобщо дупка в стената си е сериозна работа - гледаш го нищо и никаква дупка, а може да направи всякакви бели. При пробиването може да се прекъсне някой кабел, я засягане на носещ елемент, както и падане на цели парчета мазилка, ако не е измазано качествено, но в същото време е удобство и вече винаги ги пробивам с по-голям диаметър, защото през годините се появяват все повече комуникации.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от badmadafaka
                        От написаното дотук излиза, че не е драматично и да се пробие дограмата... Тоест имам поне два варианта, при всеки от които "ще стане".
                        Дупчи в ъгъла и не се занимавай с глупости за сглобки
                        Едва ли дограмата ти е толкова евтина, че да се разглоби от едно дупчене сглобката
                        В ъгъла е най-естетично, инак ще стои като червей.
                        Разбира се, че трябва да изключиш пневматиката за "чукане".
                        В херметически затворени помещения без влага мухлясва само на куку акъла
                        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                        К.М.

                        Comment


                        • #13
                          Аз PVC-то го дупчих в ъгъла и му няма нищо
                          Алуминия съм го дупчил 3-4 см. над ъгъла . Мисля си , че ако пробиеш сглобката няма да стане 3-та световна
                          Дупчи смело и това е
                          145 1.6 ТС '97 ех.
                          145 1.9 JTD '00
                          307 CC 2.0 '04

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от badmadafaka
                            От написаното дотук излиза, че не е драматично и да се пробие дограмата... Тоест имам поне два варианта, при всеки от които "ще стане".
                            Не само, че не е драматично, а е най-лесния, най-бърз и най-безболезнен начин
                            Не знам теб кое те притеснява в дупченето на дограмата, при положение, че много модели дограми си имат технологични отвори от външната страна - едни малки прорези в долния край на рамката.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Ужас и косми става обратното - когато не влиза въздух и не се проветрява помещението
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X