If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тоя звук на Мазератитата от клипчетата поне да им помагаше малко при вървежа...
А иначе закъсали коли у снего е нормално да има немски. Те италианските не могат да запалят, че да стигнат до снега. От всички коли, които съм имал до сега само на 145-цата и на GT не мога да им дръпна ръчната зимата, защото замръзва, ама то нормално де. Тия коли са южна Италия И за подбрани хора!
Тоя звук на Мазератитата от клипчетата поне да им помагаше малко при вървежа...
А иначе закъсали коли у снего е нормално да има немски. Те италианските не могат да запалят, че да стигнат до снега. От всички коли, които съм имал до сега само на 145-цата и на GT не мога да им дръпна ръчната зимата, защото замръзва, ама то нормално де. Тия коли са южна Италия И за подбрани хора!
Че аз ръчната на 166-цата и лятото не мога да я дръпна бре.
Тоя звук на Мазератитата от клипчетата поне да им помагаше малко при вървежа...
А иначе закъсали коли у снего е нормално да има немски. Те италианските не могат да запалят, че да стигнат до снега. От всички коли, които съм имал до сега само на 145-цата и на GT не мога да им дръпна ръчната зимата, защото замръзва, ама то нормално де. Тия коли са южна Италия И за подбрани хора!
Хайде хайде, жилото струва левчета, смених си ги и нямам ядове с ръчните.
Какво очаквате от кола на 10 години?
Имали сме и голфче (тройка) в семейството, не е нещо по-различно от 146 като поддръжка, нито е по-здрава кола.
Имам колеги с вентилатори и те също плачат (особено единия дето уцели изтормозен кошник).
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Моето скромно мнение е , че всичко опира до поддръжка и състояние на автомобил . Имам 3-ма близки приятели с Мерцедеси - МЛ , ЦЛК и Ц класа и 5-ма с БМВ-та , 2 х Е36 , 3 х Е46 . Все нещо правят , и все нещо има за правене . Аз пък карам френска кола , и ми е 3-та . Еми с ръка на сърцето си казвам , че от Алфите съм по-доволен . CC-то е доста сполучливо , но пък при Пежо смяната на съединител е задължителна ... нещо като свещите при Алфа Ромео
Я се успокоите малко, колеги
На всяко хлапе е ясно, че в момента най-добри са ауди РС, АМГ, М-пауър и т.н. Да не говорим за нисан ГТР, който прави смешни почти всички супер кари, а пък струва в пъти по малко (едва ли не) Звукът на мазератито за мен е много по-интересен и готин и от такъв на супри с антилаг и на амг-та, но това явно е субективно и не се споделя от повечето от вас.
Алфите и Мазератитата никога не са били номер 1, поне не в последните 30 години. Дори великите 75-ци, ако се сравнят с една "смотана" сиера косуърт или е30 М3-ка, издишат отвсякъде. Но какво от това? Силата на алфа е в това, че е кола от среден(дори нисък) клас, която предоставя много спортни ( и не само) емоции за малко пари. Това се усещаше особено много преди 5-10 -15 години, когато имаше акциз, колите бяха доста по-малко и по-скъпи и човек не можеше да си вземе дори 520и, да не говорим за 525 или повече. Сега не е така, затова няма нищо нелогично като ти умалее алфата да се насочиш към бмв, ауди, мерцедес, нисан и т.н. МНого колеги го направиха (сещам се за 75турбоделта, даги, ... ) Именно тук е проблемът на италианките, които нямат имиджов топ модел. За това пък държат по-ниска цена на вторичния пазар (която явно вече не е фактор за повечето от вас )
Comment